vrouwelijk orgasme: witte vloed?
vrijdag 30 maart 2012 om 17:57
Over vrouwen die spuitend klaarkomen is alles nu wel zo'n beetje gezegd lijkt me. Wat ik echter in al die verhalen mis (maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien) is wat ik met mijn nieuwe vriendin meemaak. Als zij goed opgewonden is en al een aantal clitorale orgasmes en G-spot massages heeft gehad, produceert ze in haar vagina een aanzienlijke hoeveelheid witte vloeistof. Dit kan er echt uit stromen en m'n hele opengevouwen hand vullen. Ik kan over dit verschijnsel, dat ik nog niet eerder ben tegengekomen bij vorige sekspartners, weinig terug vinden. Ik vind het in ieder geval buitengewoon opwindend.
Zijn er hiero mensen (m/v) die dit verschijnsel kennen?
Zijn er hiero mensen (m/v) die dit verschijnsel kennen?

vrijdag 30 maart 2012 om 22:58

vrijdag 13 april 2012 om 15:44
Bizar hoe er pagina's volgeluld kunnen worden over een verschijnsel dat aantoonbaar onzin is/niet kan, namelijk 'spuitend klaarkomen' (waar komt al dat vocht vandaan als het niet de blaas is?), terwijl deze aanzienlijke witte vochtafscheiding na het orgasme van mijn partner, die diep uit de vagina komt, onweerlegbaar echt is.
Het zal wel een gevalletje 'wat de Vivaseksforumpinnetjes niet kennen, dat lusten ze niet' zijn.
En bespaar me, en de rest van de mense, aub de flauwe grappen.
Het zal wel een gevalletje 'wat de Vivaseksforumpinnetjes niet kennen, dat lusten ze niet' zijn.
En bespaar me, en de rest van de mense, aub de flauwe grappen.
vrijdag 13 april 2012 om 15:55
Vrouwen hebben witte afscheiding. de ene vrouw produceert meer dan de ander.
Als er al een voorraad dieper in de vagina zit kan het door het samentrekken van een( aantal) orgasmes naar buiten gestuwd worden.
Als je vriendin veel last ervan heeft zou ik haar adviseren naar de huisarts te gaan want een handvol? pfff.. dat is in mijn ogen extreem veel.
Maar goed, ik heb er zelf maar weinig last van, dus geen idee of het echt afwijkt.
Als er al een voorraad dieper in de vagina zit kan het door het samentrekken van een( aantal) orgasmes naar buiten gestuwd worden.
Als je vriendin veel last ervan heeft zou ik haar adviseren naar de huisarts te gaan want een handvol? pfff.. dat is in mijn ogen extreem veel.
Maar goed, ik heb er zelf maar weinig last van, dus geen idee of het echt afwijkt.
vrijdag 13 april 2012 om 15:56
vrijdag 13 april 2012 om 16:09
Glanton ik ben het met je eens. Squirtende vrouwen die tot aan het plafond grote hoeveelheden vocht spuiten met een kracht van een niet kinderachtige hogedrukspuit, vertrouw ik niet.
Ik mag mezelf redelijke ervaren op het gebied van seks noemen en wittige ( doorzichtig) afscheiding die diep uit de vagina komt ( iets zoetig ruikt en smaakt) ken ik ook. Afhankelijk van mijn cycles ( zou dat bij je vrouw eens nagaan) kan het veel of weinig zijn. Het is gewoon gezond vaginaal 'geil' of vocht of slijm of hoe je het ook wilt noemen, en een heel normaal verschijnsel itt hogedrukspuitende vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze niet in bed liggen te piesen
Ik mag mezelf redelijke ervaren op het gebied van seks noemen en wittige ( doorzichtig) afscheiding die diep uit de vagina komt ( iets zoetig ruikt en smaakt) ken ik ook. Afhankelijk van mijn cycles ( zou dat bij je vrouw eens nagaan) kan het veel of weinig zijn. Het is gewoon gezond vaginaal 'geil' of vocht of slijm of hoe je het ook wilt noemen, en een heel normaal verschijnsel itt hogedrukspuitende vrouwen die bij hoog en bij laag beweren dat ze niet in bed liggen te piesen

vrijdag 13 april 2012 om 16:51
quote:luna30v schreef op 13 april 2012 @ 15:56:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Para-urethrale_klieren
Zo dus!
Inderdaad.
En hier wat oefening voor de heren om dat voor elkjaar te krijgen:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/spuitend-klaarkomen/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Para-urethrale_klieren
Zo dus!
Inderdaad.
En hier wat oefening voor de heren om dat voor elkjaar te krijgen:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/spuitend-klaarkomen/