Entertainment alle pijlers

Frasier! Ik ben fan!

08-08-2012 13:35 39 berichten
Sinds een paar maanden kijk ik naar de afleveringen van Frasier op Comedy Central. Ik vind alle afleveringen echt hilarisch. Alles is zo goed in elkaar gezet en gespeeld.

Ik kan mij herinneren dat het jaren geleden ook is uitgezonden door, ik meen, de Vara. Ik vond er toen niets aan, waarschijnlijk te jong. Toch is Frasier niet echt populair geweest in Nederland, toch? Terwijl deze comedie jaren heeft gelopen in Amerika en vele prijzen heeft gewonnen.

Comedy series zoals The Cosby Show, Family Ties en vele anderen waren destijds wel populair terwijl Frasier niet echt in Nederland is doorgebroken. Ik vraag mij af waarom?

Wie is er nog meer fan (geweest)?
Alle reacties Link kopieren
Mijn pa keek het ook altijd... Net als 2,5 men, vond ik toen vreselijk en nu wel leuk (maar kan de tune nog steeds niet uitstaan)

Wat ik altijd heel graag keek was the Nanny en Boy meets world (in m'n tienerjaren)

The Nanny nu nog steeds leuk trouwens. En married with children niet te vergeten (al komt dat ook door m'n pa )
quote:amarna schreef op 08 augustus 2012 @ 13:50:

Ooit was er een aflevering over een geschilderd portret van hem. Dat schilderij heb ik in een galerie in San Francisco teruggezien.Een kopie hiervan hangt bij ons in de woonkamer. Tegen mensen die Seinfeld niet kennen, zeggen we altijd dat het familie is.
Ook weer te zien bij een van de Comedykanalen:

Third Rock from the Sun.

Heel flauwe humor, verschrikkelijk over-geacteerd en toch moet ik er weer om lachen.
quote:vlinder12345 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:14:

[...]

Een kopie hiervan hangt bij ons in de woonkamer. Tegen mensen die Seinfeld niet kennen, zeggen we altijd dat het familie is.Geweldig! Cosmo Kramer aan de muur.
Wat ik me nog goed kan herinneren en geweldig vond jaren geleden, The Wonder Years, met Kevin, dat gezin en vriendinnetje Winnie.

Hier ook een grote fan van Frasier trouwens. Geniaal.
zorroo wijzigde dit bericht op 08-08-2012 14:18
Reden: tikfout
% gewijzigd
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
quote:camry schreef op 08 augustus 2012 @ 14:05:

Ieder zijn eigen smaak toch?

Zo heb ik nooit kunnen ontdekken wat er nou leuk zou moeten zijn aan Friends...

Vind ik ook niet altijd leuk. Met die jankerige, overgevoelige Rachel, Monica en Ross.

Alleen Phoebe vind ik grappig.
@Amarna, kan jij je nog de aflevering herinneren dat Kramer 'sensuele' foto's van George maakt voor de dame van de fotoshop? Er hangt een kopie van een 'sensuele' George in witte boxer boven ons bed. Tegen mensen die Seinfeld niet kennen, zeggen we niets. Die kijken alleen raar naar m'n man...
quote:vlinder12345 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:29:

@Amarna, kan jij je nog de aflevering herinneren dat Kramer 'sensuele' foto's van George maakt voor de dame van de fotoshop? Er hangt een kopie van een 'sensuele' George in witte boxer boven ons bed. Tegen mensen die Seinfeld niet kennen, zeggen we niets. Die kijken alleen raar naar m'n man...

Hahaha! Wat een giller! Die aflevering weet ik nog wel.

Ik zou niet meer bijkomen van het lachen als ik bij jullie binnenkwam.

Hangt aan de andere muur in de slaapkamer de "nipple" kerstkaart van Elaine?
quote:vlinder12345 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:29:

Helaas, de nipple-kerstkaart heeft het publiek volgens mij nooit te zien gekregen...
Inmiddels ken ik alle Frasier afleveringen van voor naar achter maar ik kijk ze regelmatig opnieuw.

Fantastische serie.
Frasier vind ik geweldig. Ik kijk nog regelmatig en ik heb alle seizoenen al eens gezien. Vooral de aflevering dat Daphne ineens een eetverslaving blijkt te hebben. Ze kan niet meer stoppen en is bijzonder dik geworden.

In het echt liep ze al maanden zwanger te zijn en deden ze er alles aan om dat te verbergen. Dus toen ze met verlof ging hebben ze er een hilarische laatste aflevering van gemaakt.
Ik vind Frasier ook geweldig! 1 van de weinige series waarbij ik echt hardop moet lachen. (vooral door toedoen van Niles)

Wil nog wel graag een keer helemaal van het begin tot het eind kijken, maar de dvdbox is nog best wel duur.
Jaaa ik ben ook hooked!

Het is echt gevat, ik ken geen enkele andere comedyserie met zulk niveau

Ik wil ook ooit de dvdbox
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven