Over vrouwen die spuitend klaarkomen is alles nu wel zo'n beetje gezegd lijkt me. Wat ik echter in al die verhalen mis (maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien) is wat ik met mijn nieuwe vriendin meemaak. Als zij goed opgewonden is en al een aantal clitorale orgasmes en G-spot massages heeft gehad, produceert ze in haar vagina een aanzienlijke hoeveelheid witte vloeistof. Dit kan er echt uit stromen en m'n hele opengevouwen hand vullen. Ik kan over dit verschijnsel, dat ik nog niet eerder ben tegengekomen bij vorige sekspartners, weinig terug vinden. Ik vind het in ieder geval buitengewoon opwindend.
Zijn er hiero mensen (m/v) die dit verschijnsel kennen?
Ook ik heb hier regelmatig ''last'' van. Welliswaar geen hand vol maar zeker meer dan een paar druppels. Een wat waterige witte vloeistof die vrijkomt tijdens vingeren na het beffen.Net als jij vind mijn vriend dit ontzettend opwindend. Het geeft hem een gevoel van yeahh. Het is zeker geen witte vloed of urine zelfs geen sperma uit eerdere contacten zoals reageerders suggereren. Wat het wel is weet ik niet, ik noem het maar gewoon geiligheid.Geniet ervan dat doet je vriendin zeker ook!!