Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Equitherapie zo noemt zij het trouwens maar tis hetzelfde..

hoe is met jou Iry??
quote:Ikke1971 schreef op 15 april 2008 @ 00:32:

Zal morgen je topic iets verder doorlezen Claire om te kijken waar AAT voor staat.

Ben benieuwd of het raakvlakken heeft met dat wat ik noemde. Dat is ook heel erg gericht op gevoel/moeilijk maar oh zo goed (als ik vriend mag geloven). Ga het morgen even opzoeken!ik denk dat het raakvlakken heeft heb het nog niet uitgezocht verder...maar fijn dat je vriend er veel aan heeft!!!
quote:claire123 schreef op 15 april 2008 @ 00:34:

[...]

ik denk dat het raakvlakken heeft heb het nog niet uitgezocht verder...maar fijn dat je vriend er veel aan heeft!!!

Is ook niet nodig om het verder uit te zoeken toch? Super dat je al iets hebt waar je je fijn/goed bij voelt!

En jah..wel heel heftig ook van die vriend. Komt wel heeeel veel los maar uiteindelijk denk ik dat hij er wel een mooier mens van gaat worden (en dat gelooft hij zelf ook en dat is belangrijk!)
Oh met mij wel oke hoor. Beetje erg moe,waar dat nu vandaan komt
Gooooh, Iry, daar snap ik nou helemaal niks van

Hebben jullie trouwens BB nog gezien de laatste tijd? En Nachtpaars?

Ik hoop dat het met Prada ook wat beter gaat vandaag.
quote:Ikke1971 schreef op 15 april 2008 @ 00:38:

[...]

Is ook niet nodig om het verder uit te zoeken toch? Super dat je al iets hebt waar je je fijn/goed bij voelt!

En jah..wel heel heftig ook van die vriend. Komt wel heeeel veel los maar uiteindelijk denk ik dat hij er wel een mooier mens van gaat worden (en dat gelooft hij zelf ook en dat is belangrijk!)

inderdaad je wordt er een mooier mens van....van alles wat je meemaakt...en vooral van alles waar je van leert/ alles wat je een plek kunt geven. Dan is het leven echt wel de moeite waard!

Zoals vandaag...een mooie dag.

Jouw verjaardag
Nou soleil,zat ik mij vandaag ook af te vragen,alles wat je noemt.

Ik zag prada net wel op aanwezig staan.
Haha iry...vreemd zeg!!! quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2008 @ 00:43:

Gooooh, Iry, daar snap ik nou helemaal niks van

Hebben jullie trouwens BB nog gezien de laatste tijd? En Nachtpaars? vroeg ik me ook al af

Ik hoop dat het met Prada ook wat beter gaat vandaag.Hoop ik ook
Ik hoop dat ze binnenkort allemaal even langskomen om te laten weten hoe het met ze gaat.
quote:claire123 schreef op 15 april 2008 @ 00:44:

[...]

inderdaad je wordt er een mooier mens van....van alles wat je meemaakt...en vooral van alles waar je van leert/ alles wat je een plek kunt geven. Dan is het leven echt wel de moeite waard!

Zoals vandaag...een mooie dag.

Jouw verjaardag

Mooi gezegd

Op die noot ga ik deze dag maar afsluiten denk ik....

Slaap lekker allemaal!

(enne Soleil..kleine tip van iemand die het the hard way heeft moeten ervaren..probeer weer om je 'normale' dag/nachtritme terug te vinden. Zet je wekker s'morgens ondanks dat je niks zou moeten die dag. Dat is al een hele stap de goede richting in! Ik ben er ook een ster in om direct mijn dag en nachtritme om te draaien maar merkte dat ik me er echt beter van ging voelen als ik weer een heel klein beetje een ritme inbouwde... (als ik me ergens mee bemoei waar ik me niet mee moet bemoeien mag je het zeggen trouwens hoor )
slaap lekker ikke!!!
En O ja.. BB en Nachtpaars ken ik niet..niet gezien dus.

Voor Prada...... heb ik eigenlijk even geen woorden voor geloof ik.... hopelijk gaat het idd vandaag wat beter!
Het is inderdaad heel fijn als je de mooie dingen weer kan zien.

Vroeger dacht ik altijd heel groot en veel.

Nu denk ik nog veel, maar niet meer zo groot.

Sinds ik dat heb laten varen dat groot niet voor mij is weggelegd heb ik vaker mooie dagen.

Een dag waarin je leuke momenten beleeft,of goede.

Vandaag lekker gefietst met mijn twee zonen.Wat ik wel bijzonder vind want ik vind moeilijk om in mijn eentje iets te ondernemen en mijn middelste vraagt niet veel aandacht.En nu hebben we samen een uur gefietst!! met kleine frummel erbij,was heel gezellig.

Daardoor heb ik mijn avondeten niet uitgebraakt want ik ging fietsen.

Onverwacht mijn schoonzusje te eten gehad(wel door minder leuke omstandigheden) was heel gezellig.

Geen gekibbel gehad met mijn dochter,haha,ook prettig.

En vriend heeft een knoop voor mij doorgehakt,ben weer verlicht van denkwerk.

En ik heb leuke kleren aan vandaag.

Nou ,dat is een leuke dag voor mij!!
Dat probeer ik ook Ikke. Is ook een goede tip, dat weet ik. Maar eigenlijk ben ik meestal gewoon redelijk op tijd mijn bed uit. Ik slaap gewoon ontzettend weinig. Alleen zo af en toe, na een tijdje met te weinig slaap, slaap ik een gat in de dag. Dan haal ik alles weer in denk ik.

Slaap lekker jij!
Truste lieve ikke!!

Geniet nog lekker na van je fijne dag,in je bedje. altijd leuk om aan te denken.
iry!!! geweldig!! Dat zijn de dingen waar je het voor kunt/ wilt doen!! Fijn zeg!! Lijkt een beetje op mijn dag
Tsja,vond het ook heftig van Prada.Ik hoop echt dat ze snel de kracht heeft om wat te veranderen.

Wat een narigheid voor haar zeg.
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 00:54:

Het is inderdaad heel fijn als je de mooie dingen weer kan zien.

Vroeger dacht ik altijd heel groot en veel.

Nu denk ik nog veel, maar niet meer zo groot.

Sinds ik dat heb laten varen dat groot niet voor mij is weggelegd Niet nodig is...wat is "groot" heb ik vaker mooie dagen.Zo ben ik het helemaal met je eens!! mooi omschreven!!
@Soleil: Herkenbaar hoor, ik heb bijna een jaar niet langer dan vijf uur per nacht geslapen. Toen brak ik wel bijna bij mijn knieen af van de moeiigheid trouwens maar ik sliep gewoon niet meer. Echter is mij toen verteld dat liggen ook rusten is. In bed met een boek geeft veel meer rust (ook in je hoofd) dan achter de pc blijven hangen (al vind ik het natuurlijk ook wel gezellig dat je hier bent ). En nu zal ik erover ophouden....

@Iry: Klinkt idd als een super dag! En de zon scheen ook nog! Ik ga idd nog even nagenieten in mijn bedje (al denk ik dat mijn licht snel gedoofd zal zijn )

Nogmaals trusten allemaal!
Nou,dan heb je ook een goede dag gehad Claire! (maar dat zei je al)

Ik dacht eerst weleens,wat valt daar nou vrolijk van te worden. voor anderen is dat zo gewoon. lekker dom van mij zo'n dag.Ik durfde dat dan nooit uit te spreken.

Nu zie ik dat gelukkig anders. Als een ander dat dom vind is dat maar zo.

Voor mij is het heel wat.

En dat ook zonder medicatie! (ben weer tijdelijk gestopt tot hoelang dat lukt)
slaap lekker ikke!
ik weet dat dat niet makkelijk is iry( zonder med) ...en iedereen is weer anders natuurlijk...maar ik hoop dat het goed blijft gaan...voor mij...en ook voor jou!!
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 01:02:

Nou,dan heb je ook een goede dag gehad Claire! (maar dat zei je al)

Ik dacht eerst weleens,wat valt daar nou vrolijk van te worden. voor anderen is dat zo gewoon. lekker dom van mij zo'n dag.Ik durfde dat dan nooit uit te spreken.

Nu zie ik dat gelukkig anders. Als een ander dat dom vind is dat maar zo.

Voor mij is het heel wat.

En dat ook zonder medicatie! (ben weer tijdelijk gestopt tot hoelang dat lukt)en "gewoon" is soms zo enorm fijn!
Ja dat is het idd claire,niet nodig.

Ik heb best nog wel wensen,bv mijn studie eens gaan starten,gewoon omdat ik dat wil. Maar niet omdat het moet. En al weet ik dat ik er geen bal verder mee zal doen in mijn leven,maakt niet uit. en als ik het niet doe,maakt ook niet uit. Dat is al een enorme verlichting voor mij,dat ik zo kan denken.

Zit ook wel in een luxe positie dat ik geen noodzaak meer heb in die dingen,dat besef ik wel.
quote:Ikke1971 schreef op 15 april 2008 @ 01:00:

Echter is mij toen verteld dat liggen ook rusten is.

Haha, dit heb ik laatst ook streng tegen Iry gezegd

Ik denk dat bij mij het ritme ook wel een beetje terug zal komen, als ik maar eenmaal weer een baan heb. Dan móet ik er elke dag op dezelfde tijd uit. En dan ben ik ook overdag wat actiever, dus dan ben ik denk ik ook meer moe 's avonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven