twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Ikkezelf, wat heerlijk dat jij ook je gevoelens weer eens met ons deelt! Ik lees je postings altijd met heel veel interesse en plezier! Ik was al even bang dat je ons vergeten was.....

Ik reageer even niet inhoudelijk op je postings hoor, misschien een andere keer......

Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte.
Ikkezelf, Dit is jouw mening en dat mag. Ik ga er verder ook niet op reageren. De woorden van Caafje zijn helemaal waar.... Dit forum is er om van je af te schrijven. En als je je ergert...gewoon niet lezen!!

Of open zelf een topic want ik proef behoorlijk wat frustratie in jouw woorden. Sterkte.
We zijn niet te "redden" Ikkezelf, en al helemaal niet door de zogenaamde "eye-openers" die jij hier neerzet.

Stop dus maar met je mening geven hier, die kennen we inmiddels wel. Einde verhaal wat mij betreft!

Allemaal hele grote knuffel!

Vanavond reageer ik op jullie postings hoor, nu snel richting mijn werk.

Lois als je mijn mailadres wilt hebben, vraag het gerust aan de angel.

x Knipoogje
Je kunt ook van iemand houden zonder je broek uit te trekken.......

juppie en als je een partner hebt die daar geen begrip voor op kan brengen, of jou daarin niet vertrouwt, of jij daarin gewoon niet te vertrouwen bent dan heb je een probleem. Zo niet zou je dergelijke zaken prima thuis kunnen bespreken.

Maar in het algemeen schijnen de meesten hier vanuit "houden van" toch veel verder te gaan, of te willen gaan, dan alleen maar houden van op grond waarvan de echte problemen kunnen en zullen onstaan.
Dit forum is er om van je af te schrijven. En als je je ergert...gewoon niet lezen!!

ohhhh dus een kritische realistische blik is helemaal niet gewenst, samen zittend op de roze wolkjes met de beentjes er over heen bengelend en elkaars akties wat goed praten is blijkbaar de insteek
Juist! Zoals al geschreven: "We zijn niet te redden!" Als we gered wilden worden, hadden we een hulpverlener opgezocht......

Overigens lees ik hier nergens dat het hebben van twee liefdes wordt goed gepraat, maar ach...... waarschijnlijk intrepreren wij de woorden anders door die rose bril.....

Ik sluit nu mijn oogjes maar en ga lekker door met dagdromen....
@ikkezelf

Ah, je bent een man... dat verkaart veel!
Josephien, wat vreselijk fijn voor je dat je een heerlijke ontmoeting met nr. 2 hebt gehad, genieten en koesteren!!!

Je hebt gelijk als je zegt dat wij vaak meer in ons hoofd halen dan dat mannen dat doen. Zij staan waarschijnlijk iets nuchterder in een relatie. Gaat het verder allemaal goed? Ik hoop het zo voor je!

Lois, heb je het gevoel dat als je nr. 2 een sms stuurt dat hij dan inderdaad zal denken dat je aan de gang blijft? Ik begrijp het wel, maar kan me ook zo vreselijk goed voorstellen dat je wel wilt weten hoe het met hem gaat, dat is niet zomaar weg, gaat misschien wel nooit weg.

Zelf zou ik (maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe jouw nr. 2 daarop zou reageren) toch een mailtje naar hem sturen, waarin je (nogmaals) uitlegt dat je je gevoelens niet zomaar kunt uitschakelen en dat je graag wilt weten hoe het hem vergaat of hij het gevoel heeft dat hij sterker in zijn schoenen komt te staan. Gewoon omdat hij speciaal voor je is, gewoon omdat je hem dan makkelijker los kunt laten.

Ai.... moeilijk hoor, misschien is het ook wel beter om het zo te laten.

Eigenlijk weet ik ook niet waar je goed aan doet. Misschien moet je maar gewoon je hart volgen.

Hoe gaat het verder? Lukt het een beetje om hem los te laten? Hoe gaat het thuis, heb je ruimte voor je verdriet?

Hele grote knuffel!!!

Anna, wat goed dat je nr. 2 probeert te leren om zijn gevoelens en emoties met je te delen. Dat maakt jullie relatie nog mooier!

Thea, Pinky, Caafje en alle anderen hoe is het met jullie nu?

Mijn nr. 2 en ik hebben niet zoveel contact de laatste dagen, dat heeft alles met ons werk te maken op dit moment. Volgende week wat rustiger..... :-)

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hoi knipoogje,

lief dat je vraagt hoe t gaat. nr. 2 zit in t buitenland, lang weekend. wel sms ctc gehad vandaag! ik kan het weer relativeren op t moment. heb een leuk weekend voor de boeg, dat scheelt, met veel afleiding. en dan is t zo weer dinsdag! wil wel heel graag weer een afspr. maar wil eigenlijk dat t niet van mij uitgaat deze keer... Eens kijken of ik dat volhou....en of het echt van 2 kanten komt..... lfs P
pinky als die sms deze keer niet afgesloten werd met 5 * x maar bijvoorbeeld met 4, 3 of nog minder dan zou ik mij toch grote zorgen gaan maken. Een sms relatie (affaire) dient nog steeds te voldoen aan bepaalde normen, waarden en hoffelijkheden anders stelt zelfs dat nog maar bitter weinig voor.
Vanuit vrouwelijk perspectief gezien kan deze keer een x'je minder natuurlijk ook weer uitgelegd worden als "hij mist je echt hoor, anders stuurde hij niet eens een sms, maar misschien lag zijn vrouw gewoon in een spannend outfitje op hem te wachten en had hij even wat minder tijd voor jou". Er is altijd een mouw aan te breien waarom en dat is dan weer een enorme troost.
Knipoogje, Ik ga proberen om het contact zoeken nog even te laten.Ik weet niet hoe hij zal reageren maar ik denk inderdaad dat ik hem even met rust moet laten.Ik speel toch geen rol meer in zijn leven. Ai!! Dat doet pijn om zo te schrijven... Hij kan/ wil mij er gewoon niet bij hebben. Ik zal dat moeten gaan proberen te accepteren. (ook stiekem hopend op het elastiekjesgedrag natuurlijk...Errug hè?) Ik heb afgelopen dagen keihard gewerkt om te vergeten en nu een druk weekend met veel afleiding Maar ik weet dat maandag alles in volle heveigheid op me af zal komen. Het is dan ook precies een week na ons gesprek, en er verandert niets, ik tob maar door. En hij heeft 't niet eens in de gaten.

Af en toe komen flarden van ons gesprek voorbij. Soms stelt me dat gerust en soms is het net een stuk waarvan de tranen in mijn ogen springen............

Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat zijn gevoelens voor mij over zijn en dat ik in de toekomst geen bijzondere rol meer speel in zijn leven. Het doet gewoon fysiek pijn!

Maar ja....Gewoon maar doorgaan met ademhalen!

X Lois
quote:ikkezelf schreef op 10 april 2008 @ 20:33:

Ik had bijna geantwoord "nee sukkel dit is mijn vierde dag terug". Ik kan bijna Oprah horen zeggen: "he is just not that into you".

Thea, Oprah heeft die uitspraak niet zelf verzonnen want ook zei is een vrouw. Die waarheid heeft ze na veel try en error opgedaan vanuit indentiek simpele ervaringen met een of vele mannen. Net zoals jij dat nu mag ervaren.

die uitspraak is hoe dan ook niet van Oprah, maar komt uit "sex and the city" en wordt daar uitgesproken door Miranda. De schrijver van die serie Darren Starr, is inderdaad een man. En hij heeft gelijk. Jezus wat een topic is dit trouwens, met stijgende irritatie een paar bladzijdes gelezen en hou er nu gauw weer mee op.

Allemaal veel succes met jullie nummers 1 tot en met 20, ik hoop dat jullie snel weer bij zinnen komen en je tijd zinniger gaan besteden.

Veel liefs, D.
quote:ikkezelf schreef op 10 april 2008 @ 20:29:

Anai

"JA MAARrrrr.... ik heb (ken) iemand die van mij houd hoor....

op het moment dat we beiden onze rollator gaan kopen treffen we elkaar in de medische hulpmiddelenzaak en blijven daarna altijd bij elkaar en worden oooo zoooo gelukkig".

Ik vind jou een schatje, gun je vandaag al echt iemand die van je houd en op grond daar van NU al dagelijks het leven met JOU wil delen. Je nr 2 zal zo ver nooit komen ook al heb jij daar al je hoop op gevestigd voor jouw "ooit... toekomst". Vaak zit er niets anders op dan het heft in eigen handen nemen en op grond daar van je eigen geluk gaan zoeken. Leg je dat lot in handen van een ander dan sta je met een zeer hoge mate van waarschijnlijkheid uiteindelijk met compleet lege handen.

ikkezelf!

Wat fijn voor je dat je ons zo goed meent te 'kennen' !

Maar op een forum ga je echt niet uitleggen hoe of het precies zo gekomen is allemaal.

Je hebt mij ook niet meer zo goed gevolgd blijkt, want ik laat mijn 'geluk' niet meer van nr2 afhangen.

En weet je, ik ben blij als dat zo is met mijn rollater mijn nr2 in de 'wielen' te sluiten, want dan is ons nog wat jaartjes gegund,m.a.w al moet ik 50 jaar 'wachten', onze liefde overleeft alles, ha,

dikke kus voor jou
Pinky, wat fijn dat het het kunt relativeren nu, geeft wat meer rust he? Ik hoop dat je een heel leuk weekend hebt.

Je wilt dat het initiatief voor een afspraak nu bij hem vandaan komt, waarom? Ben je bang dat je jezelf anders te makkelijk "aanbiedt"? Ik begrijp dat wel hoor, soms had ik dat gevoel ook wel eens.

Lois, ik begrijp het dat je even geen contact opneemt met nr. 2, dat zal niet elke dag, elk uur even makkelijk zijn. Schrijf dan maar gewoon een mail of zo die je niet verstuurd, dan ben je het toch een beetje kwijt he?

Glimlach hier om de term elastiekjesgedrag, die zal ik zeker onthouden! Het zou best kunnen dat hij ineens weer contact met je opneemt. Maar wat dan? Ga je dan voor vriendschap? Ga je dan reageren? Ach, komt tijd komt raad wellicht.

Probeer de sterretjes te zoeken, de mooie dingen nu.

Hard werken helpt inderdaad om je dingen te laten vergeten die je even niet in je hoofd wilt hebben, zoals jij nu je nr. 2 even niet in je hoofd wilt hebben om afstand te nemen. Zoek ook andere afleidingen, afspraak met vriendinnen, etentje, de stad in of zo.

Ik hoop zo dat je steeds vaker constateert dat je al enkele uren niet aan nr. 2 hebt gedacht.

Anna, jij hebt ook rust, ik lees het uit je postings, wat heerlijk voor je!!! Hou vol!

Allemaal een heel fijn weekend, sterkte met alle gevoelens en emoties!

x Knipoogje
Hallo, ik lees al een tijdje mee op deze Topic.......

Ook op een andere Topic over Minaar (bij het forum over sex).

Ik hang er een beetje tussen in vind ik zelf......

Ik vind dus dat ik er tussen in hang, tussen de 2 topics, omdat nr. 2 en ik (nog?) niet echt sex hebben gehad. Live dan, wel erg ver gegaan via msn & sms. En heel erg fout eigenlijk: we staan er beide toch wel open voor, om het samen te ervaren......

M.b.t. het contact ben ik bijna wel altijd diegene die begint me sms-en. Ik kan het gewoon niet laten. Alleen niet in het weekend, omdat de smsje niet via zijn prive telefoon gaan (hij vroeg ook om mij daar niet op te sms-en.....)

Heb al diverse pogingen gedaan om eens niet iets te sturen, maar tot nu toe zonder succes.

Ik las dat andere hierzo dit 'probleem" ook wel hebben. mannen denken gewoon aan andere dingen, de gehele dag.

Misschien vind ik hier wat "steun" om het eens te laten........
.
anoniem_64862 wijzigde dit bericht op 13-04-2008 13:12
Reden: daarom
% gewijzigd
does

"Allemaal veel succes met jullie nummers 1 tot en met 20, ik hoop dat jullie snel weer bij zinnen komen en je tijd zinniger gaan besteden."

met enig mannenisme schijn ik bij het lezen van dit topic te moeten accepteren dat zelfs bepaalde vrouwen een eerder al lang 1-zijdig en eeuwenlang volledig geaccepteerd recht hebben overgenomen van mannen om nu ook eens vrolijk in terecht te komen. "DE midlifecrisis". Gelukkig dat bitter weinig mannen hier mee lezen want ze zouden anders wel eens dusdanig in opstand kunnen komen dat ze misschien eenmalig weigeren om de vuilnisbak buiten te zetten. Nu maken mannen zich om zulke voorbijgaande zaken vaak niet zo druk en zeker ook niet om een nr 2. 3 of 4 want egostreling kunnen ze altijd nog in andere zaken vinden.
Maar op een forum ga je echt niet uitleggen hoe of het precies zo gekomen is allemaal.

anai, nee daar schrijf je hoe het NU is en dat schijnt praktisch ook weinig meer voor te stellen dan er in 1 iemands hoofd en toekomstdromen af speelt
Ben je bang dat je jezelf anders te makkelijk "aanbiedt"?

knip jullie doen toch niets anders
Suggestie als buitenstaander.

Ikkezelf; open je eigen forum in plaats van je veroordelingen hier te plaatsen.

Ik ben totaal geen voorstander van vreemdgaan, maar ik zie het nut er niet van in om mensen af te zeiken of te beledigen.

Want dat is wat jij hier doet en ik vind dat nogal kinderachtig en niet respectvol.

En jij wilt een eye-opener zijn? Dan zou ik het niet zo formuleren, want daar bereik je bar weinig mee.
Hoi Julia,

Dank je wel voor je reactie m.b.t. ikkezelf. Ik -en ik denk ook de medeforummers op dit topic- heb geen zin meer om op ikkezelf te reageren, het heeft geen enkele zin. Hoe meer aandacht aan hem wordt besteed, hoe leuker hij het vindt en des te vaker gaat hij van die belachelijke berichten posten. Maar ik vind het hartstikke goed dat jij hem op je nummer zet!
Was ook absoluut niet van plan om verder aandacht te steken in een dialoog met deze persoon. Dat zou tijdverspilling zijn.

Maar ik moest het even zeggen.

Ik wens jullie het beste.
Julia, ook van mij ontzettend bedankt voor je post! Hug!

Steeds weer neem ik me voor om helemaal niet te reageren op hem, maar soms.... kan ik me echt niet meer beheersen!

Ai..... die opmerking over dat beheersen, zal hij ook wel weer gebruiken om.... hahaha!

Gaat het een beetje met iedereen?

Zelf een heel gezellig weekend met nr. 1 gehad.

x Knipoogje
Knipoogje, je vroeg waarom ik het initiatief van nr 2 wil laten komen deze keer. Idd misschien wel omdat ik vind dat ik mezelf teveel aanbiedt ja. vanwege t feit dat ik weet dat hij met 2 anderen wel all the way gaat, heb ik op een of andere manier iets van waarom niet met mij?? Tegelijkertijd vind ik die gedachte van mezelf ook alweer verschrikkelijk puberaal... pff, je snapt t waarschijnlijk wel. Ben gewoon zo gek op hem en de teksten van z'n smsjes/mail liegen er ook niet om, dus ik heb nu zoiets van kom dan zelf ook maar met een afspraak of whatever...

Weekend met nr. 1 was heerlijk overigens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven