Gezondheid alle pijlers

van de trap gevallen

12-08-2012 19:50 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi .Deze zaterdag ben ik van een lange trap gevallen .ik heb een beetje(voor) hoofdpijn, pijn in 2 vingers(kan ze nog bewegen) en pijn in nijn zij wat opzich meevalt .Het is wel zo dat ik moeite heb om mijn arm omhoog (boven) mijn hoofd te tillen.Zal ik naar de dokter gaan ? Of even wachten?
Jouw gedrag was misschien ook niet netjes. Maar dan had hij inderdaad de politie moeten bellen. Dat is geen excuus om op iemand in te slaan, lijkt mij.
Ja, en? Al was het de kroonprins, hij heeft zijn pollen thuis te houden en al helemaal zijn broek omhoog! Wat voor type is die buurvrouw dat ze dit een goeie vriend noemt? Met zo'n vrienden heb je geen vijanden nodig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:ragweed schreef op 12 augustus 2012 @ 20:21:

Nja hij heeft me 7 a 8 jaar geleden gezoend tegen mijn wil in en een paar maanden geleden zijn broek naar beneden toen hij eindelijk zijn exuses aanbood nadat ik had gezegd dat ik bepaalde ervaringen heb gehad.Ik was nog steeds boos en dronken dus heb ik hem bij zijn shirt vastgepakt. en getrokken totdat zijn shirt helemaal gescheurd was toen zei hij dat hij de politie zou bellen .en ik zo van doe maar schreeuwen door het telefoongesprek heen en toen liep ik weg en begon hij op me in te slaanSnap niets van dit verhaal. Hij trok zijn broek naar beneden. Jij trok zijn t-shirt aan stukken en toen sloeg hij jou. Is dit wat er is gebeurd?
Als je net in mekaar bent geslagen lijkt het logisch dat je misselijk bent. Ik heb niet alles gelezen, maar heb je al aangifte gedaan?

Wat die verwondingen betreft: als alles het nog zo'n beetje doet lijkt het me niet nodig de HAP nu te bellen. Je kunt morgen wel even langs de HA gaan voor de zekerheid.

En probeer toch even iets te eten, al is het nog zo ongezond .
Die achternaam achterhaalt de politie wel. Aangifte doen en ook van de voorvallen daarvoor. Is ie nou helemaal?
Vervelend. Maar het is wat warrig. Je bent door dronkenschap van de trap gevallen. Dat is klote natuurlijk, maar ben je niet misselijk door de hoeveelheid alcohol? Ik zeg maar wat. Verder zou ik inderdaad bij dat figuur wegblijven.
quote:ragweed schreef op 12 augustus 2012 @ 20:26:

Aangifte twijfel ik nog over aangezien ik zijn achternaam niet ken en ik het gevoel heb dat ik hem hiertoe aangezet heb door mijn gedragPffff. Hij had ook gewoon de politie kunnen bellen, zoals hij zelf al voorstelde. En wat die achternaam betreft: daar komt de politie wel achter .
Ik had niet zo dom moeten zijn weer op haar te vetrouwen 7 a 8 jaar geleden. Draaide ze zich om toen ze aan de telefoon zat terwijl een vriend van haar aan mijn kont zat . Heel laat vragen of ik. Kom en sta ik daar blijkt ze gewoon met naar bed te wilen en nja paar dagen later had ik een email gestuurd vol beledigingen omdat ik me gebruikt voelde ze heeft er nog steeds over.Dus ik ben ook niet perfect en ze laat me altijd alleen achter

Pff nja dit is heel erg off topic
Madamecanibale,

Hij heeft een maand geleden zijn broek naar beneden getrokken die ruzie was zaterdag
Kortom, een vage toestand met die vriendin van jou. Maar dat je in mekaar bent geslagen is niet vaag en daar moet je nu wat mee. En deze 'vrienden' zou ik inderdaad voortaan maar links laten liggen.
Ragweed,

1 Bel de huisartsenpost voor advies.

2 Ga daarna aangifte doen

3 Niet blowen en/of drinken.
Stanleywalker dat doet hij ook niet bij haar we waren in haar huis en zij was soort van aan het v slapen werd af en toe wakker en zijn rug naar de jongen die er ook was toegekeerd en nja hoppa ik zag ziojn onderbroek en hij bleef de helen tijn aan mijn schouders zitten enzo

Tijdens de ruzie heb ik ook mijn nagels in zijn arm gezet daarom heb ik het steeds over uitlokken
quote:ragweed schreef op 12 augustus 2012 @ 20:35:

Madamecanibale,

Hij heeft een maand geleden zijn broek naar beneden getrokken die ruzie was zaterdagApart verhaal. Ik zou hier niet gelijk de huisartsenpost voor bellen. Je hebt gisteren zoveel gedronken dat je van de trap bent gevallen en ruzie hebt gemaakt. Lijkt me logisch dat je vandaag niet helemaal lekker bent. Als je over een paar dagen nog steeds last hebt even de huisarts bellen.
Ik ben gered doordat een groepje reageerde op mijn gegil en een jongen daarvan mij met de taxi halverwege bracht
Hoe je het ook wendt of keert, het blijft volk waarbij je beter maar niet meer over de vloer kan komen. Je haalt er niks positiefs uit, aangifte doen en verder gaan met je leven zonder die figuren.
Niet echt verwondingen geschaafde knieen en blauwe plekken
Ja stanley ik weet dat ze me altijd rot behandeld ik had zoiets moeten zien aankomen aan de andere kant zulke dingen overkomen mij wel vaak dus misschien ligt het ook ann mij vernedering gebruikt worden etc ik denk dat ik morgen even de HA belt
Ik vind het niet jouw schuld, laat dat duidelijk zijn! Maar blijf vanaf nu gewoon verre van dit soort volk dat zo respectloos met je omgaat, je verdient echt beter dan dit.
Helemaal eens met mrsSW!
WTF is dit. Heet TS Ma Tokkie?
Nee, haar buurvrouw wel.
Ma tokkie hoezo ? Ik wilde dit zelf ook niet! Is jouw leven zo perfect
Niks van aantrekken en je zegt het goed, jij wilde dit niet. Ga morgen naar je huisarts en bespreek het daar allemaal en doe in godsnaam aangifte.
Ik ga niet om met rare, agressieve mensen.
Laat me raden, jouw kennisengroep lijkt op de mensen van oh oh Cherso? Je typt iig wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven