Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Ik lig de hele dag al plat met een knallende koppijn grrrr...
quote:Liedjepiedje schreef op 12 augustus 2012 @ 17:45:

Ibi! Hoe is het met de foto's? Krijgt Joda's man het voor elkaar? Ik hoop het zo voor je wat, wat, wat........lukt het niet?! *gaat direct haar mail bekijken*
quote:joda schreef op 12 augustus 2012 @ 18:50:

[...]

wat, wat, wat........lukt het niet?! *gaat direct haar mail bekijken*heb de mail net pas verzonden Joda. Dit weekend was neefje (zoon van gewooneenzus) hier en nu heb ik er pas weer tijd voor gehad.
ow heb trouwens gestuurd naar je gewone mailadres dat andere kon ik niet vinden meer sorry
@ibi; geen probleem. Hij is ermee aan de slag, gaat helemaal goedkomen!
@ bluebirds, ja er word vaker gereageerd via mail. Zelf vind ik dat ook handig, want hier is het sims niet meer bij te houden.

Zet hier meestal wel neer dat ik een mail heb gestuurd.

Ik krijg ook wel eens mails van mensen waarvan ik niet weet welke nick erbij hoort en hier niks zeggen. Ik vraag nu dus wel wie het is.

Edit: en ik zet hier ook altijd neer welke spullen ik naar wie toestuur
Nee, Joda. Ik heb het geprobeerd maar het lukte maar gedeeltelijk. Dus ik hoop dat jouw man haar kan helpen! Ik geef met alle liefde deze taak over!
quote:joda schreef op 12 augustus 2012 @ 19:02:

@ibi; geen probleem. Hij is ermee aan de slag, gaat helemaal goedkomen!
quote:Liedjepiedje schreef op 12 augustus 2012 @ 19:15:

Nee, Joda. Ik heb het geprobeerd maar het lukte maar gedeeltelijk. Dus ik hoop dat jouw man haar kan helpen! Ik geef met alle liefde deze taak over!het is al gelukt, we wacht vol spanning op haar reactie. Heb er helemaal de zenuwen van. Jammer dat het jou niet lukte.
Ik zet ook altijd mijn mailadres erbij, ik lees ook niet alles terug.

@Iebs; jouw verhaal vind ik iets heel anders.

Aniek is 22, heeft een vriend die in Utrecht woont en zij in Rotterdam, twee weken later woont ze ineens samen en is ze er al uit gemikt, en ondertussen reageert ze op allerlei aanbiedingen van babykleding maar ze heeft nooit iets gevraag wat niet voor zichzelf is?

Ik weet het niet.

Jouw verhaal, de roes van het moment, niet weten wat je anders moet doen en dan je ei maar gaan droppen op het forum, da's echt heel anders meis, en ontzettend menselijk.

@Aniek; ik wil je niet veroordelen. Ik vind het vreemd en ik heb een onderbuikgevoel bij je.

Ik weet niet wat de waarheid is, maar op mij komt alles gewoon vreemd over.

Als ik het mis heb spijt het me heel erg dat ik je vals ergens van beschuldigd heb, maar mijn onderbuikgevoel blijft.

En ik communiceer dat dus liever open en eerlijk op het forum dan dat we achter de schermen gaan zitten roddelen.
668, the neighbour of the Beast
Oh, en Iebs, ik word best blij van kleding maat 48/50
Beterschap luna! Hopelijk zakt de hoofdpijn snel weg.
Nu maken jullie mij ook nieuwsgierig naar de foto's.

Liedjepiedje, van de week krijg je de foto('s) per mail van me. Ben het niet vergeten maar ziek.
En beterschap voor de zieken, trouwens.

Ik zit als een gek de mail te beantwoorden...

Mag ik ook eens een echt leven hebben?
Oww wat goed en snel Joda! Ben onwijs benieuwd naar het resultaat. Ik weet zeker dat ze er super blij mee is! Met welk programma werkt je man?
quote:lechatnoir schreef op 12 augustus 2012 @ 15:16:

[...]

Issie zo herkenbaar dan ?

ik kan nog weinig zeggen over of 'ie bevalt, hij ligt er hier ook nog maar net in. Ik vind hem vooral mooi ja.Voor de liefhebber is alles herkenbaar En ik vind 'm prachtig.
quote:gewooneenzus schreef op 12 augustus 2012 @ 19:24:

Nu maken jullie mij ook nieuwsgierig naar de foto's.

Liedjepiedje, van de week krijg je de foto('s) per mail van me. Ben het niet vergeten maar ziek.Is goed, geeft niet! Ik zie ze wel verschijnen!
Hi ladies, ik lees lekker mee, maar meng me verder nergens in. Ik forum mobiel, kan niet loepen e.d. Tja, als t gevoel niet goed zit houdt t op he. T moet toch een leuk feel good topic blijven??

@meisjeskleding, ik heb 2 mails van 2 dames gehad. Ik wilde er nog even wat bij vertellen, hoef ik niet 2 keer te mailen (gaat zo lastig mobiel) : De kleertjes zijn wel echt 2e hands kleertjes, dingen die ik gekregen heb en mijn dochter niet gedragen heeft. Nog steeds interesse? Mail me dan svp nog 1 x-tje. Maak ik er een foto van! (tis 1 plastic zak vol).

@taartje, heb je de jongensbabykleding nog? Ik weet pas over 3,5 week wat t wordt, maarruh, ik heb sterk t gevoel dat t een jongen wordt... Mocht niemand anders reageren, durf ik de gok wel te nemen. Heb je er een foto van die je kan mailen?

Mailadres; postvakblabla at gmail dot com
Ik weet niet meer waar ik op moet reageren, en om de onderbuik gevoelens of dingen weg te halen.

mijn schoonzusje is bevallen van een jochie, en die probeer ik zoveel mogelijk te helpen.

ik vind het jammer om beschuldigd te worden van dingen waar ik 200% zeker van weet dat ik niks gelogen, niks heb achtergehouden of iets heb.

ik ga van het forum, ik ben er echt kapot van.

Iedereen nog veel plezier met alle leuke dingetjes,

Ayla en die andere (weet even de nick niet) de spulletjes die ik jullie heb beloofd, worden nog toegestuurd als ik weer wat kan.

Verder diegene van de boekjes en dvd's erg bedankt, was echt top om ze te ontvangen!

Groetjes Aniek.
Alles is liefde, maar wat is alles?
quote:Liedjepiedje schreef op 12 augustus 2012 @ 19:27:

Oww wat goed en snel Joda! Ben onwijs benieuwd naar het resultaat. Ik weet zeker dat ze er super blij mee is! Met welk programma werkt je man?geen idee en hij wil het niet zeggen mannen..........
Laat je vooral niet wegjagen Aniek.

Omdat ik een onderbuikgevoel heb hoef je toch niet van het forum te verdwijnen? Er is meer op Viva dan Marels hoor

Ik ben perfect negeerbaar.
Ik heb me er buiten gehouden maar Aniek, ik hoop dat je gewoon blijft. Niet iedereen hoeft je vriend te zijn toch? Als jij weet dat je goed en eerlijk bent dan is er geen vuiltje aan de lucht en kun je gewoon mee blijven doen.
@ Marels: netjes toch, je kent elkaar via eenforum en niet iedereen is even betrouwbaar.

@zaza: vandaag is de dag... Haha

@ lenoirchat ( o kan niet terug lezen op mobiel) maar dat vestje ( met die pluisjes en wol ) heb ik ook!! Haha dus beveel hem aan voor je

Ontvangen boeken worden in hoog tempo gelezen ( en nee gaan niet op mp hahaha die gaan mooi in de boeken kast om er op een later moment nog van te genieten
quote:luna30v schreef op 12 augustus 2012 @ 19:42:

Ik heb me er buiten gehouden maar Aniek, ik hoop dat je gewoon blijft. Niet iedereen hoeft je vriend te zijn toch? Als jij weet dat je goed en eerlijk bent dan is er geen vuiltje aan de lucht en kun je gewoon mee blijven doen.Dat dus.
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 19:42:

[...]

Dat dus.Ik heb vast hele hordes haters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven