Mode & Beauty alle pijlers

wat is je beste aankoop (ooit)?

15-08-2012 12:57 74 berichten
De titel zegt het al: wat is je beste aankoop geweest op modegebied? Bij mij m'n bikerboots, ik leef in die dingen, en ik vind ze makkelijk en leuk te combineren.

Vertel! Misschien doen we bij elkaar nog ideeën/ inspiratie op
Oh ik wou zeggen vaatwasser, maar het gaat om mode.

Kan zo niks bedenken, ben blij met alles.
Hahaha, ik wilde ook meteen vaatwasser roepen!! Daar kan geen enkel kledingstuk tegenop
Jij bedoelt deze stampers:

Draag je die ook met een jurkje?
quote:nellaaa schreef op 15 augustus 2012 @ 12:59:

Hahaha, ik wilde ook meteen vaatwasser roepen!! Daar kan geen enkel kledingstuk tegenop *high five!!*
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het ook een paar schoenen, lange zwarte laarzen met veters en hoge hak. Ze lopen echt heerlijk en staan zowel bij nette outfits als bij uitgaans outfits.

En een hele mooie lange zwarte jurk, die ik bijna nooit draag omdat hij net te chique is voor gewoon maar net te gewoon voor chique, maar oh wat is die mooi. Op mijn 15e gekocht en 6 jaar later pas ik hem nog steeds
Mijn leren tas. Zij is grijsblauw, is een klein model, maar toch past mijn halve huishouden er in en heeft precies die voorvakjes die ik nodig heb voor sleutels en OVkaart, zodat ik nooit hoef te graven. Heb al uit lopen kijken naar een volgende tas, maar niets komt in de buurt. Niet qua materiaalkwaliteit, niet qua kleur en niet qua handigheid.
M'n Adamskostuum, hoewel niet echt een aankoop .

Op het strand en camping al jaren in de mode, ook al is de nieuwigheid er wel af.
quote:kale62 schreef op 15 augustus 2012 @ 13:01:

M'n Adamskostuum, hoewel niet echt een aankoop .

Op het strand en camping al jaren in de mode, ook al is de nieuwigheid er wel af.Vergt wel veel onderhoud.....
quote:SeptemberGirl schreef op 15 augustus 2012 @ 12:58:

Oh ik wou zeggen vaatwasser, maar het gaat om mode.

Kan zo niks bedenken, ben blij met alles.

Ik wilde zeggen 'mijn computer' omdat ik mijn man er vanaf neergeladen heb.

Maar het gaat om fashion.....

Mijn handgemaakte winterjas van fluweel.
Ik ga eens denken. Heb wel soms van die dingen waar ik heel erg over twijfel (vaak omdat ze boven budget zijn) maar uiteindelijk heel lang mee doe.

Voorlopig nomineer ik mijn lange zwarte winterjas. Gaat nu al een jaar of zes mee en ik heb het nooit koud in dat ding.
Beste aankoop ooit, pfoe, geen idee.

Afgelopen vakantie was ik meer dan blij met m'n baggy korte broekje van Maison Scotch. Met enige twijfel gekocht (een korte broek, wanneer doe je die nu aan) maar ik heb er de halve vakantie in gelopen. Zit heerlijk, staat fantastisch.
Mijn Christian Dior pak. Mijn allereerste pak was per toeval van Christian Dior Monsieur. Er hing een hele grote rij met pakken voor mijn neus en ik koos dit pak er welhaast in 1 keer uit.

Helaas pas ik er niet meer in omdat mijn schouders sindsdien breder zijn.
Van mijn portemonnee van Paul Smith (swirl motief) heb ik wel heel veel plezier gehad. Eigenlijk te duur, in een opwelling toch gekocht, en elke keer als ik hem gebruik blij.

Hij is nu eigenlijk echt af, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen een andere te kopen. Ben op MP op zoek naar zo'n zelfde maar heb inmiddels veel minder geld als toen.
Mijn The North Face winterjas maar erg modieus is ie niet.
Leuk al reacties! Volgens mij zijn een goed paar schoenen, goede tas en jas DE basics, de rest van je outfit kun je er met (goedkopere) kleding en accessoires omheen maken.

@SeptemberGirl, ik heb deze boots: Sasha bikerboots

En ja, ik draag ze onder jurkjes. Ik draag vaak stoere kleding met een vrouwelijk randje, je zult mij niet snel op pumps betrappen
anoniem_63629c36ba51c wijzigde dit bericht op 15-08-2012 13:18
Reden: Aarrgghhh link deed het niet
% gewijzigd
Mijn leren jasje. Heb hem nog niet zo heel lang maar hij staat echt fan-tas-tisch en lekker warm.

Mijn suede over-knee-laarzen met hoge hak. Kunnen zowel net als stoer en 2 jaar later nog heel mooi. Waren 180 euro, heb ze gekocht voor 90 (Glamour actie + personeelskorting)

Het blauwe zijden topje dat ik vandaag aan heb. 3 jaar later nog prachtig (en ik ben niet zo zuinig op mn was )
Toch mijn gitaar, past bij alles
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Mijn wollen herfstjas van Vero Moda. Nu 4 jaar oud en begint op te raken maar wat hou ik van die jas!
Dan toch ook mijn vaatwasser, wast alles lekker schoon
2 tassen die gewoon heel mooi zijn en ik vaak conplimentjes over krijg.
Mode maak mij niet uit , ik gebruik en paar keer en ben ik op uit gekeken , maar mijn beste aankoop is mijn iPhone en mijn hondjes
Mijn 'Stoppen met roken'-boek van Allen Carr, want roken is zooo vorige eeuws
quote:nellaaa schreef op 15 augustus 2012 @ 12:59:

Hahaha, ik wilde ook meteen vaatwasser roepen!! Daar kan geen enkel kledingstuk tegenop Helemaal mee eens!
Mijn LaMartina cognac kleurige kalfsleren laarzen, heb ik al jaren, ze blijven mooi en krijg er vaak complimentjes over. De nieuwprijs was 460 euro en ik heb net zo lang gewacht totdat ik ze voor 250 mee kon nemen. Wel behoorlijk prijzig maar zonder twijfel waar voor mn geld. Oh en mn uggs die niet op uggs lijken, wat een comfort en kwaliteit! En mn leren motorjack. Eigenlijk heel veel beste kopen haha :-)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven