vrouwelijk orgasme: witte vloed?

30-03-2012 17:57 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over vrouwen die spuitend klaarkomen is alles nu wel zo'n beetje gezegd lijkt me. Wat ik echter in al die verhalen mis (maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien) is wat ik met mijn nieuwe vriendin meemaak. Als zij goed opgewonden is en al een aantal clitorale orgasmes en G-spot massages heeft gehad, produceert ze in haar vagina een aanzienlijke hoeveelheid witte vloeistof. Dit kan er echt uit stromen en m'n hele opengevouwen hand vullen. Ik kan over dit verschijnsel, dat ik nog niet eerder ben tegengekomen bij vorige sekspartners, weinig terug vinden. Ik vind het in ieder geval buitengewoon opwindend.

Zijn er hiero mensen (m/v) die dit verschijnsel kennen?
Zeker weten dat het niet je eigen goedje is?
Heeft ze geen schimmelinfectie?
Ja, dat heb ik ook. Is een vrij natuurlijke reactie, de ene vroouw produceert meer vocht dan de ander. Kan ook per vrouw per keer verschillen, afhankelijk van hoe geil, hoe vaak klaargekomen, welke fase van haar cyclus, enz.
Bij mij is het ook een beetje wittig hoor, is heel normaal volgens mij.
bij ons was het zoveel, wij hebben onze huiskamer meegeverfd
quote:globetrotter65 schreef op 30 maart 2012 @ 19:52:

bij ons was het zoveel, wij hebben onze huiskamer meegeverfdLOL
Nee het is niet mijn eigen goedje en ze heeft ook geen infectie. Met de hoeveelheid kan ik niet mijn huiskamer sauzen maar ik woon dan wellicht ook wat groter dan de zelfbenoemde wereldreiziger, die blijkbaar nooit veel meer gezien heeft dan zijn eigen bekende tuintje.
Hahaha, die reacties... de zelfbenoemde wereldreiziger...

Ik zou niet weten of dat normaal is als ik eerlijk ben...
Bizar hoe er pagina's volgeluld kunnen worden over een verschijnsel dat aantoonbaar onzin is/niet kan, namelijk 'spuitend klaarkomen' (waar komt al dat vocht vandaan als het niet de blaas is?), terwijl deze aanzienlijke witte vochtafscheiding na het orgasme van mijn partner, die diep uit de vagina komt, onweerlegbaar echt is.

Het zal wel een gevalletje 'wat de Vivaseksforumpinnetjes niet kennen, dat lusten ze niet' zijn.

En bespaar me, en de rest van de mense, aub de flauwe grappen.
Ik heb er ooit weleens wat over gehoord in de wandelgangen, maar zelf heb ik het niet. Kan je er niet bij helpen, sorry
Vrouwen hebben witte afscheiding. de ene vrouw produceert meer dan de ander.

Als er al een voorraad dieper in de vagina zit kan het door het samentrekken van een( aantal) orgasmes naar buiten gestuwd worden.

Als je vriendin veel last ervan heeft zou ik haar adviseren naar de huisarts te gaan want een handvol? pfff.. dat is in mijn ogen extreem veel.

Maar goed, ik heb er zelf maar weinig last van, dus geen idee of het echt afwijkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Para-urethrale_klieren

Zo dus!
Glanton ik ben het met je eens. Squirtende vrouwen die tot aan het plafond grote hoeveelheden vocht spuiten met een kracht van een niet kinderachtige hogedrukspuit, vertrouw ik niet.

Ik mag mezelf redelijke ervaren op het gebied van seks noemen en wittige ( doorzichtig) afscheiding die diep uit de vagina komt ( iets zoetig ruikt en smaakt) ken ik ook. Afhankelijk van mijn cycles ( zou dat bij je vrouw eens nagaan) kan het veel of weinig zijn. Het is gewoon gezond vaginaal 'geil' of vocht of slijm of hoe je het ook wilt noemen, en een heel normaal verschijnsel itt hogedrukspuitende vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze niet in bed liggen te piesen
quote:luna30v schreef op 13 april 2012 @ 15:56:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Para-urethrale_klieren

Zo dus!

Inderdaad.

En hier wat oefening voor de heren om dat voor elkjaar te krijgen:

http://vandaagvrouwenversieren.nl/spuitend-klaarkomen/
quote:globetrotter65 schreef op 30 maart 2012 @ 19:52:

bij ons was het zoveel, wij hebben onze huiskamer meegeverfdLeuk! Hoe heb je de kleur genoemd? Melkwit of roomwit?
Frappant dat sommige vrouwen niet willen geloven dat er meer dan honing en dauwdruppels uit hun vagina vloeit tijdens de seks!
quote:kadanz schreef op 10 augustus 2012 @ 14:32:

Frappant dat sommige vrouwen niet willen geloven dat er meer dan honing en dauwdruppels uit hun vagina vloeit tijdens de seks!
Vrouwen hebben altijd wel wat witte vloed, de een meer dan de ander. Ligt ook aan de periode in haar cyclus trouwens....

Jouw vriendin dus meer, niet erg zolang ze er zelf geen last van heeft.

Lekker doorgaan dus!
als mijn vent me beneden vermaakt,maak ik op dat moment ook meer aan, gewwoon geiligheid dus

Niks aant handje.
quote:gurly3 schreef op 10 augustus 2012 @ 15:45:

Niks aant handje.

Nee, in het handje.

Goed lezen he, die op.
Ow in!??????

dan zit het helemaal fout to, koop maar alvast 6 planken.
Witte vloed???

Volgens mij las ik deze uitdrukking voor het laatst in de probleemrubriek van de Hitkrant in 1987
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Is idd zo jaren 1985!!!
Toen was ik 10, dus géén idee.

Wat zijn jullie allemaal oud zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven