Nieuwe telefoon
zaterdag 11 augustus 2012 om 09:34
zaterdag 11 augustus 2012 om 09:46
zaterdag 11 augustus 2012 om 10:50
Ik heb geld genoeg om een nieuwe telefoon te kopen!
Ik heb namelijk gewoon een bijbaantje en hier verdien ik mijn geld mee.
Het is meer dat ik veel denk aan wat anderen over mij denken.
Ik weet namelijk dat mijn moeder het er niet mee eens zal zijn als ik een nieuwe telefoon koop, dus daarom vraag ik jullie raad over wat ik moet doen..
Ik heb namelijk gewoon een bijbaantje en hier verdien ik mijn geld mee.
Het is meer dat ik veel denk aan wat anderen over mij denken.
Ik weet namelijk dat mijn moeder het er niet mee eens zal zijn als ik een nieuwe telefoon koop, dus daarom vraag ik jullie raad over wat ik moet doen..
zaterdag 11 augustus 2012 om 11:30
zaterdag 11 augustus 2012 om 11:46
Tja, ik vraag me bij dit soort topics altijd af hoe slecht die telefoon het nou echt doet, of dat het meer een gevalletje 'hij is niet het nieuwste van het nieuwste en als ik dat niet heb dan hoor ik er niet meer bij' is.
Als je problemen hebt met de batterij: nieuwe batterij kopen, die telefoon doet het nog prima.
Als je toch per se een nieuwe telefoon wil, denk dan even na voor je er eentje koopt, zodat je over een jaar niet wéér een nieuwe telefoon wil omdat je degene die je nu koopt ook helemaal zat bent.
Ik kan je moeder wel begrijpen, vind het zonde dat de mensen tegenwoordig zo materialistisch zijn en snel nieuwe/dure producten kopen die ze niet per se nodig hebben.
Maar zoals al gezegd: je werkt, het is je eigen geld, doe wat je zelf wil.
Als je problemen hebt met de batterij: nieuwe batterij kopen, die telefoon doet het nog prima.
Als je toch per se een nieuwe telefoon wil, denk dan even na voor je er eentje koopt, zodat je over een jaar niet wéér een nieuwe telefoon wil omdat je degene die je nu koopt ook helemaal zat bent.
Ik kan je moeder wel begrijpen, vind het zonde dat de mensen tegenwoordig zo materialistisch zijn en snel nieuwe/dure producten kopen die ze niet per se nodig hebben.
Maar zoals al gezegd: je werkt, het is je eigen geld, doe wat je zelf wil.
anoniem_121608 wijzigde dit bericht op 11-08-2012 11:46
Reden: woord toegevoegd
Reden: woord toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:14
dinsdag 21 augustus 2012 om 10:21
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:34
Die duurzame grondstoffen worden gerecycled en je steunt er een goed doel mee als je je telefoon instuurt. Werkt prima.
Verder vind ik na een jaar wel snel maar ik ga hetzelfde doen. De microfoon van mijn telefoon is kapot en dat is toch wel een behoorlijk essentieel onderdeel! Alleen een slechte accu, tja, wat is slecht? Kun je er wel een dag mee vooruit? Dan zou ik hem nog niet wegdoen. Maar ja dat ben ik. Jij moet het gewoon zelf weten!
Verder vind ik na een jaar wel snel maar ik ga hetzelfde doen. De microfoon van mijn telefoon is kapot en dat is toch wel een behoorlijk essentieel onderdeel! Alleen een slechte accu, tja, wat is slecht? Kun je er wel een dag mee vooruit? Dan zou ik hem nog niet wegdoen. Maar ja dat ben ik. Jij moet het gewoon zelf weten!