Pfff kansloos!
woensdag 15 augustus 2012 om 18:32
woensdag 15 augustus 2012 om 18:32
Nou, haha... Als het nu al zoveel gezeik oplevert, zou ik er geen enkele moeite meer insteken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 15 augustus 2012 om 18:36
Hij wil alleen seks, jij bent verliefd. Je topictitel is goed gekozen.
Dus inderdaad: contact beperken tot het noodzakelijke en op de blaren van iets beginnen met een collega zitten.
Jij speelt net zo goed spelletjes als hij, nog wel meer zelfs want hij is duidelijk, hij wil gewoon van bil.
Dus inderdaad: contact beperken tot het noodzakelijke en op de blaren van iets beginnen met een collega zitten.
Jij speelt net zo goed spelletjes als hij, nog wel meer zelfs want hij is duidelijk, hij wil gewoon van bil.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:39
Hij kwam trouwens nog wel even langs mijn bureau vandaag met de mededeling..."Wat doe je nou???" Dus ik zo "Wat?" En hij zo lachen...dus ik zo nou ga ik je negeren (kinderachtig maarja dat zijn we nou eenmaal). En komt hij later weer langslopen terwijl hij zingt: "negeren!" Het is ook zo'n pestkop haha....eigenlijk wil ik dezelfde spelletjes terug kunnen spelen haha:P
woensdag 15 augustus 2012 om 18:42
woensdag 15 augustus 2012 om 18:45
Maarja ga idd geen contact zoeken
:) want hij gaf eigenlijk ook wel signalen af dat hij me leuk vond...ik maakte bijvoorbeeld een opmerking van..."stelletje rebounders zijn we ook" en hij zo: "zie jij ons echt zo?" En ik zei na de eerste nacht dat hij bleef slapen (geen seks gehad en hij zei dat hij dat expres niet heeft gedaan omdat hij me in mijn waarde wilde laten) van "niets vertellen op werk he;)" via de whatsapp...kwam hij helemaal vanuit de andere kant van de stad rijden (oke niet super ver haha) om me uit te leggen dat ik hem echt kan vertrouwen en dat hij me echt leuk vind... ook komt hij elke avond langs en vraagt hij of ik mee ga sporten, naar het strand ga etc... haha dat doet mij weer denken dat ik er ooit meer uit kan halen...toch niet zo gek?
woensdag 15 augustus 2012 om 18:45
Het is inderdaad een beetje kansloos, en nu je dat zelf ook vindt, zou er als ik jou was gewoon mee ophouden. Ik kan me niet voorstellen dat je je tijd graag besteedt aan het plezieren van deze pestkop waar het duidelijk niet mee klikt en die ook niks met je wil. De volgende keer dat hij je aan je vlechtjes trekt je aandacht vraagt, deel je hem vriendelijk mee dat het wat jou betreft leuk was, maar dat er geen vervolg komt.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:49
woensdag 15 augustus 2012 om 18:59
woensdag 15 augustus 2012 om 19:06
quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:49:
haha...hij whatsappt me net... toch zwakker als ik
tja ik weet ook wel dat hij me gebruikt....maarja het is wel gewoon leuk haha... ik hoef ook echt geen relatie! ik heb er net 2 van 4 jaar achter de rug....gewoon echt geen behoefte aan....Nou , meis, goed om te lezen dat je er ook om kunt lachen hihihihi hahahaha.
haha...hij whatsappt me net... toch zwakker als ik