Pijn na de seks

14-08-2012 21:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo vivaers, ik heb sinds 11 maanden nu een vriendin, en we hebben al een tijdje seks. Alleen heel vaak heeft ze na de seks pijn aan haar kut, een branderig gevoel, maar soms ook gewoon een stekende pijn. en ik vindt dit ehel vervelend, want nu wil ik het gwn bijan niet emer, en krijg ik eens chuldgevoel omdat zei pijn heeft door mij eigenlijk :$

Alleen als ze heel erg nat is, en ahar voor het neuken bef, en heel rustig aan doe, kan het ziijn dat ze geen pijn heeft.

maar de ene x is het ooke rger dan de andere.

herkennen jullie dit? weten jullie wat wij er aan kunnen doen?

Ik wil mijn meisje geen pijn doen :$
Kun je je OP misschien eerst eens even ontdoen van alle spel en schrijffouten...het is niet te doen zo.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
SOA test?
Zo jochie, heb je lekker al je vieze woordjes op kunnen schrijven?
gebruik eens glijmiddel en heb alleen sex als ze echt opgewonden (nat) is anders blijft het alleen maar pijn doen.
Een heel seksie woord; Glijmiddel en ervaring. Slotje!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb ook iets soortgelijks gehad. Bij mij was het omdat ik onbewust mijn vagina aanspande, omdat ik waarschijnlijk een keer eerder pijn heb gehad bij het seksen. Hierdoor raakte ik in een vicieuze cirkel waarbij ik door het aanspannen meer pijn kreeg waardoor ik weer meer ging aanspannen. Met bekkenbodemfysio heb ik weer geleerd om te ontspannen en nu gaat het een stuk beter gelukkig :-).

Belangrijk is dat je vriendin er niet mee blijft rondlopen. Hup naar de huisarts dus!
quote:chatoyant schreef op 14 augustus 2012 @ 21:22:

Ik heb ook iets soortgelijks gehad. Bij mij was het omdat ik onbewust mijn vagina aanspande, omdat ik waarschijnlijk een keer eerder pijn heb gehad bij het seksen. Hierdoor raakte ik in een vicieuze cirkel waarbij ik door het aanspannen meer pijn kreeg waardoor ik weer meer ging aanspannen. Met bekkenbodemfysio heb ik weer geleerd om te ontspannen en nu gaat het een stuk beter gelukkig :-).

Belangrijk is dat je vriendin er niet mee blijft rondlopen. Hup naar de huisarts dus!Misschien moeten ze eerst meer ervaren worden?
quote:Fame schreef op 14 augustus 2012 @ 21:27:Misschien moeten ze eerst meer ervaren worden?Ik zie net het andere topic van TO, vriendinnetje is 14 jaar Weet je zeker dat je vriendinnetje wel echt wil TO?
Ja, ik kan je nu al vertellen dat het gewoon nog niet goed gaat. 14 is ook wel erg jong jongen..... je bent nog geen seksgod.
Als je net zo neukt als je typt dan begrijp ik het volkomen....

Vrouwen raken langzamer opgewonden en komen langzamer tot een climax, dan mannen. Neem er dus echt de tijd voor. Als ze gespannen is, laat je haar relaxen door haar lichaam te masseren en te kussen. Stort je niet op haar vagina alsof dit je enige kans is. In dat geval zou het best wel eens je laatste kans kunnen zijn. Begin met het likken en kussen van de binnenkant van haar dijen. Het gebied waar haar benen overgaan in de lies is vaak erg gevoelig. Draag er zorg voor dat dit voorspel niet te kort duurt (dus ga niet over op de volgende stap voordat ze opgewonden is) maar pas ook op dat je dit niet te lang laat duren (als ze tekenen van ongeduld begint te vertonen is het ook weer niet goed).

Als je merkt dat je vriendin opgewonden is, kun je vragen hoe ze graag orale seks heeft: langzaam of snel, hard of zacht. Vergeet niet dat deze woorden zeer subjectief zijn. Toch kunnen ze je al een eind op weg helpen. Terwijl je doorgaat met het likken en kussen van haar lichaam, wrijf je de buitenste schaamlippen in een zachte, draaiende beweging over de binnenste. Dit zal haar opwinding nog meer vergroten. Om je goed te kunnen oriënteren op een volgende fase, trek je de schaamlippen zachtjes uit elkaar en bekijk je de vagina aandachtig; geen twee vrouwelijke geslachtsdelen zijn hetzelfde.

Goed beffen is meer dan het likken van de clitoris. Het hele geslachtsdeel is gevoelig: de vagina, de binnenste schaamlippen, het gebied rond de clitoris. Sommige vrouwen vinden de anus ook een erotische zone. Door te variëren vermijd je het grootste probleem van beffen: pijn in de kaakspieren. Gebruik je hele tong; span hem niet en maak geen punttong. Dit is vaak te ruw.

Lik het hele gebied met veel speeksel. Zo hou je je vriendin goed vochtig. Zorg voor indirecte stimulatie van de clitoris. Lik er omheen. Observeer goed hoe zij hierop reageert. Veel vrouwen hebben een zeer gevoelige clitoris die niet tegen directe prikkeling kan. Als je merkt dat dit het geval is bij jouw vriendin, blijf dan uit de buurt van de clitoris. Zij zal al enorm genieten als je het gebied in de buurt ervan stimuleert. Als je ziet dat ze wel van directe halen over haar clitoris houdt, ga dan vooral je gang.

Wat je ook doet, hoe je ook likt, zorg ervoor dat je nooit, maar dan ook nooit in de vagina blaast. Dit kan namelijk zeer gevaarlijk zijn. Omdat de bloedvaten daar erg dicht aan de oppervlakte liggen, zou je luchtbellen in de bloedsomloop kunnen brengen met mogelijk ernstige gevolgen (het kan zelfs dodelijk zijn; vgl Caissonziekte).

Succes
quote:Fame schreef op 14 augustus 2012 @ 21:33:

Ja, ik kan je nu al vertellen dat het gewoon nog niet goed gaat. 14 is ook wel erg jong jongen..... je bent nog geen seksgod.

Z'n vriendinnetje is 14 jaar, niet TO!

Misschien is TO wel Sytze van der V., weet jij veel?
quote:dammes3 schreef op 14 augustus 2012 @ 21:56:

[...]

Z'n vriendinnetje is 14 jaar, niet TO!

Misschien is TO wel Sytze van der V., weet jij veel? Arnoud zegt in ieder geval in de OP van zijn andere topic 14 jaar te zijn.....En natuurlijk kan het iedere gestoorde ziel zijn die dat beweert, maar ja, het is en blijft vakantie!
Je hebt gelijk. Blijf het vinden.
Shogubo dat blaas-verhaal is een broodje aap hoor.
quote:maar pas ook op dat je dit niet te lang laat duren (als ze tekenen van ongeduld begint te vertonen is het ook weer niet goed).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven