Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
dinsdag 14 augustus 2012 om 17:46
Nou jongens, de feedback is binnen. Heb me de hele dag vrij rustig gehouden, maar dit kwam even hard aan. Totaal tegenovergesteld van tweede begeleider: goede structuur/slechte structuur, duidelijk taalgebruik/wollig taalgebruik, complex issue goed uitgelegd/veel te veel informatie. Het steekt me vooral dat hij nu klaagt over een theoretische sectie die ik op zijn eigen verzoek heb ingevoegd, als onnodig en nutteloos. Ik snap het echt even niet, en weet even niet wat nu het beste is om te doen.
Verdorie.
Verdorie.
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:10
Nogmaals in de aanbieding (gratis dus)
Polo van Tommy Hilfiger, rood en maat L. Hij is 1 keer gedragen en 1 keer gewassen. De kleur rood staat mij niet (ik heb nog een stuk of 5 andere kleuren die ik af en toe wel draag).
Dvd van: Chocolat, La Vie En Rose, Before Sunset, Before Sunrise.
Gevraagd; lapjes stof, liefst met een leuke print, maar mag ook effen zijn.
Gevraagd; DVD Sophie's choice (mag ook kopie, ik zou daar heel blij van worden).
Groetjes
Polo van Tommy Hilfiger, rood en maat L. Hij is 1 keer gedragen en 1 keer gewassen. De kleur rood staat mij niet (ik heb nog een stuk of 5 andere kleuren die ik af en toe wel draag).
Gevraagd; DVD Sophie's choice (mag ook kopie, ik zou daar heel blij van worden).
Groetjes
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:48
quote:UCchick1990 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:14:
Niemand even wat steun in de aanbieding Kijk, dat heb ik wel! Echt wel balen dat de commentaren zo tegengesteld zijn. Is het een optie om een derde persoon erbij te halen om het te lezen? Dat je aangeeft dat je niet goed weet wat te doen omdat de commentaren zo tegenstrijdig zijn en je daarom graag nog een derde opinie wil?
Niemand even wat steun in de aanbieding Kijk, dat heb ik wel! Echt wel balen dat de commentaren zo tegengesteld zijn. Is het een optie om een derde persoon erbij te halen om het te lezen? Dat je aangeeft dat je niet goed weet wat te doen omdat de commentaren zo tegenstrijdig zijn en je daarom graag nog een derde opinie wil?
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:52
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:55
19.30 it is. Bluebirds, vandaar dat ik de coordinator wil bellen: om hem te vragen wat het handigste is. Ik heb ook aan tweede lezer gevraagd wanneer hij contact opneemt met eerste. Maar moet eerlijk zeggen dat de moed me even in de schoenen is gezonken en ik neig naar desnoods een 6,5 accepteren als ik dit mijnenveld maar niet door hoef....
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:02
quote:emma77 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:10:
Met wat voor nederlandse maat kan je hem vergelijken ?
Ik zag in een vorige post dat hij uit amerika komt.
Ik heb in de aanbieding stof, van allebei ongeveer een meter.
Creme stof met oranje bolletjes erop en donkeroranje stof met dieren erop. Kan je daar wat mee ?
Creme stof met oranje bolletjes erop en donkeroranje stof met dieren erop. Kan je daar wat mee ?
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:09
quote:emma77 schreef op 14 augustus 2012 @ 18:10:
Groetjes
Ik heb heel veel lapjes stof, van dat creme broderie.
Zoiets als dit:
Groetjes
Ik heb heel veel lapjes stof, van dat creme broderie.
Zoiets als dit:
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:11
quote:gaby030 schreef op 14 augustus 2012 @ 19:00:
Hey UCchick! Ik lees net alles, getsie joh!! Wat ontzettend jammer, zeker nadat je al een 8 had verwacht! Ik hoop dat je straks met een mooi cijfer daar de deur uit gaat lopen! Ik ben benieuwd wat de coordinator zegt!Ja, ik had er wel rekening mee gehouden dat ze misschien op 7,5 uit zouden komen ofzo, maar dit is wel gedoe. Vooral omdat ze elkaar zo enorm tegenspreken. Nou ja, om 19.30 maar eens kijken of ik coordinator te pakken krijg.
Hey UCchick! Ik lees net alles, getsie joh!! Wat ontzettend jammer, zeker nadat je al een 8 had verwacht! Ik hoop dat je straks met een mooi cijfer daar de deur uit gaat lopen! Ik ben benieuwd wat de coordinator zegt!Ja, ik had er wel rekening mee gehouden dat ze misschien op 7,5 uit zouden komen ofzo, maar dit is wel gedoe. Vooral omdat ze elkaar zo enorm tegenspreken. Nou ja, om 19.30 maar eens kijken of ik coordinator te pakken krijg.
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:14
quote:Kokolientje schreef op 14 augustus 2012 @ 19:02:
[...]
Maar 42. Dat draag ik altijd. Ik heb eigenlijk maar 42 en dan zit hij goed.
De creme stof met oranje bolletjes (je bedoelt rondjes/grote stippen?) lijkt me wel wat. Die dieren-stof lijkt me wat te druk.
[...]
Maar 42. Dat draag ik altijd. Ik heb eigenlijk maar 42 en dan zit hij goed.
De creme stof met oranje bolletjes (je bedoelt rondjes/grote stippen?) lijkt me wel wat. Die dieren-stof lijkt me wat te druk.