Paranoide of echt ingebroken?

06-08-2012 22:14 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden terug is er ingebroken in mijn auto. Niet heel schokkend aangezien mijn auto helaas wel vaker doelwit is. Maar sinds die tijd heb ik al twee keer gehad dat ik dacht dat er iemand in mijn auto is geweest zonder dat er braakschade was.

Het is nogal vreemd allemaal. Die eerste keer waarvan ik dus zeker weet dat er is ingebroken was er niets gestolen en leek alles nog normaal. Het rook alleen raar in mijn auto en er stonden besneeuwde voetstappen. Een dag later viel mijn slot uit mijn auto tijdens het rijden, dus hij was kennelijk wel beschadigd.

De tweede keer was het meer een gevoel dat er iemand in mijn auto was geweest en rook het vreemd. Ik had ook het idee dat er in mijn dashboardkastje was gerommeld en het binnenspiegeltje stond in een rare hoek. Vanochtend liep ik naar mijn auto en was de deur al van het slot. Nu vergeet ik hem wel vaker op slot te zetten dus dat vond ik niet raar. Toen ik instapte rook ik gelijk weer een vreemde geur. Wat ook raar was is dat de zonnekleppen zowel bij de bestuurderskant als bij de passagierskant naar beneden waren. Bij de passagierskant doe ik hem zelf nooit naar beneden en er heeft al een paar weken niemand in mijn auto gezeten. Bovendien was de laatste keer daarvoor dat ik auto reed 's nachts dus het lijkt me sterk dat ik met de zonnekleppen naar beneden heb gereden.

Word ik gek, of snuffelt er echt regelmatig iemand in mijn auto? En waarom doet iemand dit, er ligt niets in mijn auto van waarde. Bovendien ziet mijn auto er echt oud en roestig uit, het is niet echt een auto die nog iets op gaat brengen.
Hallo! Leef je nog?

Zou ze aangevallen zijn door die zwerver? Moeten we de politie al in gaan schakelen?

Haha nee politie is nog niet nodig. Ik had gisteren geen tijd om verslag uit te brengen.

De plakbandjes zaten er nog gewoon op. Die nacht is er in ieder geval niemand in mijn auto geweest. Ik ga nog een paar nachten plakbandjes plakken en anders volgt plan B (nog nader te bepalen).
quote:Twinkle1001 schreef op 07 augustus 2012 @ 06:08:

Ik heb dit lang geleden ook een keer gehad met mijn auto. Het slot werkte niet helemaal goed en iedere keer leek 't alsof er iemand in mijn auto geweest was.

Lang verhaal kort: er bleek dus al maandenlang iedere nacht een zwerver in mijn auto te slapen. Kinderen uit de buurt hadden me erop gewezen (hij lag er overdag ook wel eens in ).Oke dat is wel erg. Rook het niet vreemd in je auto dan?
quote:framblij schreef op 07 augustus 2012 @ 03:56:

He bah, het idee alleen al.

Mochten de plakbandjes niet houden zou je ook een klein takje bij iedere deur tussen het portier en de auto kunnen klemmen. Mocht het takje weg zijn weet je dat de portier is geopend.

Misschien ook een takje onopvallend op de stoelen leggen? Gebroken takje = bipscontactHaha mijn auto ligt straks vol plakband, bloem, takjes en krentenbollen.
Punaises op de zitting wil ook wel helpen
hihi maar dan ben je wel zeker of er nou iemand in je auto komt of niet. Wel een zooitje, moet je zelf op een vuilniszak gaan zitten als je gaat rijden.
Ben benieuwd of je er achter komt! Bij mij is er wel is door een openstaand raampje geplast!! Die vergeet ik in ieder geval nooit meer dicht te doen!
quote:cm_89 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:59:

Ben benieuwd of je er achter komt! Bij mij is er wel is door een openstaand raampje geplast!! Die vergeet ik in ieder geval nooit meer dicht te doen!
quote:madamecannibale schreef op 08 augustus 2012 @ 17:05:

[...]

Haha mijn auto ligt straks vol plakband, bloem, takjes en krentenbollen. dat heb je vast wel voor ons over
quote:cm_89 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:59:

Ben benieuwd of je er achter komt! Bij mij is er wel is door een openstaand raampje geplast!! Die vergeet ik in ieder geval nooit meer dicht te doen!Gatverdamme wat smerig. Dat vergeet je nooit meer. Ik kom het wel even melden wanneer ik iemand betrap in mijn auto.
Hoe is het afgelopen?
Up!

Omdat ik, na.v. het topic ' geef eens een update', ineens zo benieuwd ben hoe het is met de zwerver van madamecanibale!

Nog iemand op je achterbank gevonden TO?
Ik lees geboeid mee!
Net het hele verhaal gelezen; ben ook benieuwd!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik ook!
een alarm op je auto laten installeren?

lijkt me wel goor als 't een zwerver is

zitten er bij jullie in de buurt zwervers?
Up
Nou zeg.. Denk yes de ontknoping..... Helaas!! TO vertelllllllll
Madamecannibaaaaaaaaaale, waar zit je??????

(nu komt mijn echo goed van pas. Sorry, I know, ik post ongewild dubbel)
Madamecannibaaaaaaaaaale, waar zit je??????

(nu komt mijn echo goed van pas. Sorry, I know, ik post ongewild dubbel)
Ik vind het echt jammer dat TO niet even is komen posten tussendoor.
Babette?

(jaja, nog steeds dubbel....., wordt uitgezocht. Hoop ik althans.....)
O nee, sorry. Even geloept. Zal ik voortaan eerst doen.....
O nee, sorry. Even geloept. Zal ik voortaan eerst doen.....
Is er nog nieuws TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven