VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wind, ik heb hem ontvangen. Ontzettend bedankt!!!

Zen is her hartstikke blij mee!

Mail me even de kosten en rek.nr. dan maak ik even geld over.

Peb, graag gedaan.

Was het al veel eerder van plan, maar was nog niet eerder in de buurt van de winkel geweest. En vond juist bon van die winkel leuk, omdat er ook veel kleertjes van die winkel bij zaten

Leuk trouwens, musea bezoeken.

Het tropenmuseum in Amsterdam is ook echt leuk voor leeftijd van de Pebbeltjes

Hier vandaag lekker dagje gehad.

Vanochtend een beetje gerommeld en 's middags naar verjaardag van mijn vader.

Kinderen hebben zich lief gedragen, dus het was helemaal leuk
hoi allemaal! we zijn weer terug van weekendjeweg. Erg gezellig gehad (ondanks suffe slordigheids foutjes van hotel). Maar dat mocht de pret niet drukken want q-time met vent was heerlijk!

Nu dus weer terug, fijn om kindjes weer te zien, zin in de (drukke) tijd die gaat komen!

Gek idee, dat mijn oude werk er nu echt op zit...

Jezus, ik ging net met mijn muis over die nivea reclame hiernaast, Schrik me een ongeluk!

Ik las allemaal verhaaltjes over fietsen. Hmm, daar moeten wij ook eens aan gaan denken met Apie. We hebben hier een fantastisch pleintje voor de deur waar ze het goed zo kunnen leren. Misschien iets voor de zomervakantie.

Maar ontzettend knap van KK zeg! Lijkt me een enorm cool gezicht, zo'n kleine vent op de fiets!

Vrolijk, jij vroeg een tip voor Japies verjaardag. We hebben vandaag een begin gekocht van Plan City, erg leuk. (Volgens mij gaven Morrie en/of Nippo die tip.) Misschien dat er iets betaalbaars tussenzit om aan te vullen?

Ik snap trouwens meteen waarom jij Morrie het altijd zo leuk vond om samen met Schorrie met Brio te spelen. Wat hebben ze daar gave dingen van zeg!

Naar het museum is trouwens ook erg gezellig! Naar naturalis is ook wel iets om te onthouden!

Oh Apie wordt wakker en ze had net gespuugd , even kijken!
Joehoe we hebben er een nichtje bij! Net een half uurtje geleden geboren
Moge, even snel vanaf het werk. Krijg zo bezoek van oude werkgever van sommigen van jullie.

Heb een heerlijk weekend gehad, geeneens tijd om te forummen. Gisteren twee onverwachtse bezoekjes bij vrienden gedaan en 's avonds bij mijn ouders gegeten. Eergisteren een bikini (jawel, cup D ipv C) gekocht zodat ik weer kan zwemmen. 's Avonds met Harrie film gekeken met toastjes op de bank. Saw IV. De toastjes hadden we net zo goed niet kunnen smeren, wat een enge film zeg, de eetlust werd ons beiden ontnomen.

O ja, ik ben vandaag op de fiets naar mijn werk. Goed he .
Wat leuk Nathje, een nichtje! Van wie is het?

KK, fiests zonder zijwielen? Wat knap! Ik denk niet dat Schorrie dat kan. Die durft pas sinds een paar weken een berg af (en doet dat dan wel gelijk weer het liefste van alles) op zijn fiets. Wel lekker hoor als ze zonder zijwielen kunnen, dan kun je gaan oefenen met naast je fietsen enzo.

Nou, maar even aan het werk....
Doe ze de groeten Morrie!

nichtje is trouwens van de kant van Aap en hopelijk gaan we vanavond bij haar kijken.

Je weekend klinkt super (op het deel van de film na dan, gats, die durf ik echt niet te kijken dan moet Aap weer mee als ik 's nachts moet plassen)

Haha, moest zo lachen om jouw reaktie in de AK, Meave!

Ik las nog iets over de potloodtest en een teleurgestelde Wind. Nou, ik zou wel slagen maar dat is meer omdat ik een A-tje over heb na de zwangerschappen. Aap is gelukkig een billenman want anders had hij al lang een ander

Even een vraagje op een heel ander gebied. Hebben jullie wel eens gehad dat je ongesteldheid niet echt weggaat? Ik was tot zeg donderdag ongesteld (en het begon de week ervoor) en nu blijft het rommelen. Heb ik nog nooit gehad, Jullie een idee?

Nou, ik ga het huis maar eens opruimen. Overal staan klussen en daartussen wonen wij ergens. Even verandering in brengen.
He die Nath, gefeliciteerd met je nichtje! Inderdaad een aparte naam en hij past prima bij dochter 1. Laat ik het zo zeggen dat ik het knap vind dat ze een naam hebben gevonden die perfect past bij de naam van jouw eerste nichtje :-)

Morrie, ik vind jou zo'n bikkel dat jij altijd die hele enge films meekijkt met Harrie! Ik zou dus net als Nath niet durven en ben ook een rasecht mietje.

Zo, kind op bed, ander kind op school. Rust!
quote:Mille schreef op 13 april 2008 @ 20:42:

Peb, ik ga regelmatig met ze naar Naturalis. Is zelfs voor Nano al heel leuk. En Volkenkunde is ook leuk voor jonge kinderen!Naturalis gaan wij ook paar keer per jaar heen hoor. En Volkenkunde ook al geweest. Maar wij kijken graag beeldende kunst en dat nu dus ook met Pebbeltjes gedaan.
Wij zijn ontaard, ik ga nooit naar het museum met de kinderen. Ik geloof ook niet dat dat gaat lukken met alledrie tegelijk. Dan zien zij alleen elkaar en wij alleen de kinderen.

Dropje, hoe is het? Zieker geworden of toch opgeknapt? Ik hoop het laatste!

Nath, ik had je elders al gefeliciteerd, maar ook hier: van harte met je nieuwe nichtje.

Oh Morrie, die film, ik zou dus al gewoon niet kijken hè. Ik vind spannende films meestal wel leuk, maar het moet niet ranzig worden. Ik vind jou dus ook een bikkel.

Nath, mijn ongesteldheid is met dank aan Mirena zo goed als weg, dus ik kan je niet helpen/geruststellen.

Hier een beetje een rare dag. Vanmorgen is de as van Mavs moeder bijgezet. Dat is echt een vreemde bedoening. Je moet eerst de factuur betalen. Dan loop je achter een kerel met een steekwagentje met de steen erop en heeft je schoonvader wat er over is van het lichaam van zijn vrouw onder zijn armen. In een urn met een soort netpanty eroverheen. En dan bij het plekje laat je de urn zakken (daarom dus die netpanty) in een pvc-buis waar een schroefdop op zit. Dop er weer op, steen eroverheen en klaar. Niks verzegelen ofzo. Echt heel gek. Je kunt dus gewoon al die mensen mee naar huis nemen. Of van plek wisselen. Raar toch?

En dan is het klaar en loop je weer naar de auto. Ik vond het erg onwerkelijk allemaal...
anoniem_654038f62dff5 wijzigde dit bericht op 14-04-2008 21:11
Reden: Oeps.
% gewijzigd
Meave, ik moet wel een beetje lachen om je verhaal van de as bijzetten. Die mensen omwisselen, humor .

Was het ook wel een beetje mooi?

Nathje, dat van die ongesteldheid heb ik eigenlijk nooit gehad. Wel dat het juist een paar dagen duurde voor het echt op gang kwam. Dat was sinds ik bevallen was van Schorrie.

Saw is inderdaad echt heel eng. En ik moet zeggen dat ik het als ik zwanger ben nog minder goed kan handelen. Maar ik wil dan toch verder kijken omdat ik nieuwsgierig ben. Op zich is bijvoorbeeld Saw IV ook niet continue goor hoor. En bij het hele enge kijke ik gewoon maar half.....

Vandaag goede dag gehad met de ex-collega's van sommigen. Best leuke mensen hoor.

Even ak bekijken nog.
Bedankt voor de felicitaties! Net op kraambezoek geweest en het is een dotje! Zo klein, zo lief, heerlijk om vast te hebben en om te bekijken. En, echt een onwijze eer: wij zijn gevraagd om peetoom en peettante te worden. Totaal niet verwacht en daarom des te leuker.

Meave, volgens mij heb je een naam getypt?

Je verslag van de bijzetting klinkt inderdaad een beetje typisch. Iets te praktisch misschien en minder rekeninghoudend met de impact die het voor jullie als familie moet hebben. Dikke knuffel voor jullie!

Woensdag beginnen ze met de tuin. Het is een enorme aderlating maar dan zijn we wel deze zomer met de basis klaar. Lekker.

Weet je waar ik zin in zou hebben? Dat het heel erg warm wordt en dat Nederland het heel goed gaat doen met het EK en dat iedereen met de tv in de tuin voetbal gaat kijken of met zijn allen in de kroeg. Gezellig! Maar met de poel in het achterhoofd zal dat wel niet lukken.
Gisteren trouwens naar de bios geweest, naar 10000 BC. Was een mooie film. Geen ijzersterk verhaal, wel mooi gemaakt en vleugje liefde dus alles bij elkaar OK. Maar op dvd ook prima, denk ik.

Bloed is nu weer weg. Ik vind het ook maar raar. Zal wel een hormonaal verstoring dingetje zijn ofzo.
O ja, nu zie ik het ook, die naam. Het is sowieso een naam, maar van wie .

Gaan we nog een taart maken, of wordt het onmogelijk om een datum te vinden met de vakanties in het vooruitzicht? Mij lijkt het wel heel erg leuk en gezellig. En dan dus bij Dropje daar in de buurt.
Ik ga gewoon een lijstje in de ak zetten. Die datumprikker snap ik niet. Of iemand anders wel?
Naam is weg, sorry!

Morrie, nee, het was niet echt mooi. Nath, ik weet niet of het had uitgemaakt. Het ligt ook aan de familie in kwestie. Je hebt alle tijd om er van te maken wat je wilt. Die meneer blijft erbij tot de steen ligt, maar je kunt dus doen wat je wilt. Brieven neerleggen, bloemen, nog wat zeggen... Alles kan.
Klinkt inderdaad een beetje onwezenlijk Meave. Rare dag zo

Nathje, ook hier, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Leuk, peetouders zijn.
Drop, van harte met je jarige Veter! hebben jullie een leuke dag gehad vandaag?

Het klinkt wel een beetje gek Meave. Ik had het veel plechtiger, statiger ofzo verwacht, maar hoe jij het vertelt klinkt het inderdaad erg praktisch. Hoe heeft Mav het ervaren?

Leuk Nathje dat het zo'n lekker popje was. Tuin is heerlijk als het klaar is en je het bedrag bent vergeten :-)
hoeveel zomerdagen zou het duren voordat je dat bedrag vergeet? (niet dat wij extreme dingen hebben gedaan hoor, voordat ik een verkeerde indruk wek, maar het blijft een hoop geld zo aan het eind van een verbouwing)
Ik ben helemaal voor taart maken in de buurt van Drop! Is die datumprikker zo lastig? In de AK moet toch ook wel lukken?
Zomerdagen met een paar flessen rose doet de truuk :-)

Eigen ervaring kan ik je vertellen hahahaha..
Rose it is! Kom je ons helpen vergeten? Samen met Vent en kids bijvoorbeeld? Gaan we lekker BBQ-en?
Oja dat BBQ-en komt voort uit het speciale BBQ-terras dat wij in navolging van jullie nu ook zullen hebben

Weet je waar ik me ook echt op verheug? De schommel, daar ga ik ook lekker op schommelen, lijkt me heerlijk!
Waar lieten jullie je vruchtwater vallen? Pffft, dat iemand dat überhaupt wil weten.

Nathalie, gefeliciteerd met je nichtje! Leuk joh! En Vrolijk, bedankt voor je leuke kaart voor vent!

Ik ben gisteren wezen werken, maar voelde me waardeloos door hevige verkoudheid en gehoest. Hoofd zat vol watten, stem viel weg. Vanmorgen was mijn stem helemaal weg, beetje onhandig als praten je vak is. Ben toevallig gisteren gevraagd om het bandje van de telefoonlijn van mijn werkgever in te spreken, dat hoefde gelukkig niet gisteren . Men vindt mij een duidelijke, heldere stem hebben, zonder accent. Bij mijn vorige werkgever (zelfde werkgever, andere plaats, weten jullie nog?) is het mij ook al gevraagd, maar toen nam ik ontslag en hoefde het ineens niet meer. Anyway, vannacht but geslapen door verkoudheid en vanmorgen stem echt helemaal weg, dus heb ik me vandaag maar ziekgemeld. Ook nog ongesteld geworden vannacht, ik ben dus erg zielig vandaag.

ff posten.
Gut, ik had me zo'n bijzetting heel anders voorgesteld, en idd raar dat niets verzegeld wordt of zo. Beetje morbide gedachte dat als iemand kwaad wil, al die vaasjes gewoon kunnen worden omgewisseld als in een groot 'balletje balletje' spel. En geen mens die kan controleren of je nog wel de juiste as in het vaasje hebt zitten.

Wordt het echt lekker weer? Ik vind het vanmorgen maar koud, waterkoud, er zit vocht in de lucht. Ik ben wel toe aan een beetje zon zeg.

De kinderen zijn volgende week jarig, ze zijn nu al helemaal hyper. Zaterdag vieren we het voor de vrienden die van ver komen, ik zag dat er die dag nog meer verjaardagen worden gevierd hier . Vrolijk, ik zag dat jullie al bezet zijn, helaas! Maar we plannen snel weer een date. Toch? Dat zal dan denk ik de laatste keer zijn dat jullie ons oude huis zien.
Veel jarigen hier in april!

Meave, bijzetting klinkt niet echt als een ceremonie maar meer als een procedure. Jammer. Hoe vond Mav het?

Vandaag vakdag in oosten van het land. Advoicatenkantoor waar we mee samen werken heeft HR dag geregeld en kantonrechter geeft workshop. Leuk! Heb er echt zin en pak zo de trein. Moet 2.45 minuten met de trein en heb lekker nieuw boek in mijn tas gestopt.

Vorige week opgestaan met stijve middelvinger en dacht dat ik verkeerd gelegen had. Werd maar niet minder en zaterdag na stoot tegen vinger door KW van de pijn out gegaan in de keuken. Gisteren toch maar even de dokter gebeld voor een afspraak morgenmiddag toen mijn schoonmoeder me herinnerde aan de symptomen van anderhalf jaar geleden toen ik dik een maand in bed heb gelegen met die knie. Weten jullie nog? Vanmorgen was de pijn niet te harden en maar naar de dokter gegaan. Net in het ziekenhuis geweest voor foto. Morgen bloedprikken (was net te druk) en vrijdag de uitslag van foto en bloed. Dokter begon weer over reuma... We wachetn af. Ik ga me nog niet druk maken.

Nu eerst leuke dag voor de boeg!

Ik ga de trein pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven