Uitkering, spermabank, single moeder.

08-08-2012 22:12 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen man meer krijgen nooit. Waarom is een lang verhaal.

Ik wil heel graag kinderen, ben 32 en voel dat het nu moet.

Ik dacht aan spermabank, maar ik heb een bijstandsuitkering ( waar ik gewoon voor moet werken) en meer zit er voorlopig niet in. Kan ik dan wel daar terecht voor kinderen?

Ben er ook achter gekomen dat er een hele markt is van mannen die zich aanbieden. Maar ben best huiverig daarvoor. Je weet nooit wat voor achtergrond diegene heeft en dan seks hebben zonder condoom, ziektes ect. En kans dat het in een keer lukt is klein dus dan zit je weer vast aan iemand.

Iemand tips voor me hoe ik mijn wens zo snel mogelijk in vervulling kan laten gaan.
Ik ben toch wel heel benieuwd naar dat verhaal van jou.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Ben er ook achter gekomen dat er een hele markt is van mannen die zich aanbieden. Maar ben best huiverig daarvoor. Je weet nooit wat voor achtergrond diegene heeft en dan seks hebben zonder condoom, ziektes ect. En kans dat het in een keer lukt is klein dus dan zit je weer vast aan iemand.Soa test?
Lijkt me een geweldig plan om met bijstandsniveau in je eentje een kind op de wereld te zetten! Lekker doen hoor!
Heb je al eens op de site van de spermabank gekeken en op die van je ziektenkostenverzekering? Wedden dat je daar bergen info vindt?!
Ik heb even je andere topic gelezen. Daarin wordt aan jou gevraagd waarom je kinderen wil. Kun je die vraag beantwoorden?
Wat heb je een kind te bieden dan?
Mag ik het op basis van de zeer summiere informatie die je nu geeft een zeer onzalig plan vinden? Mijn tip: probeer eerst je situatie te verbeteren voordat je bewust single bijstandsmoeder wordt.
Ik gun ieder z'n kinderwens, maar in dit geval zou ik me twee keer achter de oren krabben. Hoe zie je dat voor je, mèt baby/peuter/kleuter/kind? Hoeveel werk je nu? Hou er rekening mee dat er allerlei onvoorziene omstandigheden kunnen gaan plaatsvinden. Bijvoorbeeld op gezondheidsgebied.

(Ik herinner me een uitzending van 'Uitstel van Executie' waarbij er ook van alles vreselijk mis was gegaan.)
Nou. Im heb zulke gigantische takken een vent aan de haak zien slaan....dus waarom jij niet.

Als al geen man met je wil leven...is een kind dan wel zo'n goed idee??
Genoeg mensen in de bijstand met kinderen. Ik heb geen andere keuze. Ik ga mijn kinderwens niet opgeven. Geld is ook niet alles.
O, jij kan in de toekomst kijken? Dan ben je hier zeer welkom!!!! Zo iemand kunnen we goed gebruiken!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:papijntje schreef op 08 augustus 2012 @ 22:22:

Genoeg mensen in de bijstand met kinderen. Ik heb geen andere keuze. Ik ga mijn kinderwens niet opgeven. Geld is ook niet alles.Ben het met je eens dat geld niet alles is maar ben jij stabiel genoeg om moeder te kunnen zijn?
Ik heb je vorige topic ook even doorgelezen.....wil je echt een kind terwijl je psychisch niet helemaal in orde bent? Een kind heeft een zekere, zelfbewuste moeder nodig, niet iemand met zo'n negatieve inslag.

Denk je nou echt dat je leven veel beter wordt met de druk van een kind erbij?

Maak je leven eerst eens leuk zonder kind, werk aan jezelf en doe niet zo wanhopig.....

Je gaat je kinderwens niet opgeven zeg je, maar wat een egoïstische instelling heb jij eigenlijk. Je kind kost bakken met geld, en de geldkraan wordt langzaam dichtgedraaid voor mensen in de bijstand (gelukkig!). Dat kind krijgt een enorme achterstand in deze maatschappij als het niet mee kan komen met allerlei dingen. Het is triest maar bijna alles kost geld. Je hebt dan geen geld voor leuke uitstapjes, leuke kleren, sportclubje, schoolreisjes, etc.

Maar JIJ wil dit en JIJ wil dat. Een kind is geen accessoire om je leven op te leuken omdat jij geen vent meer kan krijgen (denk je)

En wat ga je je kind zeggen: Ik heb je bij de sperma-afhaal om de hoek verkregen?
Kun je uberhaupt wel de kosten van zo'n behandeling betalen? Kan me zomaar voorstellen dat niet alles door de verzekering wordt gedekt.
Eerst maar eens even een loepje.
anoniem_119896 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 22:28
Reden: Toevoeging: misschien is een hond een beter idee?
% gewijzigd
Volgens mij ben je hartstikke ongelukkig. Is het niet zaak eerst dáár eens aan te werken zodat je een leuke moeder kan worden?
O, jij vindt jezelf onaantrekkelijk en daarom zal je nooit meer aan de man geraken. Zeg dat dan meteen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:papijntje schreef op 08 augustus 2012 @ 22:22:

Genoeg mensen in de bijstand met kinderen. Ik heb geen andere keuze. Ik ga mijn kinderwens niet opgeven. Geld is ook niet alles.

Lekker hoor. een kind op de wereld zetten alleen maar om de moeder gelukkig te maken.

Nog een generatie doodongelukkig....
Jij moet geen kinderen krijgen. Wanneer jij zo in het leven staat als je zo te lezen doet kun je het een kind niet aandoen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ach dat kind maakt je anders wel gelukkig.

Een kind krijgen is altijd egoïstisch. In jouw geval vind ik het gewoon asociaal. Ik hoop dat de spermabank je niet wil helpen. Niet voor jou maar voor het kind. Neem een hondje .

Dat kost een stuk minder en je kan er ook voor zorgen.

Doe het een toekomstig mens niet aan.

Uit liefde voor de niet bestaande baby.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven