Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Veliene, wat stom dat je ongesteldheid is doorgekomen. Sterkte meid!
Dank jullie wel dames! Ik vloei iets meer dan anders maar de pijn is een stuk minder geworden. Het komt met vlagen dat ik mn baarmoeder voel samentrekken.

Nu weer vol frisse moed naar de volgende ronde. Fijne avond allemaal!

X
@veliene: fijn dat de pijn een stuk minder is geworden. Goed dat je weer volle frisse moed aan de volgende ronde denkt. Ik duim weer voor je!

@twinklinstar: spannend, voor jullie komt het ook echt dichtbij! Het is ook heel spannend allemaal, dat vind ik ook. Als ik er aan denk dat ik eind december voor een baby aan het zorgen ben, dan is dat best eng haha! Maar vooral heel leuk!

@italia: hoe is het op vakantie? Is de hitte een beetje vol te houden?

@zwangere dames: hoe is het met jullie?

@souffle: hoe lang nog tot je verlof?

@de rest: en met jullie?

@hier: leuk weekend met de scouting gehad, maar weinig slaap dus ben nu nog wel moe. En vanavond weer een vergadering...pff....iets te druk ff....

Ook op het werk nu weer drukker, omdat de scholen hier weer zijn begonnen. Ook wel weer lekker om meer regelmaat te hebben.

Toen ik gisteren thuis kwam van mijn weekendje, had mommyman de hele babykamer geschilderd! Helemaal blij mee!
@ veliene. Fijn dat de pijn minder wordt. En ook hier wordt geduimd voor je!

@ mommy. Wat leuk dat mommy man de baby kamer heeft geschilderd. Is dat alvast gebeurd! En lekker genoten van je weekendje, daar kan je soms helemaal van opladen he?!

@ allen

@ hier. Het is hier heerlijk, hotel is super. Lig nu lekker op een strandbedje aan het zwembad. Onder zo'n rieten parasol. Het is wel warm, ruim 35 graden, maar er staat een behoorlijke wind, dus goed vol te houden. Wel hebben we geluk gehad dat we niet een paar dagen eerder zijn gegaan, want het is hier 48 graden geweest.
@Veliene, hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je al weer wat beter.

@Mommy wat lief van Mommyman dat hij de kamer had geschilderd!! Dat zou mijn man echt nooit niet uit zichzelf doen hahaha. Vervelend dat je allemaal zo druk bent. Wel fijn op zich misschien, dan gaat de dag lekker snel om!

@Italia, wat fijn dat je daar zo aan het genieten bent! Dan hebben jullie inderdaad nog wel een beetje geluk ja dat je wat later bent gegaan.

@Hier. We gaan helaas de derde ronde in. Ben ondanks de positieve ovulatietest paar weken geleden, toch gisteren ongesteld geworden. Heb er flink de balen in, en zit nu lekker aan de chocolade voor een beetje troost Gelukkig is het lekker weer!!
Lovely: wat balen!! maar je bent nu wel precies op tijd ongesteld geworden als ik het goed begrijp, dus dat is wel positief voor je cyclus! Ik doe lekker mee met chocola eten!!

Mommy: wat heerlijk dat de kamer dan ineens is geschilderd zeg! Al een beetje bijgekomen van het vermoeiende tripje?

Italia: lekker joh zo genieten!! Wij gaan a.s. dinsdag, dus moeten nog heeeeel even volhouden.

Veliene: zijn je klachten al wat minder? Alvast succes met de volgende ronde. Duim voor je dat het snel goed raak mag zijn!

Hier: afgelopen weekend een nachtje weggeweest met manlief. Erg lekker, maar Helaas vanaf zaterdagnacht niet zo lekker, veel buikpijn en toiletbezoekjes... Nu ook nog ongesteld erbij, dat helpt niet echt mee.. Morgen op kraambezoek als ik me weer wat beter voel. Helaas niet teveel knuffelen, want wil zo'n kleintje ook niet besmetten.. Maarja rammelen doet het toch wel hahaha
Veliene: Hoe is het nu met je?

Mommy: Oh wat lief van Mommyman! Dat schiet dan lekker op zeg! Moeten jullie nog veel doen? Afgelopen weekend heeft Zeeman ook hard gewerkt om dingen af te krijgen, echt lief!

Ben je al weer een beetje uitgerust na alle drukte? Voel je je verder goed?

Italia: Dat klinkt als een heerlijke vakantie! Geniet ervan! Ik hoop dat het niet weer zo warm wordt, vreselijk 48 graden!! Hele fijne vakantie nog!

Lovely: He wat balen zeg!! Op naar de volgende ronde dan maar. Hopelijk kan je ons volgende maand heel goed nieuws brengen.

Twinklin: Hoe gaat het nu met je, alweer wat opgeknapt? Hopelijk voel je je goed genoeg voor het kraambezoek; altijd leuk met een baby knuffelen. Beterschap!
@italia: het weekendje weg was erg leuk! Je vakantie klinkt heerlijk, geniet er maar lekker van. Ik duim dat het niet veel heter gaat worden daar!

@lovelylady: he bah wat naar Heb je nu wel al wat meer zicht op je cyclus?

@twinklinstar: inmiddels wel weer bijgekomen ja, maar het heeft een paar dagen geduurd...Ben je nu weer fit?

@zeelinde: we gaan binnenkort de babykamer bestellen. Er moet nog nieuw laminaat gelegd worden en de plinten moeten afgewerkt worden. Dus als de vloer klaar is, is het kluswerk eigenlijk af. Daarna kan het aankleden beginnen

Ik ben inmiddels wel weer wat uitgerust, maar er komen drukke weken aan en ik zie er best wel tegenop. Ik kan niet goed nee zeggen, terwijl ik graag dingen zou skippen....

Met de zwangerschap gaat het wel goed verder, geen klachten

En met jou?

@de rest: Lekker aan het genieten van het mooie weer?

@hier: heb een vrije ochtend en ga zo even naar mijn moeder toe, even naar de winkels ofzo.

Ben sinds gisteren weer bijgekomen van het vermoeiende weekend, na een paar nachten goed slapen. Zoals ik al schreef aan zeelinde zie ik een beetje op tegen de komende week/weken. Het is druk met werk, maar ook prive. Ik kan niet zo goed nee zeggen (wil geen afhaker zijn), maar zou graag wat rustiger aan willen doen.... Sorry voor de egopost....

Verder heb ik vandaag aangemeld voor de kinderopvang, dus dat kan ook weer van het lijstje af

Geniet allemaal van het mooie weer!
@Mommy: Wat lief van je man dat hij de babykamer helemaal afgeschilderd heeft. Een klein beetje kunnen bijkomen van het weekendje ondanks dat het op je werk weer drukker wordt?

@Italia: Je vakantie klinkt heerlijk! Gelukkig maar dat er nog een behoorlijk windje staat ;) Geniet er nog lekker van.

@Twinklin: Fijn dat het nachtje weg met je man zo fijn was, alleen jammer dat je je niet zo goed voelde. Ben je nog op kraamvisite geweest?

@ Zeelinde: Hoe gaat het met jou?

@Zwangeren: hoe gaat het met jullie en deze warmte?

@Rest: hoi!

@Hier: Vandaag een vrije dag, helemaal niet erg met dit mooie weer Het gaat verder goed met me hoor, lief dat jullie aan me denken. Heb alleen de eerste 1,5 dag echt pijn gehad. Daarna ging het al gauw over in een heftige menstruatie. Vriend begint nu toch ook wel wat zenuwachtiger te worden en begint ook te twijfelen aan zichzelf (lees: zijn zaad)...Arme man. Soms zou ik willen dat er 'even' naar gekeken kan worden om wat onrust weg te halen maar dat gaat natuurlijk niet. Vol goede moed naar de volgende ronde, maar zo makkelijk is dat niet altijd.

Maarrrrr, de zon schijnt, heb alle deuren en ramen even lekker openstaan, zo tijd voor een bak koffie en wachten op vriend die vanmiddag lekker vrij is om samen van het mooie weer te genieten.

Fijne dag allemaal!

x
@ mommy, lastig is dat, als je moeilijk nee kan zeggen. Het is wel belangrijk om goed aan jezelf en jullie kindje te denken he, dus ga niet te lang door als het niet meer gaat!

@ veliene, lekker he! ik heb ook een extra dagje vrij door extreme rust op mijn werk. Totaal niet erg met dit lekkere zonnetje. Kan me voorstellen dat het niet zwanger raken tot onzekerheid gaat leiden. Hopen dat het snel weer raak is, zodat ook jullie daarvan mogen genieten!

Hier: voel me sinds vandaag weer helemaal de oude gelukkig. Gister ging het al wel een heel stuk beter, dus ben wel op kraambezoek met extra handen wassen enzo hij is echt een schatje, heeft al een mooie bos haar en ligt in zn slaap alleen maar te lachen. *rammelderammel*
@ lovely. Wat balen dat je ongesteld bent geworden. Ik weet hoe het voelt. Maar goed, even lief voor jezelf zijn, schouders eronder en weer door.

@ veliene. Kan me goed voorstellen dat de twijfels de kop opsteken. Alhoewel er nuchter naar kijkend (wat voor jullie zeker erg moeilijk is) ik denk dat jullie grote kans hebben om binnenkort wel een positieve test vast te hebben. Waarom overleggen jullie de volgende keer niet met de huisarts wat de mogelijkheid is voor een zaad onderzoek. Dan nemen jullie die twijfel tenminste weg. En geniet even lekker van het mooie weer in NL.

@ mommy. Moeilijk he nee zeggen. Toch maar proberen te doen hoor. Denk maar aan jullie kindje, dan gaat het vast wat makkelijker. Ik doe dat zelf ook als ik bang ben spelbreker te zijn. Dan denk ik aan onze zoon in mijn buik en dag het beter is voor hem als ik even rustig aan doe.

@ zeelinde. Hoe is het met jou? Het begint op te schieten he!!! Wordt het al wat zwaarder of heb je nog weinig klachten?

@ twinklinstar. Bijna op vakantie!!!! Die van ons zit er maandag weer op, maar eerst dus nog een paar dagen relaxen hier.

@ allen

@hier. We genieten nog steeds volop. Gisteren was het feestdag in Italië en zijn we met 2 tantes en neven en nicht dagje op pad geweest. Was alleen wel erg warm en ondanks dat we regelmatig gerust hebben op een terrasje was ik helemaal gesloopt gisteravond. De rest van de dagen doen we rustig aan. Eten, drinken, zwemmen, en slapen. De omgeving is super (Syracuse, Noto, Avola) Zal straks wel weer wennen zijn als het gewone leventje aan breekt. We hebben de laatste tijd zoveel feestjes en familie bezoeken gehad, dat wordt afkicken. Ook gek om te bedenken dat de volgende keer dat ik mijn familie zie en de familie van mijn vriend die op Sicilië wonen, ik al bevallen ben.

Verder geniet ik enorm van alle bewegingen, ik zie mijn buik soms ook van buiten bewegen. Enige minpuntje is dat hij redelijk laag zit en ook flink op mijn blaas aan het dansen is.
@veliene: wat een heerlijke dag om vrij te zijn! Ik heb ook lekker met mijn moeder op een terrasje gezeten

Ik snap wel dat de twijfels er zijn bij jullie, ook een voor je vriend. En inderdaad, wat italia zegt: misschien volgende keer eens informeren naar mogelijkheden voor zaadonderzoek?

@twinklinstar: fijn dat je weer fit bent en heerlijk dat je toch op kraambezoek kon! Komende tijd wordt mijn leerdoel: aan mijzelf en ukkie denken

@italia: ik ga het ook zeker proberen, want ik weet ook gewoon dat het nodig is. Uk is het belangrijkste nu!

Wat klinkt je vakantie heerlijk zeg! Geniet er nog lekker van!

Blaas is herkenbaar...moet echt vaker plassen sinds ongeveer een week. Leuk dat je je buik van buiten ziet bewegen, hier nog niet. Maar voel ukkie wel elke dag!

@hier: lekker gaan shoppen met mijn mams en jurkje en shirtje gekocht en alvast winterlaarzen....ik heb een hele kleine maat dus moet er altijd vroeg bij zijn. heb nu 2 paar korte laarsjes gekocht op de kinderafdeling, haha! Ben er heel blij mee!
Mommy: goed zo!! ooh herkenbaar, ik heb ook een kleine maat. Voor schoenen red ik het meestal gelukkig wel met de kleinste volwassen maatjes en af en toe een propje watjes bij de tenen helpt ook

Ben je zelf ook niet zo lang? ik nml niet en ben dan ook wel benieuwd hoe dat zal zijn met zwanger zijn.. Veel ruimte is er niet, dus alles moet recht vooruit zeg maar hahaha

Italia: genieten van de laatste dagen vakantie en van de familie om jullie heen. Kan me voorstellen dat het gek is dat je dan volgende keer bevallen bent, dan zijn het ineens ook opa's, oma's, tantes en ooms etc.
@twinklinstar: ik red het vaak ook met de kleinste volwassen maat, maar ik wilde nu geen hakken ivm zwangerschap dus er viel heel veel af. Toen dacht ik: misschien bij de kinderafdeling...en jawel hoor Ik ben maar 1.55 m lang. VK zei al dat het fijn is dat mijn man ook niet zo lang is, krijgen we tenminste geen reuze baby
@mommy, hier dezelfde lengte, alleen wel een man van 1,90..... Wordt nog wat ;) heb redelijk wat vrouwen gezien van mijn lengte die rond de 38 weken bevallen, dus de natuur zal het zelf wel oplossen als het te groot wordt denk ik dan maar haha
Hoe gaat het hier met iedereen in deze hitte?
Zit nu lekker bij de ventilator naar lowlands te kijken. gisteren en vandaag vermoeiend programma gehad met die hitte, dus nu bekaf op de bank...iets teveel van het goede geweest. Van mij mag het wat koeler worden!

En met jou paddle?
Goed! Gisteren met lief en beste vriend naar strand gegaan. Was echt leuk stukje rustig strand, héérlijke dag gehad.

Kon ons er zo met een kind of twee voorstellen binnen . We zullen op ong 20 minuutjes gaan wonen waarschijnlijk van de zee, lijkt me ideaal.

Voor de rest wil ons k(r)ot maar niet afkoelen, dus das niet zo ideaal .

Hoop dat je werk wat gaat meevallen van drukte Mommy, zal best zwaar zijn zo met die groeiende buik.
@ allemaal, vannacht gaan we op vakantie, dus de komende 2 weken geen berichten van mijn kant...

Geniet allemaal nog even van het mooie weer in NL!!
@twinklinstar: hele fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?

@padlle: mmm heerlijk, dichtbij het strand gaan wonen

Afkoelen binnen valt niet mee nee, hier deed de ventilator vannacht wonderen.

@iedereen: hoe is het met jullie?

@hier: nog moe van het drukke en hete weekend...

Goed aan het werk vandaag, vanavond maar weer op tijd naar bed denk ik. Verder gaat het wel z'n gangetje hier. Komende zaterdag gaan we de babykamer bestellen, nu al zin in!

Fijne vakantie/werk/studeer etc. week allemaal!
Veliene, knuffel voor jou! Hoe gaat het nu met je?

Jullie twijfels kan ik ook goed begrijpen hoor. Wel heel fijn dat jullie hier samen goed over kunnen praten.

Mommy, wat leuk dat jullie de babykamer gaan bestellen, leuk! Hebben jullie al iets op het oog? En vanavond maar lekker op tijd je bed in duiken, even goed uitrusten is ook belangrijk.

Twinklinstar, fijne vakantie, geniet ervan!!

Paddle, lekker zeg, naar het strand:) En natuurlijk lekker fantaseren, je hebt zo te horen een heerlijk dagje gehad. Hier is huis is het ook echt heel heet, ben blij dat het vanaf vandaag wat minder warm wordt.

@ lengte, ik ben ook maar een kleintje haha. Ik ben 1.63 en heb eigenlijk ook maar een heel klein bovenlichaam waardoor ik mijn buik echt naar voren draag. Ik heb nu soms al het idee dat ik nauwelijks meer kan groeien, zo straks staat alles voor mijn gevoel. Vriend is trouwens bijna 2 m.....

Italia, je vakantie klinkt erg lekker! Moest Italiaman vandaag weer beginnen?

@ hier. Ik probeer rustig aan te doen met dit weer, want jeetje wat is het warm. Vannacht nauwelijks geslapen, op onze slaapkamer is het zo heet. Hebben de zwangere ook zo'n last van opgezwollen olifantenpootjes?;) Mijn kuit loopt over in mijn voet, ik hoop dat ik snel mijn enkels terugvind haha. Verder alweer bijna 31 weken en ik kan niet wachten tot ons meisje er is. Ik merk dat ik eigenlijk heeeel ongeduldig ben haha.
Muisje: Wat een hitte vorige week ja! Bah!! Wat naar dat je zo'n last had van vocht. Ik helemaal niet, vreemd... Maar goed, scheelt wel. Oei, een dikke buik dus?! Lijkt me erg lastig! Ik heb een heel klein buikje, mensen schatten mij nu op 5 maanden zwanger, terwijl ik al 2 maanden verder ben. Maar goed, ook in dat kleine buikje zit een kindje van bijna 40 cm en iets minder dan 1,5 kg... En dat vergeten mensen bij mij wel eens...

Jouw verlof gaat ook al snel in of niet? Hoe gaat het verder met jou en de zwangerschap?

Mommy: En nog geslaagd voor het babykamertje? Leuke aankopen zijn dat he?! Hoeveel weken ben je ondertussen zwanger? Gaat het allemaal goed verder?

Met mij gaat het ook goed; lekker aan het genieten van de kleine. Over 4 weekjes met verlof, kijk ik echt naar uit.

Twinklin: Waarschijnlijk lees je dit pas als je terug bent, maar alsnog: hele fijne vakantie!!

Paddle: Wat heerlijk dat jullie zo dicht bij het strand gaan wonen. Gaan jullie binnenkort al verhuizen?

Veliene: Hoe is het nu met jou? Ik duim echt voor jullie voor deze ronde!!

Italia: En alweer gewend aan het gewone leven? Niks aan om weer te moeten beginnen na de vakantie he...

Haha, dat dansen op de blaas komt me bekend voor. Ik draag ook heel laag, wat soms resulteert in een enorme aandrang om te plassen bij het opstaan of een paar flinke schoppen in mijn blaas of bekken.

Hoe gaat het verder met jou en de baby? Hoever ben je nu?
@Twinklin: heb je genoten van je extra vrije dag? Wat was het toch heerlijk vorige week!

@Italia: Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je buik! Lijkt me heel bijzonder om het te voelen en je buik zo heen en weer te zien gaan. Mijn zwangere vriendin was hier gister (inmiddels dik 38 weken) en mocht ook even voelen, zo bijzonder! En haar buik zag je zo nu en dan ook bewegen. Geniet er maar van! Inmiddels weer afgekickt van alle feestjes?

@Mommy: de warme dagen doorgekomen? Wat een hitte he? Hoe voel je je verder?

@Paddle: hoe gaat het met jou? Zo'n dagje zee klinkt heerlijk! En leuk dat fantaseren....vooral blijven doen

@Muisje: Dat wordt rollen straks als je op het einde loopt ;) Toch apart dat er uit een kleinere vrouw net zo'n groot kind kan komen als iemand van 1m80. Hoe kan dat?? ;) Je gaat rapido trouwens....nog maar eventjes en dan is jullie dame er al. Geniet nog even van je buik en doe rustig aan.

@Zeelinde: Hoe gaat het met jou? Een klein buikje dus...misschien begint het straks in je verlof ineens gigantisch te groeien. Had mijn collega...heel bescheiden buikje toen ze met verlof ging. Zag ik haar 2 weken later en toen was me toch een toeter geworden! Hoeveel weken moet je nog werken?

@Rest: hoi! Hoe gaat het met jullie?

@Hier: hier gaat het goed. De eisprong komt ergens een dezer dagen dus we zijn weer iets drukker dan normaal ;) Gister was mijn zwangere vriendin hier met wie ik ongeveer tegelijk zwanger ben geraakt....vond ik toch erg lastig. Niet toen ze er was maar 's avonds toen ze weg was kwamen de tranen. Ik had nu ook met zo'n prachtige buik kunnen lopen, wij hadden nu ook zo naar de bevalling uit kunnen kijken, wij hadden ook over maximaal 5 weken papa en mama kunnen zijn...Vreselijk vind ik het dan, dat ik zo moet huilen want wil geen jaloerse trut zijn maar tegenhouden lukte ook niet. Een collega had me er al op voorbereid dat ik nog wel wat slikmomentjes zou krijgen en dat is dus ook zo.

Van de week geprobeerd een afspraak te maken bij de huisarts maar die is op vakantie tot begin september dus dan maar eens weer bellen. Ik had jullie reacties eens voorgelegd aan mn vriend om te vragen aan de huisarts of we evt. een zaadtest mogen doen en hij vindt het ook het proberen waard. Hopelijk vindt de huisarts dat ook.

Komend weekend helemaal niks, zalig! Misschien alleen nog naar het ziekenhuis voor een bezoekje aan mijn opa en oma. Zij zijn afgelopen week beiden met spoed opgenomen. Eerst dachten ze longontsteking, blijkt dat ze besmet zijn met de legionellabacterie. Opa heeft op het randje gebungeld en heeft het nog steeds zwaar, oma knapt gelukkig weer beetje bij beetje op. Maar even kijken of het kan, ze kunnen drukte nog niet zo goed aan.

Jullie dames allemaal nog plannen voor komende dagen?
Veliene wat vervelend dat ze tegelijk zijn opgenomen. Zijn er wel al maatregelen (thuis) tegen de legionella genomen?

*Moedigt zowel zaadje als eitje aan elkaar te vinden deze dagen*

Zeelinde, heb je juist door het lager dragen een kleinere buik?

Hier nog een weekje voordat ik begin. Net boeken besteld en aangemeld voor een aantal vakken.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
@ twinklin. Fijne vakantie!!! Geniet ervan!

@ Veliene. lijkt mij inderdaad moeilijk om nu je zwangere vriendin te zien. Aan de ene kant mooi dat je zo met haar kan meeleven, en aan de andere kant word je daardoor nog meer met de neus op de feiten gedrukt. Hopelijk staat jullie huisarts achter jullie om alvast wat lichte testen te doen. Onzekerheid is killing. Wat erg van je oma en opa. Hopelijk komen ze er beiden weer bovenop!

@ Zeelinde. Echt het gewone leven duurt bij mij nog heel lang voordat die terug komt. Maar nu zijn we beiden nog thuis, Italiaman heeft vakantie tot midden volgende week. We hebben dan ook even flink de kans genomen om spullen te kopen. Dinsdag hebben we het kamertje besteld. Die krijgen we van mijn schoonouders. Heel lief!!!! En vandaag hebben we zelf nog een wiegje gekocht voor de eerste maanden en het badje besteld.

Haha die aandrang na geschop begint bij mij nu ook echt te komen. Gisteren zat ik even op de bank en ik voel 3 schopjes achter elkaar tegen mijn blaas aan. Hup snel naar de wc, komen er maar een paar druppels uit. En hij groeit alleen maar groter en sterker, dus dat wordt nog wat tegen het einde. Wie weet hebben we tena lady nodig rond de 38 weken met die laaghangende baby's. Verder alles goed hier, alweer ruim 22 weken. Wanneer heb je de volgende echo?

@ Muisje. Wat vervelend van je olifanten pootjes. Maar inmiddels is het in NL weer behoorlijk afgekoeld toch? Dan moet dat toch ook weg trekken? HIer is het nog steeds bloedheet. 38 graden en ontzettend vochtig. Dan was het in Sicilie beter verblijven!

@ Mommy. Veel plezier met baby kamer bestellen!

@ Paddle. Hier dan wel geen krot, maar afkoelen wil het bij ons thuis ook niet. Dus we zijn nu deze week maar naar mijn schoonouders verhuist. Inclusief kat, want die had ook last van de hitte. Hopelijk wordt het volgende week weer beter en koeler.

@ allen.

@ hier. We zijn maandagnacht terug gekomen van vakantie. Gelukkig heeft Italiaman nog tot midden volgende week vrij, dus we kunnen nog even wat leuke dingen samen doen. Dinsdag hebben we het kamertje besteld. Die krijgen we van mijn schoonouders. Ontzettend lief! En vandaag hebben we zelf een wiegje gekocht en de bestelling voor het badje geplaatst. De andere grote dingen krijgen we van mijn schoonzus, mijn zus, dus eigenlijk hoeven we alleen maar de kleine dingen te kopen, zoals lakens, dekens, badspullen etc. Scheelt echt enorm veel geld. Maar dat reserveren we gelijk voor airco in huis. Want het is echt niet vol te houden daar.

We zijn nu ook maar even tijdelijk bij mijn schoonouders ingetrokken, samen met onze kat. Zij hebben tenminste airco.

Verder gaat het goed. Wel wat kwaaltjes als zere heupen bij lang op 1 kant liggen en snel buiten adem. Maar ja dat hoort erbij. Nog maar 17,5 week te gaan. Gaat snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven