Mannelijke clitoris
donderdag 12 juli 2012 om 11:14
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin beginnen experimenteren door een boek over erotische spirituele massage... nu al direct bij de eerste (onwennige) poging hebben we dingen ontdekt die we jullie enerzijds niet willen onthouden en anderzijds ons ook zeer benieuwd maken... Gisteren ben ik 2x klaargekomen door een soort van vibrerend eitje tegen mijn "mannelijke clitoris" te laten houden door mijn vriendin zonder verdere stimulatie zoals aftrekken bv. en dat was.... WAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG!!!
Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
Wij willen wel eens weten of er hier nog zijn die dit kennen en/maar vooral of deze personen misschien nog wel meer zo'n leuke spelletjes kennen... Groetjes KelTi
maandag 6 augustus 2012 om 15:21
Voor wie het niet doorheeft: we zitten op het forum SEX, niet op kinderspeeltuin... stik er allemaal in en wordt gerust ongelukkig en sexloos oud voor mijn part! doei!
Erg vriendelijk ben jij. En wat een overtrokken reactie, ik zou bijna denken dat je een vrouw bent ipv een man. Maar beetje vrouwelijk ben je wel, anders zit je als man niet op dit "Viva, vrouwen met een mening" - forum!
Erg vriendelijk ben jij. En wat een overtrokken reactie, ik zou bijna denken dat je een vrouw bent ipv een man. Maar beetje vrouwelijk ben je wel, anders zit je als man niet op dit "Viva, vrouwen met een mening" - forum!
maandag 6 augustus 2012 om 15:43
quote:madelon1979 schreef op 06 augustus 2012 @ 15:21:
Maar beetje vrouwelijk ben je wel, anders zit je als man niet op dit "Viva, vrouwen met een mening" - forum!
Verdomme, had ik in al mijn WOEDEEEEHH deze nog gemist!
Ja hoor, ik ben een hele vrouwelijke man! Wel jammer dat de meeste vrouwen geen mening hebben, maar goed, daar heb je mij dan weer voor he, om die in al die lieve meisjesoren te fluisteren.
Toedels!
Maar beetje vrouwelijk ben je wel, anders zit je als man niet op dit "Viva, vrouwen met een mening" - forum!
Verdomme, had ik in al mijn WOEDEEEEHH deze nog gemist!
Ja hoor, ik ben een hele vrouwelijke man! Wel jammer dat de meeste vrouwen geen mening hebben, maar goed, daar heb je mij dan weer voor he, om die in al die lieve meisjesoren te fluisteren.
Toedels!
zondag 25 mei 2014 om 13:29
Wat een idiote reacties op degene die dit gestart is. Het is toch juist mooi als iemand iets heeft ontdekt en dat graag met anderen wil delen? En hij heeft gelijk: mijn vriend en ik hebben hetzelfde ontdekt! Tegenwoordig pijp ik niet meer, ik bef mijn vriend! Hij heeft een plekje ongeveer een centimeter lager dan het toompje, wat ik op dezelfde manier kan bewerken met mijn tong en een beetje met mijn tanden zoals je ook een vrouwelijke clitoris bespeelt bij het beffen. Het is dus niet de eikel en het is ook niet de mannelijke g-spot (die is te bereiken via de anus, dat is echt heel ergens anders). En het is ook niet het toompje zelf, wat een iets bekender lekker plekje is. Nee, dit is echt een zenuwknooppunt ofzo, als je lang doorgaat met 'beffen' dan verdikt het ook en voel je 'm heel duidelijk, ook als partner dus. Toevallig bleek mijn vriend trouwens hetzelfde boek in de kast te hebben staan als het boek dat degene aanhaalt die dit topic is gestart, maar dat zagen we gisteren pas. Dit plekje hebben we een jaar geleden ontdekt, nadat we al een jaar een relatie hadden. . Het is dus echt even zoeken en het 'leren voelen', voor allebei! Inmiddels heb ik het plekje ook bij mijn man gevonden (ik ben getrouwd met iemand anders en heb in alle openheid een relatie met mijn vriend). Hij moest het echt even leren voelen, maar inmiddels wil ook hij niets anders meer! Het standaard aftrekken verbleekt bij het bespelen van dit plekje. Kan het iedereen aanraden eens op ontdekkingstocht te gaan. Laat je vriend lekker relaxt liggen en bespeel met je tong zijn penis vanaf zijn eikel langs het toompje en dan nog een stukje verder naar beneden op de schacht, lik zachtjes maar maak wel een puntje van je tong anders voelt ie het niet goed genoeg, draai kleine rondjes maar neem zijn penis niet in je mond, bewerk alleen de buitenkant zeg maar. Succes!
zondag 25 mei 2014 om 13:34
quote:Floortje_1981 schreef op 12 juli 2012 @ 13:18:
ik reageer eigenlijk nooit op sex maar vooruit.
Ik heb anatomie gehad tijdens mijn hbo opleiding en daar is nooit gesproken over een mannelijke clitoris.
Ik heb embryologie gehad en daarbij geleerd dat het weefsel wat bij een man de eikel vormt bij de vrouw de clitoris vormt. Zo is het weefsel wat binnenste schaamlippen vormt bij de man de schacht van de penis, en de buitenste schaamlippen vormt de balzak.
Ook bij seksuologie nooit een mannelijke clitoris besproken.
Daarnaast mijn man toch regelmatig van dichtbij bekeken en bevoelt daar en nee geen clitoris gevonden.
dus tja ik weet het ook niet en ben echt wel onderlegd.Er zijn ook genoeg deskundigen die beweren dat de vrouwelijke g-spot niet bestaat, maar ik kan uit ervaring vertellen dat ie echt wel bestaat hoor! Hij schijnt niet te zien te zijn dus is ie ook niet terug te vinden in je anatomieboek, maar dat betekent niet dat ie er niet is....
ik reageer eigenlijk nooit op sex maar vooruit.
Ik heb anatomie gehad tijdens mijn hbo opleiding en daar is nooit gesproken over een mannelijke clitoris.
Ik heb embryologie gehad en daarbij geleerd dat het weefsel wat bij een man de eikel vormt bij de vrouw de clitoris vormt. Zo is het weefsel wat binnenste schaamlippen vormt bij de man de schacht van de penis, en de buitenste schaamlippen vormt de balzak.
Ook bij seksuologie nooit een mannelijke clitoris besproken.
Daarnaast mijn man toch regelmatig van dichtbij bekeken en bevoelt daar en nee geen clitoris gevonden.
dus tja ik weet het ook niet en ben echt wel onderlegd.Er zijn ook genoeg deskundigen die beweren dat de vrouwelijke g-spot niet bestaat, maar ik kan uit ervaring vertellen dat ie echt wel bestaat hoor! Hij schijnt niet te zien te zijn dus is ie ook niet terug te vinden in je anatomieboek, maar dat betekent niet dat ie er niet is....
zondag 25 mei 2014 om 13:38
quote:bibie35 schreef op zondag 25 mei 2014 13:29 Wat een idiote reacties op degene die dit gestart is. Het is toch juist mooi als iemand iets heeft ontdekt en dat graag met anderen wil delen? En hij heeft gelijk: mijn vriend en ik hebben hetzelfde ontdekt! Tegenwoordig pijp ik niet meer, ik bef mijn vriend! Hij heeft een plekje ongeveer een centimeter lager dan het toompje, wat ik op dezelfde manier kan bewerken met mijn tong en een beetje met mijn tanden zoals je ook een vrouwelijke clitoris bespeelt bij het beffen. Het is dus niet de eikel en het is ook niet de mannelijke g-spot (die is te bereiken via de anus, dat is echt heel ergens anders). En het is ook niet het toompje zelf, wat een iets bekender lekker plekje is. Nee, dit is echt een zenuwknooppunt ofzo, als je lang doorgaat met 'beffen' dan verdikt het ook en voel je 'm heel duidelijk, ook als partner dus. Toevallig bleek mijn vriend trouwens hetzelfde boek in de kast te hebben staan als het boek dat degene aanhaalt die dit topic is gestart, maar dat zagen we gisteren pas. Dit plekje hebben we een jaar geleden ontdekt, nadat we al een jaar een relatie hadden. . Het is dus echt even zoeken en het 'leren voelen', voor allebei! Inmiddels heb ik het plekje ook bij mijn man gevonden (ik ben getrouwd met iemand anders en heb in alle openheid een relatie met mijn vriend). Hij moest het echt even leren voelen, maar inmiddels wil ook hij niets anders meer! Het standaard aftrekken verbleekt bij het bespelen van dit plekje. Kan het iedereen aanraden eens op ontdekkingstocht te gaan. Laat je vriend lekker relaxt liggen en bespeel met je tong zijn penis vanaf zijn eikel langs het toompje en dan nog een stukje verder naar beneden op de schacht, lik zachtjes maar maak wel een puntje van je tong anders voelt ie het niet goed genoeg, draai kleine rondjes maar neem zijn penis niet in je mond, bewerk alleen de buitenkant zeg maar. Succes!We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!
zondag 25 mei 2014 om 13:44
quote:NummerZoveel schreef op 25 mei 2014 @ 13:38:
[...]
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!
Vind je? Ik vind het wel boeiend. Er is to gevraagd waar die "mannelijke clit" dan zou zitten en daar kwam geen antwoord op. Deze forumster heeft de moeite wél genomen dit uit te leggen en waarom zou het het proberen niet waard zijn?
De volgende man-in-mijn-bed heeft mazzel. Want reken maar dat ik zijn clit ga vinden!
[...]
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!
Vind je? Ik vind het wel boeiend. Er is to gevraagd waar die "mannelijke clit" dan zou zitten en daar kwam geen antwoord op. Deze forumster heeft de moeite wél genomen dit uit te leggen en waarom zou het het proberen niet waard zijn?
De volgende man-in-mijn-bed heeft mazzel. Want reken maar dat ik zijn clit ga vinden!
zondag 25 mei 2014 om 13:47
Vriend van Bibie35 hier..
Moest ook lachen om de meeste reacties.
Heel goed mogelijk dat het woord clitoris maf overkomt, en als ik niet zelf die ervaring had opgedaan, zou het me ongeloofwaardig voorkomen. Het ís geen clitoris, alleen is er geen betere manier van omschrijven. Zullen we het maar de mannelijke C-spot noemen?
Het plekje reageert bij zachtjes wrijven, drukken en deze ervaring is megaveel lekkerder dan het "standaard" aftrekken.
Nu we het een tijdje kennen, gaat het verder dan alleen met tong of hand. Ook bij het neuken zijn we allebei gevoeliger daar. Hemels!
Heel goed mogelijk dat het woord clitoris maf overkomt, en als ik niet zelf die ervaring had opgedaan, zou het me ongeloofwaardig voorkomen. Het ís geen clitoris, alleen is er geen betere manier van omschrijven. Zullen we het maar de mannelijke C-spot noemen?
Het plekje reageert bij zachtjes wrijven, drukken en deze ervaring is megaveel lekkerder dan het "standaard" aftrekken.
Nu we het een tijdje kennen, gaat het verder dan alleen met tong of hand. Ook bij het neuken zijn we allebei gevoeliger daar. Hemels!
anoniem_201126 wijzigde dit bericht op 25-05-2014 14:20
Reden: Verduidelijking
Reden: Verduidelijking
% gewijzigd
zondag 25 mei 2014 om 13:49
quote:Rooss4 schreef op 25 mei 2014 @ 13:44:
[...]
De volgende man-in-mijn-bed heeft mazzel. Want reken maar dat ik zijn clit ga vinden! lol! Ik ben benieuwd!
[...]
De volgende man-in-mijn-bed heeft mazzel. Want reken maar dat ik zijn clit ga vinden! lol! Ik ben benieuwd!
zondag 25 mei 2014 om 13:58
[...]
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!Mijn vriend is gaan googelen nadat we dit ontdekt hadden en kwam op dit topic terecht, maar de anatomie van het menselijk lichaam is de afgelopen twee jaar niet veranderd mag ik hopen. Ennuh als jij het prima redt zonder sekseducatie, wat doe je dan op een forum? Een forum is bedoeld om ervaringen uit te wisselen. Kun je misschien zomaar wat van opsteken...
[...]
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!Mijn vriend is gaan googelen nadat we dit ontdekt hadden en kwam op dit topic terecht, maar de anatomie van het menselijk lichaam is de afgelopen twee jaar niet veranderd mag ik hopen. Ennuh als jij het prima redt zonder sekseducatie, wat doe je dan op een forum? Een forum is bedoeld om ervaringen uit te wisselen. Kun je misschien zomaar wat van opsteken...
zondag 25 mei 2014 om 16:02
quote:billyjean schreef op 12 juli 2012 @ 11:38:
Waar zit jou mannelijke klitje dan? http://nl.dreamstime.com/ ... s-huig-keel-image21167198
Waar zit jou mannelijke klitje dan? http://nl.dreamstime.com/ ... s-huig-keel-image21167198
Leef je leven alsof het je laatste dag is
zondag 25 mei 2014 om 16:14
quote:hedonistje schreef op zondag 25 mei 2014 13:47 Vriend van Bibie35 hier..
Nu we het een tijdje kennen, gaat het verder dan alleen met tong of hand. Ook bij het neuken zijn we allebei gevoeliger daar. Hemels! Ach, wat gezellig!!! Samen met je vriendin op het viva forum?
Nu we het een tijdje kennen, gaat het verder dan alleen met tong of hand. Ook bij het neuken zijn we allebei gevoeliger daar. Hemels! Ach, wat gezellig!!! Samen met je vriendin op het viva forum?
zondag 25 mei 2014 om 16:44
Zijn we al wat wijzer over de mannelijke clitoris?
Iemand een idee waar deze 'spot' zich bevind?
Iemand een idee waar deze 'spot' zich bevind?
zondag 25 mei 2014 om 16:58
thx, weer volledig gemist..
Zijn er misschn nog mensen die deze ervaring delen?
Zal dit toch eens moeten uitproberen..
Zijn er misschn nog mensen die deze ervaring delen?
Zal dit toch eens moeten uitproberen..
maandag 26 mei 2014 om 02:37
quote:0L4F schreef op 14 juli 2012 @ 19:43:
Nee, maar even serieus, het lijkt me duidelijk dat hier gewoon het gebied rond het frenulum, of toompje, bedoeld wordt. Het gevoeligste stukje van de penis. Ik weet uit ervaring dat je inderdaad een orgasme kunt krijgen door alleen dat stukje te stimuleren.
Van wikipedia: "Het frenulum, voorhuidsbandje of toompje is een klein dun peesje dat in verticale richting over de eikel loopt en aan de voorhuid verbonden is. Het houdt het puntje van de eikel (en dus van de penis) en de huid om de penis zelf aan elkaar. Het is vergelijkbaar met het peesje aan de tong dat de onderkant van de tong verbindt met de kaak. Bij besnijdenis wordt het frenulum vaak doorgesneden of zelfs geheel verwijderd.
De omgeving van het frenulum is erg gevoelig en stimulering van dit gebied kan bij mannen een orgasme veroorzaken."
(ik link even niet vanwege piemelplaatje op die pagina, maar zoek gewoon op wiki naar 'Frenulum preputii penis'.Dit dus....
Nee, maar even serieus, het lijkt me duidelijk dat hier gewoon het gebied rond het frenulum, of toompje, bedoeld wordt. Het gevoeligste stukje van de penis. Ik weet uit ervaring dat je inderdaad een orgasme kunt krijgen door alleen dat stukje te stimuleren.
Van wikipedia: "Het frenulum, voorhuidsbandje of toompje is een klein dun peesje dat in verticale richting over de eikel loopt en aan de voorhuid verbonden is. Het houdt het puntje van de eikel (en dus van de penis) en de huid om de penis zelf aan elkaar. Het is vergelijkbaar met het peesje aan de tong dat de onderkant van de tong verbindt met de kaak. Bij besnijdenis wordt het frenulum vaak doorgesneden of zelfs geheel verwijderd.
De omgeving van het frenulum is erg gevoelig en stimulering van dit gebied kan bij mannen een orgasme veroorzaken."
(ik link even niet vanwege piemelplaatje op die pagina, maar zoek gewoon op wiki naar 'Frenulum preputii penis'.Dit dus....
vrijdag 30 mei 2014 om 11:14
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik zie veel forummers in de forumkelder aan het ronddolen met een stofdoekje. Zeker speurend naar oude topics en - als ze hen wat lijken - dan met een stofdoekje eroverheen...
We redden het prima zonder jouw sex-educatie. Bovendien staat het erg dom om 2 jaar na dato serieus te reageren op een fap fap topic!Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik zie veel forummers in de forumkelder aan het ronddolen met een stofdoekje. Zeker speurend naar oude topics en - als ze hen wat lijken - dan met een stofdoekje eroverheen...
World of Warcraft: Legion