Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 01:06:

Ja dat is het idd claire,niet nodig.

Ik heb best nog wel wensen,bv mijn studie eens gaan starten,gewoon omdat ik dat wil. Maar niet omdat het moet. En al weet ik dat ik er geen bal verder mee zal doen in mijn leven,maakt niet uit. en als ik het niet doe,maakt ook niet uit. Dat is al een enorme verlichting voor mij,dat ik zo kan denken.

Zit ook wel in een luxe positie dat ik geen noodzaak meer heb in die dingen,dat besef ik wel.jeetje helemaal mee eens...niet omdat het moet....hat mág van mij en wat anderen ervan denken....tjsa...iedereen moet het zelf maar weten...ik doe nu mijn ding!! En ik kies daardoor er ook voor dat ik weinig geld heb....ben dankbaar voor mijn uitkering...Toch voel ik me vaak...de laatdte tijd erg rijk. Zonder veel mensen om me heen. Ik heb mezelf...en ik begin van mezelf te houden! Dát is wat ik nu aan het doen ben.
Nee het is idd heel zwaar.

Het is een constante afweging voor mij of de betere dingen zonder medicatie opwegen tegen de slechte gevolgen.

Als dat niet meer zo is,begin ik wel weer.

Maar ik herken je verhaal zo enorm dat verdooft voelen. dat vind ik ook geen leven,althans niet voor altijd.

Soms wil je weer even de slappe lach hebben,janken bij een film,ontzettend kwaad worden en dat soort dingen.

Ik weet wel dat er een tijd gaat komen dat ik psychotisch ga worden. gelukkig ken ik de signalen,dan is het tijd voor medicatie.

Vriend is hier overigens fel op tegen, hij merkt het eigenlijk ook altijd. Dan hebben we wel wat woorden erover. Snap ik ook wel.
Iryl, wat let je om die studie weer op te pakken dan?
Eh... ik bedoel ja,het is idd heel zwaar.
quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2008 @ 01:10:

[...]

Haha, dit heb ik laatst ook streng tegen Iry gezegd

Ik denk dat bij mij het ritme ook wel een beetje terug zal komen, als ik maar eenmaal weer een baan heb. Dan móet ik er elke dag op dezelfde tijd uit. En dan ben ik ook overdag wat actiever, dus dan ben ik denk ik ook meer moe 's avonds.dat denk ik ook meid!! dan heeft het een doel dat je op tijd naar bed gaat...Mij lukt dat nu ook niet....en nu ik dat ook heb losgelaten gaat ook dát beter.
Nou soleil,helemaal niets!!!

Dat is het stomme ervan. Ik moet gewoon even over de drempel heen. Want die studie zie ik nog wel als iets groots.

Ik werk nog aan mijn gedachte om de studie in stukjes te zien.

Gewoon met een hoofdstuk beginnen,eentje maar.

..........Ja stom idd soleil,echt helemaal niets! Ik kan gewoon de boeken pakken.

haha...wat een verheldering.
Streng zijn tegen Iry helpt zo weinig,das zo'n stronteigenwijs varken.
Haha, Iry, wat een inzicht hè.

Ik snap het wel, ik kan ook enorm aanhikken tegen bepaalde taken. Zeker als ze groot lijken, of langdurig. Maar soms is het gewoon heel simpel Zoals je al zegt, probeer gewoon eens 1 hoofdstuk te doen. Als dat gelukt is, zie je wel weer verder, toch?
ik weet niet hoe het is om spekkies op de bar te gooien
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 15-04-2008 02:10
Reden: tja die nachttaal ook haha
% gewijzigd
Geen stress hebben is zeker iets wat ik moet vermijden. Als ik het te druk heb gaat het licht weleens uit.

Met kinderen is dat niet altijd even makkelijk om rust te hebben,haha!

Maar mijn kids en mijn vriend zijn mijn levensadem zeg ik altijd.

Het is vaak heel zwaar om moeder te zijn,maar de liefde die je voelt als moeder en die je ontvangt is zo bijzonder.

Echter wens ik ze regelmatig ergens naar verwegistan hoor,haha!

En dan ineens komt vriend thuis en zegt kleine frummel"papa we moeten nog bloemen gaan kopen voor mama" vraagt vriend, waarom? "nou gewoon,omdat mama heel lief is"

Smelt!!
Och,ik kan er allemaal mee leven hoor.Er zijn ergere dingen op de wereld.
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 01:33:

En dan ineens komt vriend thuis en zegt kleine frummel"papa we moeten nog bloemen gaan kopen voor mama" vraagt vriend, waarom? "nou gewoon,omdat mama heel lief is"

Smelt!!ja smelt!!!
Wat lief, van je frummel!
Wel lastig voor anderen om met mij te leven,is niet altijd makkelijk,dat besef ik maar al te goed.

En ik heb naast mijn gezin hele lieve ouders en schoonzus die veel voor mij doen en waar ik altijd op terug kan vallen.
Ik heb echt respect voor je!
bedankt voor je antwoord!
\\:-)//
Ja hèèl lief! maar hij heeft ook regelmatig wat goed te maken.

Is zo'n eigenwijs portret,daar verliest de nanny het nog van.

Niet dat hij onuitstaanbaar is hoor,verre van dat!

Het is een ongelooflijke charmeur(net zijn vader)

Maar sterke eigen wil. Gaat het niet linksom dan rechtsom of anders met zijn kop door de muur.

Die zet je niet op de gang,die komt met deur en al weer vrolijk naar binnen.
"dat soort dingen" is niet lullig bedoeld trouwens, maar dat weet je vast wel (voor de zekerheid vermeld ik het toch nog maar even).
Haha, is voor jou vast wel eens lastig, zo'n frummel met een eigen willetje, maar wel leuk dat hij weet wat hij wil.
spekkies!! mmmm nou ja??? niet voor mij maar wel een goede voor op de bar!!! 1 voor 1 dat heb ik van een kenner
jemig toch is het wél iets waar je/ IK respect voor heb...

zou wensen dat het anders was...( jij natuurlijk ook).

Ben blij dat het nu toch goed met je gaat!!
Nee hoor,helemaal niet direct,ik kan toch zelf beslissen of ik er antwoord opgeef?

en soleil,dont'worry,ik snap wat je bedoelt hoor.

Willen jullie wel even melden als je het hebt gelezen? ik vind het niet fijn om het hier te laten staan. Ik heb er geen problemen mee om het jullie te vertellen.Maar het hoeft ook niet voor eeuwig te lezen te zijn door iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven