Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Eerste lezer is inderdaad ook begeleider, en komt nu met bezwaren die dan al eerder naar voren hadden moeten komen. Vandaar ook dat ik er vandaag nog even voor ga zitten, maar niks substantieels meer ga veranderen. En dan vechten ze het onderling maar uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MamaK77 schreef op 15 augustus 2012 @ 10:51:

Ik wordt er een beetje sip van hoor, alleen maar afwijzingen... en dat terwijl ik toch best een leuk CV heb, maar goed, blijven lachen en stug door solliciteren. Ik heb er maar 1 nodig die ja zegt...

Ik heb dat ook, wordt er vooral depri van. Hup weer een afwijzing, tuurlijk waarom niet. Ik weet dat het niet aan mij ligt, ik heb een goed en mooi cv, ben flexibel, jong en geen kinderen ( niet dat kinderen hebben erg is maar schijnbaar denken werknemers als je kinderen hebt je makklijker thuis blijft en minder flexibel bent).

In mijn branche is het nu drama, ik kom uit de kinderopvang, dus dat wordt nu niks meer.

Laatst ingeschreven bij gastouder bureau en die waren heel enthousiast ( hehe, mag ook wel een keer). Ze bellen half september terug na mijn vakantie.

We gaan over anderhalve week weg ( was al geboekt voor ik werkloos werd), ga straks weer naar het uitzendbureau om te kijken of ze nog iets tijdelijks hebben.
quote:UCchick1990 schreef op 15 augustus 2012 @ 10:55:

Eerste lezer is inderdaad ook begeleider, en komt nu met bezwaren die dan al eerder naar voren hadden moeten komen. Vandaar ook dat ik er vandaag nog even voor ga zitten, maar niks substantieels meer ga veranderen. En dan vechten ze het onderling maar uit.

Man man, je zou voor minder gek worden.

Maa idd laat ze het lekekr uitvechten, maar wel snel een beetje zodat je weet waar je aan toe bent.
ik kom me even afmelden voor de komende twee weken! De hele huisraad in verscheept, we settelen ons twee weken op het heerlijke Vlieland!!

Veel plezier met weggeefspullen, ik ga kneuterig voor mijn tentje bloemetjes haken voor een ieder die nog wat verwacht!

Vandaag gaan als het goed is de poppenkleertjes en het ducky beau pakje op de bus mét de bloemetjes erbij in!

Voor iedereen die een knuffel kan gebruiken geef ik er hier eentje weg, niks niet leuk scriptiestress, sollicitatiestress, geengeldstress, pppfffttt!

Tot over twee weken, dan haak ik wel weer in in deel 6, 7 of 8

Groetjes Ayla!!
Oh, en newnick, het pakket met de bratzpoppen en alle andere spulletjes is helemaal te gek!! Wow! Het leek wel sinterklaas!! Heel erg bedankt, we zijn er heel erg blij mee!!!

ok, nu ga ik echt!

doei!!
Hele fijne vakantie Ayla! Geniet ervan!
@italie-meisje; oei kinderopvang. Dat is drama! werk zelf in de jeugdhulpverlening. Bezuinigen alom! groepen gaan sluiten, de tijdens zijn onzeker. Veel succes bij het uitzendbureau.
Ayla, fijne vakantie!!! Geniet ervan.

Joda, ja het is erge drama. Van de vestigingen van mijn oude werkgever gaat er 1 per september helemaal sluiten, en 1 staat ook op dat punt maar is nog een twijfel geval. Alle mensen die geen vaste contracten hebben gaan er uit.

Ben eigenlijk onderwijsassistent, maar daar was drie jaar geleden al niks in hier in de regio, en nu al helemaal niet meer. Er is gewoon geen geld voor dat soort personeel.

Ik citeer uit een afwijzing: Wij danken u voor uw belangstelling voor onze school. Helaas hebben wij op dit moment geen passende functie voor u. Wel nodigen wij u uit om als vrijwilliger bij ons aan de slag te gaan. Wij wensen u succes bij het vinden van een passende baan.

Ja doei! ik moet geld hebben hoor. Geen functie maar u mag wel komen als het geen geld kost. zucht.
Nou, zoals beloofd, afgelopen weekend de berging uitgemest en een aantal dingen gevonden die weg mogen.

Heb account aangemaakt op mijnalbum en nu even testen of het lukt.

Koffertje op wieltjes met uitschuifbare hendel:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQ[/img]
Wat een drama overal, met scripties, ww en slechte sollicitaties e.d. ... Sterkte allemaal hoor!

En Zaza, hopelijk ben je inmiddels bevallen en gaat alles goed!!?

Hier niets nieuws. Zou eigenlijk het bureau troepvrij moeten maken zodat ik een foto voor hier kan maken, maar heb er echt géén zin in! Zo ff met een boek op de bank en als dochter wakker is met haar en mijn zusje lekker zwemmen! Afkoelen! En dan zien we wel weer wat er vanavond gebeurt. Fijne dag iedereen.
Italie_meisje, ik duim ook voor jou! En voor de anderen die een baan zoeken. Wat dat betreft scheelt het: ik heb een baan die alleen nog afhankelijk is van afstuderen, en dat doe ik met die 6,5 ook. Thank god.

Inmiddels lijkt het er echt op dat tweede begeleider compleet ingebonden heeft. Coordinator is niet te bereiken. Zucht.
quote:Blondie5 schreef op 15 augustus 2012 @ 11:35:

Nou, zoals beloofd, afgelopen weekend de berging uitgemest en een aantal dingen gevonden die weg mogen.

Heb account aangemaakt op mijnalbum en nu even testen of het lukt.

Koffertje op wieltjes met uitschuifbare hendel:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQ[/img]nog niet helemaal goed.......
@mamaria,

groot gelijk met dit weer. Het is dat ik geen zin heb om alleen te gaan en er verder niemand vrij is, anders ging ik ook naar het water.

Moet vanmiddag ff met de auto naar de garage, dus denk dat dan de middag wel om is ;P
@italie-meisje; hahahaha toch aardig dat ze je enige vrije tijds besteding bieden.
haha ja heel aardig, krijg er toch liever geld voor.

Dames die pakketjes van mij krijgen: Ze gaan morgen weg. Ik dacht ga maar eens even op de site kijken voor ik weer voor niks ga. Omdat ze vakantie hebben zijn ze maar tot 12.00 uur open. Dat ga ik vandaag niet meer redden, maar morgen dus wel.

Dus nog heel even geduld.
Ik zie het... Deze digibeet gaat het nog een keer proberen...

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQ
quote:MamaK77 schreef op 15 augustus 2012 @ 09:54:

Ik heb nog steeds een stacaravan in Brabant in de aanbieding!

Wie wil voor weinig het hele jaar door op vakantie kunnen, lekker in de bossen van de Loonse en Drunense duinen? Ruimte voor 2 volwassenen en 2 kinders...

Zie de foto's in het album... we zouden er graag iemand blij mee maken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

Wauw, wat mooi. Waarom ga je hem niet verhuren?

Voor alle mensen die op zoek zijn naar werk en natuurlijk mensen met scriptieperikelen
Hmmmm.... Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?

Ik kopieer de URl van de foto in mijn bericht en klik dan op het icoontje "afbeelding toevoegen" maar dan gebeurt dit dus....
quote:Blondie5 schreef op 15 augustus 2012 @ 11:49:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQNog steeds, Not Found
quote:Blondie5 schreef op 15 augustus 2012 @ 11:49:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQVoor Blondie http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQ

Bedankt Ayla, fijn dat jullie er zo blij mee zijn!
Italie_Meisje en Joda (en nog iemand): ik ben jullie niet vergeten! Lig alleen op bed met een migraine aanval Jullie krijgen uiterlijk vrijdag van mij antwoord!!
Dankje New Nick! Ik zal eens kijken of me dat ook lukt met de andere spullen.

Enniewee, ik heb dus een koffertje op wieltjes te geef. Het koffertje is zwart, met uitschuifbaar handvat.

Is in prima staat, alleen is er van 1 ritsje een lipje af, dus daar heb ik een klein hangslotje aan gehangen, zodat het makkelijk vastpakt en dichtritst.
Blondie, als je je bericht typt moet je op het ketting(= link) icoontje klikken (5e van rechts boven je bericht) dan plak je daar de URL in LET op dat http:// niet dubbel staat vooraan de URL! ..dan verder op OK en dan kun je je link een naam geven ( bvb klik) en klaar!
quote:isles schreef op 15 augustus 2012 @ 11:55:

Italie_Meisje en Joda (en nog iemand): ik ben jullie niet vergeten! Lig alleen op bed met een migraine aanval Jullie krijgen uiterlijk vrijdag van mij antwoord!!

He bah, wat vervelend vooral nu het zo warm is.

Doe maar lekker rustig aan, heel veel beterschap.
Ah, ik had gelezen 4e icoontje van rechts.... Sorry dat ik de hele pagina vol kalk zo, maar het resultaat mag er hopelijk zijn :-)

Komt-ie nog een keer:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KW8FCCWQ

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven