quote:LadyPhoxy schreef op 12 augustus 2012 @ 23:35:
Ed Sheeran! Kun je ook geen oude artiest noemenWel een zeer getalenteerde.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:janine0201 schreef op 12 augustus 2012 @ 23:30:
zeg dat wel, ze bouwen de spanning wel op. Het lijkt me zo mooi om nu in het stadion te staanAls je op Facebook kijkt zie je wie van je vrienden/kennissen er zijn.
quote:Oudzuid schreef op 12 augustus 2012 @ 23:37:
[...]
Als je op Facebook kijkt zie je wie van je vrienden/kennissen er zijn.huh?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:maryni83 schreef op 12 augustus 2012 @ 23:37:
Wie is dit?Ed Sheeran
quote:tbl1966 schreef op 12 augustus 2012 @ 23:38:
Hoe is het geluid op Nederland, ik zit in Engeland naar de BBC te kijken en ik vind het geluid zo vlak.Redelijk ook niet heel erg goed denk ik.
@ Oudzuid, ja klopt.. tot nu toe nog geen kennissen die daar zijn.. Wel een paar vrienden in Londen wonen, dus heb al wel een paar foto's bij het stadion gezien.