granito vloer

11-08-2012 17:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een granito vloer met jaren 30 look in gang laten maken? Wat zijn ervaringen? Maakt het makkelijk schoon? Waar besteld?
Ik heb er niet 1 laten maken, maar een originele, in mijn gang/hal.

Maakt erg makkelijk schoon, en, je ziet er bijna niets op.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb ze wel laten maken 11 jaar geleden. In de badkamer en in de wc. Het onderhoud is gemakkelijk. Het aanleggen echter geeft veel zooi. Na het storten van het granito wordt de boel met water glad geslepen. Is denk alleen te doen in een leegstaand pand, echt enorm veel troep.

Maar wel heel mooi!!
Wij hebben een oude in de keuken ontdekt tijdens de verbouwing van ons appartement en die flink gepoetst en in de was gezet, ik vind het prachtig en heel onderhoudsvriendelijk.
@Sandt waar heb jij dit laten doen?

Is nieuwbouwhuis dus evt troep niet erg
Ik heb een oude vloer, wel laten repareren en een "zwarte band" laten verlengen. Ik heb dat hier laten doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
In ons huis, terwijl dat 6 maanden leeg stond voor de renovatie. In de goede oude tijd ( jaar 2000) woonden we voor een habbekrats en hadden dus de mogelijkheid 6 maanden te 'overbruggen'. Financieel dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven