*165* Bar Too Much *165*
zondag 13 april 2008 om 00:13
quote:Helaholalalala schreef op 12 april 2008 @ 22:37:
Gaan we nog ff proosten op de jarige kindertjes?
Mijn kinderen zijn voorlopig nog niet jarig. Grrrrrrrrrrrr.
Ze gingen een weekend op kamp. Nou ja, weekend: van zaterdag 17.00 uur tot zondag 17.00 uur. En ik? Ik ging lekker aan de zwier met een vriendin. Eerst wat drinken, om 20 uur hadden we gereserveerd om ergens wat te eten en daarna zouden we wel zien. Werd ik om 19.50 uur gebeld, of ik de kinderen maar wilde ophalen, ze waren niet te handhaven op het kamp. Dus ik moest twee zielige hoopjes mee naar huis nemen, want ze hadden zich zo verheugd op het kamp. En ik had me zo verheugd op mijn avondje uit.
En al die andere kinderen: van harte gefeliciteerd.
Gaan we nog ff proosten op de jarige kindertjes?
Mijn kinderen zijn voorlopig nog niet jarig. Grrrrrrrrrrrr.
Ze gingen een weekend op kamp. Nou ja, weekend: van zaterdag 17.00 uur tot zondag 17.00 uur. En ik? Ik ging lekker aan de zwier met een vriendin. Eerst wat drinken, om 20 uur hadden we gereserveerd om ergens wat te eten en daarna zouden we wel zien. Werd ik om 19.50 uur gebeld, of ik de kinderen maar wilde ophalen, ze waren niet te handhaven op het kamp. Dus ik moest twee zielige hoopjes mee naar huis nemen, want ze hadden zich zo verheugd op het kamp. En ik had me zo verheugd op mijn avondje uit.
En al die andere kinderen: van harte gefeliciteerd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 13 april 2008 om 00:21
zondag 13 april 2008 om 00:31
Jo, kep geen oppas hè. Bries, heerlijk, ovenvers stokbrood, kwijl. Kun je ze niet ff mailen?
Nee, ik heb geen honger meer, lag nog een zak chips in de kast.
Eigenlijk ben ik een beetje murw, dat het met die kinderen steeds ingewikkelder wordt. Ik ben steeds méér gebonden, i.p.v. minder, nu ze ouder worden.
En nu ga ik naar bed, anders klaag ik teveel.
Trusten.
Nee, ik heb geen honger meer, lag nog een zak chips in de kast.
Eigenlijk ben ik een beetje murw, dat het met die kinderen steeds ingewikkelder wordt. Ik ben steeds méér gebonden, i.p.v. minder, nu ze ouder worden.
En nu ga ik naar bed, anders klaag ik teveel.
Trusten.
David Dunning
David Dunning

zondag 13 april 2008 om 09:05
zondag 13 april 2008 om 12:49
voor Mir, wat heb je het toch zwaar!
Hier ook big problems met dochter 2 derde in rij maar weer op een heel ander vlak.......
Je zou er bijna een voor de lunssssss borrel op nemen
Maar dat doe ik maar niet anders zie ik straks de was dubbel en het is al zoveeheeeeeel
Koffie dus, dat dan weer wel...............
Hier ook big problems met dochter 2 derde in rij maar weer op een heel ander vlak.......
Je zou er bijna een voor de lunssssss borrel op nemen
Maar dat doe ik maar niet anders zie ik straks de was dubbel en het is al zoveeheeeeeel
Koffie dus, dat dan weer wel...............
zondag 13 april 2008 om 15:19
Joopp
Ja, ik heb het zwaar. Maar wie niet? Is er hier iemand waarbij de kinderen probleemloos door het leven fietsen? En als dat al zo is, is hun relatie tuuk k*t, of de buren zijn asociaal, of hun bedrijf is waardeloos. Kortom: we zuipen ons gewoon weer ff de vergetelheid in. Ofzo. Is vast wel ergens een 5 in een klok.
Ja, ik heb het zwaar. Maar wie niet? Is er hier iemand waarbij de kinderen probleemloos door het leven fietsen? En als dat al zo is, is hun relatie tuuk k*t, of de buren zijn asociaal, of hun bedrijf is waardeloos. Kortom: we zuipen ons gewoon weer ff de vergetelheid in. Ofzo. Is vast wel ergens een 5 in een klok.
David Dunning
David Dunning

zondag 13 april 2008 om 22:18
zondag 13 april 2008 om 22:51
hier ook alleen maar bofkonten hoor. Gisteren realiseerden we het ons weer omdat zoon ineens een vraag had over een meisje dat bij hem in de kleuterklas zat in de epilepsiekliniek. Een meisje van 12. Da's alweer 5 jaar geleden. Inmiddels lijkt het die boze droom die we toen wensten dat het was.
hmmm best een mooie zin
proost!
hmmm best een mooie zin
proost!