Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
o, komende woensdag, nee dan ben ik er niet! Wat heb je, als ik zo vrij mag zijn?
sabbelen, zuigen, eiwit of koolhydraat....en de voedingswaarde maakt niet uit want slikken doe ik toch wel.

Niet dagelijks heur.

Bentetje, ik weet nog niet of ik collega word, hoor. Ik moet eerst nog een proef doen en dan afwachten wat er eventueel uit kan komen. Wel spannend, weer.
Hieperdepiep Hoezee voor KK die allang geen KK maar is maar een stoere, geweldige meid van vijf! Zo fijn!

Inderdaad; Mims krijgt een tattoo.

En theoretisch gezien krijgt iedereen kanker, als je maar oud genoeg wordt . Gesjellig.....

En,en, en; bovendien is dat onderzoek nogal twijfelachtig en door vele wijze mannen en vrouwen van tafel geveegd.

En na dit geschreven te hebben; ik lust wel een borrel.

Graag zelfs.

Maar verder ben ik ook een naief durrepsmeisje dat zich graag stoerder voordoet dan ze is maar niet verder komt dan een incidentele joint in een ver en grijs verleden.
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat kun je, Pim...dat kun je... Dat proefdraaien gaat jou ect wel lukken (wij helpen je wel, )
mimsey wijzigde dit bericht op 14-04-2008 23:06
Reden: OEPS!
% gewijzigd
mims, je moet je posting effe aanpassen, schat....

Stoere mims, een tattoo, waar, wat en wanneer?
Ik had het gezien...moest alleen opnieuw opstarten, kreun...
En tattoo komt (klein, naamloos en neutraal) op onderarm, zodat ik erop kan liggen, kan kussen, kan strelen, en het dagelijks, wanneer ik maar wil, kan zien.

Hé, hij zit nu ook onder mijn huid, dus dan kan hij er net zo goed écht zitten...
Wat een mooi idee, Mims..
Ik vind het ook prachtig!!

Letterlijk onder je huid.

Bam, hoest met jou meisje?
Oh trouwens vroeg iemand van de week nog hoe het met Leentje was bij de diëtiste en volgens mij heb ik dat nog steeds niet verteld.

Ik valt ook nog niet zo veel te vertellen. Het zou inderdaad koemelkallergie kunnen zijn, maar dat valt alleen te achterhalen als zowel zij als ik een maand op dieet gaan. (Want doorgaan met de bv vond ze sowieso sterk aan te raden, omdat ze hoe dan ook allergisch is) Ik heb er nogal moeite mee zoveel gedoe aan te gaan, terwijl ik zelf zo twijfel. Als zij nou pijn had of zich naar voelde zou ik er geen seconde over twijfelen, maar Leentje is de meest vrolijke blij baby ever. En dan nog kan het maar zo zijn dat dat het niet is, maar dat ze "gewoon" allergisch is voor de kat en dan zou die dus een maand de deur uit moeten? Ik vroeg dus wat zij adviseerde (want als zij het nou echt belangrijk vond zou ik het heus wel doen) en zij vond het ook moeilijk, ze twijfelt heel erg. Nu gaat zij dus overleggen met andere diëtisten en de cb-arts en belt me terug. (Had telefoontje vandaag verwacht, maar niet gekregen)

Tja...
quote:mimsey schreef op 14 april 2008 @ 23:14:

Hé, hij zit nu ook onder mijn huid, dus dan kan hij er net zo goed écht zitten...Bijpassend muziekje
Een echo, Bent (en nee, niet zwanger ). Maar ik heb 'm verplaatst dus. Nu mag ik drie weken later. Pas je je rooster even aan?

Mims, had het volgens mij al eens gezegd, maar nu weer: vind het een prachtig gebaar. Dichter bij je geliefde kun je niet zijn. (Alleen zo rot dat 'ie eerst.... nou ja, u weet wel.)

Heb je een fijne dag gehad, ondanks dat 'ie saai en leeg was?
En Bentetje: ge-veel-iciteerd met je meisje!

Q, moest jij niet slapen?
Spannend, Pim. Ik ben nu tweeënhalve week met "het gedoe" bezig en moet zeggen dat het me meevalt. 't Is even nadenken en wennen en bedenken welke andere keuzes je moet maken, maar als je dat bedacht hebt, kun je het wel gewoon op routine (gaan) doen. Maar goed, nog beter zou zijn als het niet nodig was. Ik duim met je mee!
Neehee, Qlíef moest slapen. En daarom moest ik stoppen met kletsen. *lampje*
Vanwege je dieet enzo, Q?

Lief dat je 't vraagt, Pimp. Nu beetje moe (duh, heb in een huiskamer vol 20 vrouwen gezeten, soort *kuch* tupperware * kuch* party maar dan voor kinderkleding.. vermoeiend, dat gekakel over de weekaanbiedingen bij de C1000.) maar verders gaat het geloof ik wel. Kan morgen alleen weer compleet anders zijn, lijk tegenwoordig wel manisch, Jantje lacht, Jantje huilt.
Een stukje geliefde altijd bij je, in je lijf. Hartstikke mooi, Mims! En laten ze eerst maar eens gefundamenteerder onderzoek doen naar dat al dan niet kanker krijgen daarvan. Gleuf er nog niet zoveel van.

Gniffel, moest wel lachen om jullie koolhydraat/eiwit verhaal; bedacht me dat het eigenlijk niet zo handig is geweest van meneer evolutie om er zo'n goor smaakje aan te geven. Had het lekker zoet gemaakt, waren we allemaal blijk geweest .

Stokje? Neuhhh.... Zou best nog een derde beeb willen, hoor, maar dan moet Xoplief het maar dragen en baren! Daarna wil ik wel weer in beeld.
Jee, begrijp ik nu goed dat Q ook "daar" werkt, en Pim het mss van plan is??? Ha, ik ga bijna mijn ontslag hier overwegen
Bam bij een soortemetvan Tupperware party? NU pas begin ik echt te twijfelen of het wel goed met je gaat!!!

Er komt zo een schoonmaakster. Da's toch ook wat. Die zal wel denken. Nou ja, ik kan moeilijk doen alsof ik wel huishoudgenen heb, ik heb ze gewoon niet. Ik doe mijn best, en vind het er de afgelopen week best goed uitzien. Maar dat is wel voor mijn doen, en dat is natuurlijk nog steeds onder het landelijk gemiddelde niveau!

Hug voor allen hier.
Goede vraag inderdaad; waarom smaakt sperma niet naar chocolade?

Hmmm

Misschien omdat we dan nooit kinderen zouden krijgen?
Manisch is alleen leuk als je er wat constructiefs mee (kan) doet.

Kucherware is dat niet.

Echt niet.

Moge altezaam.

Vind ik wel een vraag voor Xop.

Waarom smaakt sperma naar spunk?

Die zit toch maar wat aan te rotzoien in dat lab. Kan ze eindelijk wat nuttigs onderzoeken.

Toet, een poets?

Wat komt die doen dan?
Whahaha, ik doe net onderzoek naar de samenstelling van een vaginale creme. Kan ik ook nog wel even vragen of Xoplief een kwakkie in wil leveren. Monstervoorbewerking zal wel ongeveer hetzelfde zijn . Goh, kan nog een interessant publiceerbaar onderzoek opleveren. Heee... goed idee, Kjong!

Toet, een poets! Je hebt groot gelijk!! Gewoon hartstikke lekker dat er iemand komt die af en toe de "grote" zaken als badkamer, koelkast, ramen wassen, keukendeurtjes enz enz. aanpakt. Werkelijk, ik was altijd zooooo blij en vrolijk als ik donderdags thuiskwam en de boel was schoon, fris en gedweild. Echt heel prettig! De mijne kwam maar 3 uurtjes in de week, maar dat scheelde al enorm! (Ik ben dus ook naarstig op zoek naar weer een poets.....).
Ik vind het eigenlijk wel lekker smaken. Niet lekker van: "Oh doe mij maar een kopje sperma bij mijn ontbijt of een glas bij de bitterballen" maar op hét moment vind ik de smaak prima.

Nou vind ik onze eigen sappen dan weer een stuk minder van geur (en vooral smaak, kussen na het b*ffen. IEUW!) maar dat vindt Pompel dan weer lekker. Best handig.

GOEDEMORGEN!

Koffie?
Oh ik moet eigenlijk ook zo walgelijk dringend huidhouden vandaag, tis hier écht heel erg smerig en zooïig, maar ik heb géén zin. (En doe het ook lekker niet.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven