Internet winkelen?

19-09-2007 11:13 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kopen jullie ook wel een kinderkleding of andere artikelen via het internet?

Zo ja, welke sites zijn populair?

Ik heb laatst iets leuks gekocht op littlevips.nl. Het heet een grapjas waar kinderen op kunnen tekenen. Dochter van mijn zus helemaal blij natuurlijk.

Ook vind ik de kleine zebra leuk! Scheelt weer tijd, cadeautjes kopen via het internet!

Voor mezelf ga ik trouwens gewoon de stad in.
Ik koop mijn kinderkleren bij de H*M online. Als ik naar de winkel toe ga is altijd de maat die ik nodig heb uitverkocht. Dus dit is de uitkomst. En als je voor twee kinderen voor het hele seizoen in een keer koop valt die 4,95 verzendkosten ook wel mee.
ik koop veel via internet..inderdaad ook H&M voor kinderkleding, veel boeken, soms wat crèmepjes enzo, laat bloemen versturen via fleurop enzo. Ik vind het een uitkomst, ik woon nogal in een uithoek waar weinig winkels zijn, dus dit is ideaal.
Ik koop bij H&M wel wat dames, heren en kinderkleding (maandfactuur) en zwangerspullen bij Hema online (afrekenen bij klantenservice).. en soms als ik iets heel leuks tegen kom op een site, maar dan koop ik het meestal alleen als je via IDeal kan betalen. Creditcard vind ik nooit zo fijn.
Ik vind deze site leuk (betaalbare babykleding): http://www.babywinkels.nl/

Heb net een geweldig slaapzakje besteld voor mijn dochtertje bij www.slaapje.nl

Kaartjes koop ik via internet bij: http://www.hallmarkmoments.nl/ Supermakkelijk, je zoekt een kaartje uit, je schrijft de tekst erop, het adres erop, via eenmalige machtiging betaal je en hallmark verstuurd je kaart op de juiste dag! Ideaal! Je hoeft de deur niet meer uit om een kaartje te kopen en duurder is het niet. Per kaart kost het ¤2.11 en dan nog de postzegel erbij!

De geijkte sites: baby-walz, otto en wehkamp heb ik ook bij besteld.

Leuke basickleertjes bij: http://www.littlelabel.nl/

Voor kleding met naam: https://www.simplycolors.nl/
Ik heb vaak via marktplaats nieuwe merkkleding voor mijn zoontje gekocht. Niet tweedehands hoor, dat vind ik niet zo'n geweldig idee.

Ook via simplycolors wel eens wat besteld.

Gewone spullen koop ik ook wel via internet:

boeken op bol.com

foto's via hema.nl

kaartjes via www.mijnalbum.nl

ook vakanties en vliegtickets regel ik meestal via internet
..
Ik heb op Marktplaats een rugdrager gekocht. Op baby-walz.com had ik wat besteld en het autostoeltje (Römer) heb ik via de website gekocht.
Ik koop veel via internet, handig als de kleintjes op bed liggen.

ik koop veel via kleertjes.com, rainbowbabies.com, olliewood.nl en zo zijn er nog een heleboel maar die staan bij mijn favorieten en weet ik niet zo snel uit mijn hoofd en ik ben op het moment niet thuis. Ik koop op deze sites vaak als iets in de aanbieding is anders toch best wel duur. Ik kocht voor de kinderen eerst veel via H&M maar dat zag er al vaak snel verwassen uit. Nu ik de koopjes via internet afspeur ben ik vaak net zoveel kwijt als bij de H&M en het blijft er mooier uitzien. Ook levert het nog aardig wat op als je het via marktplaats verkoopt.

Het voordeel is ook dat ze er altijd net wat anders uitzien als de kinderen uit de klas. Ik heb een keer gehad dat mijn zoontje een trui aanhad van de H&M en nog 4 kinderen uit zijn klas die dag dezelfde hadden.
Ik koop de kleding voor mn kinderen op

www.olliewood.nl

www.kixx-online.nl

www.jeppeke.nl

www.yoox.com
Hier ook iemand die veel via hm.com bestelt, zowel voor dochter als voor mezelf en man. In de winkel is het vaak te druk en onoverzichtelijk en je kunt niks passen als je alleen met de baby gaat shoppen.Verder zijn ook olliewood en simplysmall favoriet. Foto's bestel ik via www.webprint.nl, daar kun je ook leuke mini-fotoalbums maken voor in je tas. Verder speur ik ook internet en ebay af voor leuke kleding. Er staat veel nieuwe kleding op waar de kaartjes zelfs nog aan zitten. Ik verkoop ook wel eens wat via internet, ik heb best veel kleding gehad die nauwelijks gedragen is omdat dan de maat die ze dan heeft niet bij het seizoen klopt, of het was niet helemaal mijn smaak. Wel jammer soms, maar als ik het dan kan verkopen kan ik daar weer iets anders voor kopen.
Helaas koop ik te veel op het internet !

Weinig tijd om de stad in te gaan en denk ik een van de weinige vrouwen die dit ook niet zo leuk vind.

Ik koop veel bij http://www.kixx-online.nl en heb laatst een super setje a la Bengh gekocht bij http://www.juulenjonah.nl
ook verslavend: www.kleertjes.com en www.liefslifestyle.nl Ook oude collecties voor weinig. Ik heb maar een koopstop ingelast. www.switsj.com heeft ook wel eens leuke dingen, maar daar heb ik nog nooit besteld.
Grappig om te lezen dat er meer olliewoodfans zijn, bestel ook wel via die site, maar ga ook wel naar de winkel zelf in Bergen.

www.brinn.nl is ook erg leuk.
Lol, de meeste dingen die ik online voor de kids koop komen bij de Wal Mart of de Toys'r'Us vandaan.

Een enkele keer Target of H&M maar da's echt bij hoge uitzondering.
Ik koop voornamelijk via marktplaats en ook vaak:

www.kleertjes.com

www.kinderkleding-tekoop.nl

www.beldertjes.nl

www.cotton-candy.nl

www.degooischekinderwinkel.nl
Ik koop veel bij H&M online maar voor zwangerschapskleding ben ik al een paar keer geslaagd bij www.zozwanger.nl Het merk FunMum dat ze daar hebben is qua prijs gelijk aan H&M maar het zijn veel leukere shirts, broeken etc.

Voor kinderkleertjes vind ik het leuk om echt originele kleertjes te vinden. Bij www.jeej.nl verkopen ze allerlei merken die ik nergens anders ben tegen gekomen. Een absolute aanrader. Ook voor kraamkadootjes tegenwoordig, want het is me al te vaak gebeurd dat ze het leuke shirtje van de H&M, Prenatal of Hema al hadden... Kan je weer gaan ruilen...
handige tips, ga ik zeker gebruiken voor wat meer originele kraamcadeautjes :-)
Hihi... graag gedaan... nu maar hopen dat we niet naar dezelfde kraambezoekjes gaan... kan ik nog steeds gaan ruilen...haha
Er is ook een leuke amerikaanse site met betaalbare kinderkleding, weet iemand die nog?
Leuke tips staan er weer tussen! Ik vind de volgende webwinkels erg leuk:

Jeej

Pimp Your Kids

Bees and Gees

Goodmoodkid

En op eBay en Marktplaats koop ik af en toe iets tweedehands.

Kom maar op met nog meer leuke tips!!
Hoi allemaal,

Een super leuke site, speciaal voor vakanties, is www.vakantietasje.nl.

Allerlei tasjes en rugzakken voor bv in de auto of op het strand.

grt Mamma van 3
Sorry misschien mosterd maar denk het niet aangezein het niet echt heel bekend is:

www.juulenjonah.nl

Ze heeft net vd week een nieuwe collectie onwijs lieve jurkjes voor meiden. Heb 3 originele en 2 andere is oma nu aan het namaken
Ik heb laatst kleertjes besteld via www.amazingkids.nl en via www.oliebollen.com De laatste is wel een Amerikaanse site, dus meer verzendkosten.
quote:Ninajulia schreef op 12 april 2008 @ 23:26:

Helaas koop ik te veel op het internet !

Weinig tijd om de stad in te gaan en denk ik een van de weinige vrouwen die dit ook niet zo leuk vind.

Ik koop veel bij http://www.kixx-online.nl en heb laatst een super setje a la Bengh gekocht bij http://www.juulenjonah.nlwww.kixx-online.nl heeft ook een winkel in alkmaar, en www.olliewood.nl in bergen. Daar ga ik dus live heen. Heel vaak niet trouwens, omdat we het hier nu even zuinig aan doen. Heel veel internetwinkels zitten trouwens in N-Holland valt me op. Bijv. www.boysgirls.nl (alkmaar), www.piratenenprinsessen.nl (heemskerk, ook hier in de buurt), www.eya-kidzz.nl (alkmaar) en www.amazingkids.nl (anna pauwlona).

Ook een leuke tip, zowel internet als live:

www.shoebyfashion.nl

Momenteel koop ik veel kleren op www.hm.com
Whatever, I do what I want
Volgens mij was dit bericht oorspronkelijk gewoon bedoeld als reclame...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven