Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Hier ook een LUSH fan!

Mijn toppers:

R&B, ruikt lekker en laat mijn lange licht glolvende blonde haar mooi glanzen en voeden.

Dreamcreme, helpt bij mij bij rode vlekken.

Ultrabland: fijne make-up reiniger.

Mijn verlanglijstje is nog, dirty voor grip al lees ik hier nu aftershave lucht? dus ik moet daar even nog goed snuffellen en full of grace serum, ik kreeg er een proefje van en ben om.

Leuk topic!
quote:somidi schreef op 29 juli 2012 @ 08:49:

Mijn verlanglijstje is nog, dirty voor grip al lees ik hier nu aftershave lucht?

Welneee, Jas die kletst maar wat

Ik vind die R&B, hoe fijn hij ook is (heb hem zelf ook) dus enorm stinken, dat scherpe, die oranjebloesem, niets voor mij, bleeeh.

Dirty ruikt naar strand, naar zonnebrandcreme, vind ik dan. Je handdoek na een stranddag.

Overigens Jas, las ik in die link van je, dat Big nu ook een solid conditioner krijgt, hoera!!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:very__cherry schreef op 29 juli 2012 @ 10:13:

[...]

Welneee, Jas die kletst maar wat

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Aha!! Jas, blablablaad maar wat haha.

Eh... bedankt voor de uitleg zonnebrandcreme/strandlucht! hmmmmm dat zie ik wel zitten dan.

Ik vind R&B ook niet lekker heel sterk ruikt die zooi maar daar staat tegenover dat het mijn haar wel doet wat het beloofd wat LUSH ons voorhoud Tja.... ik neem het wel voor lief dan
quote:opgeprikt schreef op 28 juli 2012 @ 18:56:

[...]

Ik was vanmiddag bij de Etos en de curl activator was met 50% korting nu, want....hij gaat uit het assortiment! Ik heb inmiddels van een heul lieve forummer, die bij Etos werkt, begrepen dat dit godzijdank een broodje aap is.
Gelukkig dat jullie curl activator blijft Jas en VC

Hoe zit dat met die Dirty VC, kan ik die op mijn geverfde steile haren ook gebruiken?

En ik had van Nik begrepen dat ik Ambrosia moest bestellen...dus....

Hoe gaat ie Jas? Long time no see
Heeft Lush iets voedends voor droge/schrale handen wat geen vette laag op je huid achterlaat?

Als iemand een wondermiddel kent van een ander merk dan van Lush, dan hoor ik het ook graag.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 07 augustus 2012 @ 20:57:

Heeft Lush iets voedends voor droge/schrale handen wat geen vette laag op je huid achterlaat?

Als iemand een wondermiddel kent van een ander merk dan van Lush, dan hoor ik het ook graag.Smitten handcreme is heerlijk (amandelmarsepein). Ach, wat is vet, je voelt dat je creme op hebt, maar het is niet vet.
quote:elleinspe schreef op 07 augustus 2012 @ 16:44:

Gelukkig dat jullie curl activator blijft Jas en VC

Hoe zit dat met die Dirty VC, kan ik die op mijn geverfde steile haren ook gebruiken?

Jazeker!
quote:very__cherry schreef op 07 augustus 2012 @ 23:52:

[...]

Jazeker!

Heppu een nieuwe baan VC, als Lush verkoopster?

Ik heb nu de combi van die pikzwarte gezichtszeep en een moisturiser en ik ben echt fan! Oh, en dat hartjes ding, de homeymooner. Ik heb altijd van die droge benen en dat is nu bijna helemaal weg.

Ik heb alleen geen idee hoe ik nu ruik, want ik heb geen reuk Volgens de verkoopster kon het prima, dus daar vertrouw ik nu maar op.
quote:jas schreef op 12 juli 2012 @ 11:17:

Tramp is nog steeds via lush UK te bestellen. Leuk zo'n lush spaarpot!Tramp is ook via de NL site te bestellen: http://www.lush.nl/shop/p ... tro---alleen-online-tramp
quote:thomaaas schreef op 08 augustus 2012 @ 00:01:

[...]

Tramp is ook via de NL site te bestellen: http://www.lush.nl/shop/p ... tro---alleen-online-trampKlopt, in de nieuwsbrief van 3 augustus staat dat ie voor heel even en alleen online terug is in Nederland. In Engeland was ie al langer te bestellen.
quote:elleinspe schreef op 07 augustus 2012 @ 16:44:

Hoe gaat ie Jas? Long time no see

Ja prima, en met jou? (alleen die k*t muggen! )
quote:thomaaas schreef op 08 augustus 2012 @ 00:01:

[...]

Tramp is ook via de NL site te bestellen: http://www.lush.nl/shop/p ... tro---alleen-online-trampKijk, dat is nog eens prettig wakker worden met zulke berichten!!!
In de vakantie had ik de bodylotion met chocola opgesmeerd. Ik vond het zonde om daar een

anti muggenspul overheen te spuiten/smeren. Dat heb ik geweten,nog nooit zoveel bulten in 1 vakantie gehad. Muggen zijn er dol op!

Voor mijn krullen heb ik de Curly Wurly en R&B. Ideaal, mousse en andere stylingproducten zijn helemaal

overbodig geworden.
Mijn vriend kwam vorige week met de massagebar The Soft Coeur aanzetten. Heerlijke geur, voelde goed op de huid: een echte aanrader.

Ik heb ook nog de Lust zeep. Ook erg lekker!
quote:thomaaas schreef op 07 augustus 2012 @ 23:56:

[...]

Heppu een nieuwe baan VC, als Lush verkoopster?

(...)

Inderdaad!

Maar bedankt voor het advies, VC. Smitten staat genoteerd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@Dana, Smitten is wel alleen maar online verkrijgbaar, ze hebben hem eruit gehaald en nu tijdelijk weer online terug gehaald, zo jammer dat het gewoon niet meer in de winkel verkijgbaar is.
Mijn laatste aankopen zijn: Dirty, The Godmother soap en het serum full of grace.

Iemand ervaring met ultrabalm??
quote:somidi schreef op 08 augustus 2012 @ 22:24:

@Dana, Smitten is wel alleen maar online verkrijgbaar, ze hebben hem eruit gehaald en nu tijdelijk weer online terug gehaald, zo jammer dat het gewoon niet meer in de winkel verkijgbaar is.

Oh jammer, ik doe niet aan online winkelen.

Nou, dat wordt een ronde ruiken en proberen in de winkel dan. Ook geen straf.
Ik doe er zelf ook niet aan online shoppen. Je kunt ook kijken voor helping hands? die is ook lekker.
quote:somidi schreef op 08 augustus 2012 @ 22:25:

Mijn laatste aankopen zijn: Dirty, The Godmother soap en het serum full of grace.

Iemand ervaring met ultrabalm??

Full of grace vind ik zooooo fijn!

Ultrabalm gebruik ik overal voor, fijn spul om te smeren. Maar ik vind het niet zo lekker ruiken, das dan weer jammer.
anoniem_132464 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 22:41
Reden: Punctuation saves lives
% gewijzigd
Listen very carefully, I shall say this only once.
quote:somidi schreef op 08 augustus 2012 @ 22:25:

Mijn laatste aankopen zijn: Dirty,

En??? Laat me raden, als je het in het open potje ruikt denk je: hmm strandachtig, zonnebrandcrème VC heeft gelijk! En doe je het op je haar dan denk je de hele dag: tjee het lijkt alsof ik in de aftershave heb gehangen!

Toch??
ik word nu wel nieuwsgierig naar die geur van Dirty
quote:jas schreef op 09 augustus 2012 @ 09:01:

[...]

En??? Laat me raden, als je het in het open potje ruikt denk je: hmm strandachtig, zonnebrandcrème VC heeft gelijk! En doe je het op je haar dan denk je de hele dag: tjee het lijkt alsof ik in de aftershave heb gehangen!

Toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven