Wat is leuker ?

11-08-2012 10:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag hebben we de verjaardag van het zoontje van een collega van mijn lief. Ze hebben het financieel nogal moeilijk en zitten in de schuldsanering. Daarom hebben we een cadeaubon van de h&m gekocht maar achteraf gezien vind ik dat niet zo leuk voor een 8 jarige. Wilde er een grote pot snoep bij doen, maar of het dan leuker is ?

Heb hier nog een nieuw kletskoek liggen, eergisteren gekocht voor onze zoon. Dat zou ik eventueel ook kunnen geven met een pot of zak snoepjes. Maar wat is leuker?

Volgens moeder had hij graag geld gehad, maar weet van de papa dat geld meestal bij mams in de beurs eindigt vandaar de cadeaubon.
quote:lottekeNL schreef op 11 augustus 2012 @ 10:51:

Geen reactie wil misschien ook wel wat zeggen En wat wil dat dan zeggen??
heb het vorige week cadeau gedaan aan mijn neefje, moeders en het neefje vonden het een super leuk cadeau. vandaar dat ik er nu ook aan dacht ;)
Ik zou geen bon doen, maar een 'echt' cadeau. Dat voelt feestelijker voor zo'n kind.
dat boek is hartstikke leuk gewoon die doen en er verder niet zoveel bij nadenken!!!! het is maar het kindje van een collega!!!
quote:redband schreef op 11 augustus 2012 @ 10:54:

[...]

En wat wil dat dan zeggen??Dat zou ik niet weten. Misschien dat niemand het kent, en dus niet weet of het een leuk cadeau is.
Het boek ken ik niet,daarom reageerde ik er niet op en uit de OP meende ik op te maken dat je het kind en pa en ma goed kent vandaar ook de opmerking neem hem mee ..

Als hij al zoveel speelgoed heeft laat hem dan inderdaad zélf wat kleding uitzoeken b.v. online bij Neckerman of Wehkamp als je hem niet mee kan/wil nemen naar een kledingwinkel.

Laat je de kleding daar bezorgen indien mogelijk kan hij het zelf uitpakken en passen....
quote:warmwaterbadeendje schreef op 11 augustus 2012 @ 10:46:

[...]

ja waarom zegt niemand er wat op ;)Heb je er aandelen in ofzo? Je post er zo enthousiast over.
Heb even de link bekeken maar lijkt me echt niks voor een 8 jarige,voor een jaar of 4 - 5 misschien wel leuk.
Ik ken het boek niet, en ik ben uit de kleine kinderen, maar mijn zoon vond boeken niets aan, en mikte alles resoluut aan de kant, ook al gaf ik vaak genoeg aan dat ie geen boeken wilde hebben met verjaardagen, maar speelgoed.
quote:lisa077 schreef op 11 augustus 2012 @ 10:43:

TO, jij hebt je besluit allang al genomen. Geef nou maar lekker dat boek en die pot snoep Mee eens. TO zegt wel steeds `het is maar het kind van een collega van partner` maar jeetje, zolang `miepen` wat te doen, neem een besluit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gewoon klein cadeautje uit speelgoedwinkel en evt. war snoep op het pakpapier om het gezelliger in te pakken. Overigens vind ik €15 voor een 8-jarige die je niet zo goed kent best veel. Zeker als je zelf niet zoveel te besteden hebt. Ook daarom kun je beter een cadeautje geven dan maakt de waarde minder uit.
OT: MV, hoe is het met je?
Nou geef gewoon je boek..... Dat men hier niet super enthousiast reageert is omdat men niet weet waar je het over hebt. Ik ook niet.

Veel plezier met je feestje!
Ik vind het kletsboek op zich best leuk, maar meer een cadeau voor een meisje dan voor een jongen. Ik zou voor een jongen van 8 een leuk stuk speelgoed voor buiten kopen (een bal, waterpistool, whatever) of iets van lego of een robot ofzo.

Een een cadeaubon is van de H&M is echt geen geschikt cadeau voor een kind van 8! Houd die dus lekker zelf zou ik zeggen.
quote:dunschiller schreef op 11 augustus 2012 @ 11:11:

Heb even de link bekeken maar lijkt me echt niks voor een 8 jarige,voor een jaar of 4 - 5 misschien wel leuk.

Vind het ook wat kinderachtig voor een jongen die 8 wordt.

Doe gewoon een kadobon van een speelgoedwinkel met wat lekkers erbij.

Trouwens; verjaardag van een kind van een collega?

Zij jullie bevriend met hen of uitgenodigd om meer kadootjes binnen te halen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat boek vind ik niks voor een jongen van acht.
Neem aan dat jullie die ouders wel goed kennen? Anders word je toch niet uitgenodigd voor een verjaardag van hun kind lijkt mij. Man en ik zijn nog nooit uitgenodigd voor verjaardagen van het kind van een collega. Als elke willekeurige collega dat doet heb je elke week wel een verjaardag

Ik zou ook niet al te moeilijk doen en gewoon iets 'jongensachtigs' kopen in de speelgoedwinkel. Waterpistool (zeker nu met het mooie weer. Waterballonnen erbij, is ook leuk) of iets anders 'stoers'. Weet niet of ze wel eens naar het strand gaan, anders is iets voor in de zee ook leuk, zo'n bodyboard of skimboard bijvoorbeeld. Veel meer dan 7,50 zou ik niet geven. Zelfs mijn (jonge) neefjes en nichtjes krijgen maar 5 euro (dat geven we dan aan hun ouders en zij kopen alle cadeautjes, wel zo makkelijk).

Kledingbon lijkt me niks, volgens mij geeft zo'n kind echt niks om een nieuwe trui. Ook samen met het kind kleding kopen lijkt me niet leuk voor hem. Kleding belandt in de kast en hij kan er verder (op zn verjaardag) niks meer mee.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 augustus 2012 @ 12:14:

OT: MV, hoe is het met je?

Ja gaat gelukkig steeds beter. Nog niet de oude maar we werken er hard aan .

Zou TO al een beslissing hebben gemaakt? Of ging het erom om die link van dat boek te promoten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Boek lijkt me erg suf voor een jongen; gewoon een goedkope variant van een supersoaker kopen! Als je geld overhoudt een lekker zak snoep erbij et voila; jongetjes van 8 worden daar erg blij van.
This is not kosher!
Een groot waterpistool, bij de Action voor een paar euro.
Zo'n boek is niets voor een jongen van 8, mijn dochter van 8 zou er trouwens ook niet blij van worden.

Ik zou wat anders kopen.
En to? Viel het boek in de smaak?

(heb zo'n vermoeden dat je hoe dan ook met ja antwoordt )
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven