Vervellen
donderdag 9 augustus 2012 om 22:11
Hallo,
Over 2 weken is de bruiloft van mijn zus.
Nu ben ik een week geleden op vakantie geweest en heb een lekker kleurtje gekregen. Helaas begin ik nu op een paar plekjes te vervellen (schouders en voeten).
Het liefst zie ik er natuurlijk egaal bruin uit voor de bruiloft. Nu heb ik gedacht aan die bruiningsdoekjes van de Etos en/of Dove bruiningscreme, maar ik ben een totale leek op dit gebied en die heb ik nog nooit gebruikt, dus weet niet of dat een oplossing is om er op de dag van de bruiloft redelijk egaal bruin uit te zien.
Enfin, wie heeft er tips om de vervelde plekjes te 'verhullen'?
Over 2 weken is de bruiloft van mijn zus.
Nu ben ik een week geleden op vakantie geweest en heb een lekker kleurtje gekregen. Helaas begin ik nu op een paar plekjes te vervellen (schouders en voeten).
Het liefst zie ik er natuurlijk egaal bruin uit voor de bruiloft. Nu heb ik gedacht aan die bruiningsdoekjes van de Etos en/of Dove bruiningscreme, maar ik ben een totale leek op dit gebied en die heb ik nog nooit gebruikt, dus weet niet of dat een oplossing is om er op de dag van de bruiloft redelijk egaal bruin uit te zien.
Enfin, wie heeft er tips om de vervelde plekjes te 'verhullen'?
donderdag 9 augustus 2012 om 22:19
Ik zou voor een bruinings mist gaan (ik heb er een van garnier geloof ik) wordt heel gelijkmatig, hoef je niet te smeren dus ook geen strepen en wordt mooi bruin ipv oranje.
Wel even van tevoren beginnen. Elke avond sprayen voor het slapen gaan tot je het gewenste kleurtje bereikt hebt. Daarna 1 of 2x per week om dat kleurtje te behouden.
Wel even van tevoren beginnen. Elke avond sprayen voor het slapen gaan tot je het gewenste kleurtje bereikt hebt. Daarna 1 of 2x per week om dat kleurtje te behouden.
donderdag 9 augustus 2012 om 22:23
http://www.echemist.co.uk ... ist-original-intense-.jpg&w=300&h=300&ei=nxskUNy_KMvNsgawmYHQCA&zoom=1&iact=hc&vpx=967&vpy=137&dur=3390&hovh=225&hovw=225&tx=128&ty=138&sig=101243808813057495184&page=1&tbnh=140&tbnw=140&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:4,s:0,i:82
Je bedoelt dit denk ik?
Je bedoelt dit denk ik?