Wat is leuker ?

11-08-2012 10:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag hebben we de verjaardag van het zoontje van een collega van mijn lief. Ze hebben het financieel nogal moeilijk en zitten in de schuldsanering. Daarom hebben we een cadeaubon van de h&m gekocht maar achteraf gezien vind ik dat niet zo leuk voor een 8 jarige. Wilde er een grote pot snoep bij doen, maar of het dan leuker is ?

Heb hier nog een nieuw kletskoek liggen, eergisteren gekocht voor onze zoon. Dat zou ik eventueel ook kunnen geven met een pot of zak snoepjes. Maar wat is leuker?

Volgens moeder had hij graag geld gehad, maar weet van de papa dat geld meestal bij mams in de beurs eindigt vandaar de cadeaubon.
Edit: onze zoon weet niets van het boek, had het alvast gekocht voor de Sinterklaas. En dan nog zou onze zoon er wat te klein voor zijn, hij is dan pas twee. Maar het is zo een vreselijk leuke serie boeken. Dat ik ze toch gekocht heb
Een jongen van acht zal idd niet zo heel blij worden van een kledingbon. ( als ik naar die van mij kijk iig. )

Ik zou nog maar even terug gaan naar de winkel en een echt cadeau kopen voor hem. En die bon aan vader geven om wat leuks voor hem te kopen.
Geef die pot snoep erbij en plak er 2 euro op (als je het zelf kunt missen tenminste)
Wat ik zou doen is als zijn pa en ma het goed vinden hun zoon meenemen en wat leuks uit laten zoeken in de speelgoedzaak of eventueel wat kleding uit laten zoeken als je dat leuker lijkt,een cadeaubon voor een 8 jarige lijkt me niet zó leuk..
Neem hem lekker mee naar de speeltuin en mcdonalds dan heeft ie weer een leuke dag.
@ borodini_

heb het zelf ook niet enorm breed, kunnen leuk leven maar moeten ook op onze tellen passen. dan zou ik dus een cadeaubon geven van 15-, en nog een cadeau uit een speelgoedwinkel van een tientje. dat vind ik erg veel voor het feit dat het een kind van een collega is. De bon gaat hier ook wel op met 2 groeiende kleintjes

Het kletsboek is echt heel leuk, en past ook wel bij het jongetje. Dat samen met een lekkere zak/pot snoepjes is wel leuk toch ?
Gewoon leuk kadootje kopen.. Een kind van 8 vind een kledongbon toch niks.. Die willen lego of playmobiel.. Of een spelletje voor buiten om uit te pakken
Vaak krijgen de ouders kleding genoeg voor de kinderen.
Cadeaubon van een speelgoedwinkel geven.
quote:redband schreef op 11 augustus 2012 @ 10:31:

Neem hem lekker mee naar de speeltuin en mcdonalds dan heeft ie weer een leuke dag.Ook een leuk idee. Of het idee van Dunschiller.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hem gewoon zelf uit laten zoeken tot 10 euro.
weet dat hij juist heel erg weinig kleding heeft/krijgt. moeders en opa en oma geeft voornamelijk veel uit aan speelgoed daar heeft hij dus enorm veel van. geld geven doen we eigenlijk uit principe niet, omdat dat dus bij mams in de huishoud pot verdwijnt.

maar kennen jullie het boek ? is dat dan niet leuk ?
Neem hem dan zélf mee naar de kledingwinkel, ipv kadobon.
quote:dunschiller schreef op 11 augustus 2012 @ 10:29:

Wat ik zou doen is als zijn pa en ma het goed vinden hun zoon meenemen en wat leuks uit laten zoeken in de speelgoedzaak of eventueel wat kleding uit laten zoeken als je dat leuker lijkt,een cadeaubon voor een 8 jarige lijkt me niet zó leuk..heel leuk idee, maar zo goed kennen we ze ook alweer niet. en dat is meer iets dat ik met een kindje van goede vrienden of familie zou doen eerlijk gezegd.
quote:redband schreef op 11 augustus 2012 @ 10:38:

Neem hem dan zélf mee naar de kledingwinkel, ipv kadobon.kan toch niet zomaar een kind gaan meenemen ?
Een H&M-bon lijkt me helemaal in de beurs van moeders belanden. Gebruik die bon voor jezelf en verzin wat anders voor de jarige.
Heb je geen Action in de buurt? Daar kan je wel wat goedkope dingen bij elkaar scharrelen.
http://www.kletsboek.nl/

daar heb ik het boek vandaan. nog nieuw in de folie. Dan houd ik de bon lekker voor ons en doe er een pot of zak snoepjes bij. of wat kleins om te spelen. een spelletje of dergelijke....
quote:miladila schreef op 11 augustus 2012 @ 10:41:

Heb je geen Action in de buurt? Daar kan je wel wat goedkope dingen bij elkaar scharrelen.die ligt hier om de hoek, kan ik inderdaad eens gaan kijken. moet ik toch nog heen voor cadeaupapier.
TO, jij hebt je besluit allang al genomen. Geef nou maar lekker dat boek en die pot snoep
Nou inderdaad. Echt niemand reageert op dat boek, en jij blijft erop doorhameren. Geef dát dan.
ja he ? eigenlijk wel haha.

hebben zo veel verjaardagen de afgelopen en komende weken (lees meer dan 10 !), dat de extraatjes voor mijn eigen kindjes even op een zijspoor staan. het is bijna niet leuk meer..maar het is niet anders. gaat om het gebaar toch ?!
quote:lottekeNL schreef op 11 augustus 2012 @ 10:44:

Nou inderdaad. Echt niemand reageert op dat boek, en jij blijft erop doorhameren. Geef dát dan.ja waarom zegt niemand er wat op ;)
Geen reactie wil misschien ook wel wat zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven