Verveling

10-08-2012 15:45 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gehoord van mensen die zich heel goed kunnen vervelen, en zelfs kunnen genieten van verveling/niets doen.

Helaas behoor ik niet tot deze groep. Ik moet om 5 uur werken vandaag, beetje laat opgestaan, huishouden gedaan, beetje aan scriptie gewerkt, soepje gekookt en ik verveel me, ik verveel me zo!

Ik kan mij niet vervelen, ik zit gewoon de tijd uit dat ik weg "mag" naar mijn werk. Dit is een heel zeurderig topic, ik zie het, maar verveling is zo saaaaaaaaaaaaaai!!

Wat doen jullie tegen verveling?
Het is schitterend weer ga lekker naar buiten.
Niets, I love it. Ik verveel me het liefst als ik veel moet doen, zoals vandaag. Er ligt zooooo veel was. En troep. En de keuken kan ook wel weer eens schoongemaakt. En ik moet dat nog posten, dit nog regelen, zus nog bellen.

Goed, het kan ook allemaal morgen. Ik heb vandaag alleen nog maar de diepvries schoongemaakt. Wat een karwei.
met een boek en kop thee de tuin in
Was vouwen, stukje fietsen, boek lezen, in de tuin werken, kleding maken, geocachen, maar vooral VF-en. Ik kom de dag doorgaans wel door, ook die uurtjes dat ik niet aan het werk ben.
Forummen
quote:Ruza schreef op 10 augustus 2012 @ 16:08:

Forummen +1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mensen die zich vervelen en daarvan genieten, vervelen zich m.i. niet.

Want vervelen is VERVELENd.
Je kunt niet genieten van je vervelen.

Je kunt wel genieten van niks doen
Ik kon me vroeger ook verschrikkelijk vervelen. Nu heb ik 3 dochters en is er altijd iets te doen.
Ik doe wel eens minder nuttige dingen, minder leuke dingen of helemaal niets. Maar ik verveel me werkelijk nooit. Snap het hele concept ook niet.

Als je niet wil niksdoen dan ga je toch iets doen?? Je administratie, schoenen poetsen, teennagels lakken, boek lezen, forummen, shoppen, flessen wegbrengen, stofzuigen, met make up of kapsels klooien. God, ik kom altijd tijd tekort...
Sorry kan je niet helpen. De laatste keer dat ik mij verveeld heb is dik 20 jaar geleden.
quote:bloemetje77 schreef op 10 augustus 2012 @ 16:30:

Ik doe wel eens minder nuttige dingen, minder leuke dingen of helemaal niets. Maar ik verveel me werkelijk nooit. Snap het hele concept ook niet.

Als je niet wil niksdoen dan ga je toch iets doen?? Je administratie, schoenen poetsen, teennagels lakken, boek lezen, forummen, shoppen, flessen wegbrengen, stofzuigen, met make up of kapsels klooien. God, ik kom altijd tijd tekort...Ik ben op het werk dus ik vermaak mj met forummen. Teennagels lakken doe ik niet op kantoor .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoe oud ben je? Ik kan me er niets bij voorstellen, heb me niet meer verveeld sinds de basisschool. Ik zou graag meer uren in een dag hebben!

Wat je kunt doen: internetten, boek/tijdschrift/krant lezen, een wandeling maken, puzzelboekje maken, breien, film kijken, terrasje pakken, computerspel spelen, in bad liggen, met iemand bellen, sporten etc. etc. etc.
Drie kinderen krijgen.

(hier houdt de verveling eigenlijk al op)

Een huis kopen.

Een huis slopen.

Het hele huis verbouwen.

Beseffen dat je terug wilt naar je oude huis.

Boel weer verkopen en nog eens verhuizen.

Kinderen opvoeden (althans een poging daartoe)

Kinderboeken schrijven.

Tekenen, illustreren.

Nog veel meer illustreren.

Verven.

Lezen.

Haken.

Geschiedenis leren.

Rotzooien in de tuin.

Huishouden.

Leren programmeren voor IOS devices.

HTML 5 en javascript onder de knie krijgen.

Inspiratie opdoen op sites als http://www.thisiscolossal.com

Knutseldingetjes bedenken voor kinderen.

Als het KAN: alleen zijn. Even buiten lopen. Met niets of niemand in de buurt.
Hahaha, ik denk dat er dan niets anders op zit dan te lakken..

Ben inmiddels op het werk waar door het goede weer ook niets te doen is.

We hebben de frisbee er maar bijgepakt :-)

Normaal als ik me verveel bedenk ik wel wat maar ja werken om 5 uur.

Ik ben 27 trouwens... Dus een volwassen vrouw kan zich ook vervelen!
Frisbeeën is ook leuk Ach, genoeg tips gekregen hier toch? Dat moet het wel een beetje tegengaan. 27, hihi, toen kreeg ik mijn eerste kindje en ik heb me de afgelopen vier jaar geen minuut meer verveeld *schaterlacht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven