Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Helleu.

Ik wacht nog op Mamavanthijs of die mijn kopjes nog wil hebben, anders komen ze hier weer op.

Nog iemand interesse in een kattenhalsbandje?

Of een petanque-set?
668, the neighbour of the Beast
Helleu!!

Wat is het hier rustig, zeg!

Of is iedereen Zaza aan het helpen met puffen

Of inmiddels al mini-Zaza aan het bewonderen?

Toch flauw dat Zaza niet even komt forummen tijdens het bevallen....
Ik vind ook dat dat best live kan...
Taartje, ben je toevallig morgen overdag thuis? Dan zouden we hem kunnen komen halen. Anders mail ik je wel even, wat is je mailadres?
quote:Marels schreef op 15 augustus 2012 @ 20:24:

Ik vind ook dat dat best live kan...

Ja, gewoon een live-stream via internet! Zodat we alles kunnen volgen, van de eerste wee tot het eerste huiltje!

En dan met commentaar van Jack van Gelder eronder!
In elk geval met webcam.

Jack van Gelder krijg ik een beetje jeuk van.
Haha, ik vind dat hij altijd zo spannend commentaar geeft!
Ik lees al een tijdje mee met jullie.Leuk topic is dit. Heb vandaag ook het een en ander weggegeven (keukenstoelen, -tafel en een bed worden later nog opgehaald). Ben nu druk bezig m'n friteuze schoon te maken (wat een k*tklus is dat toch) en dan kan die binnenkort ook weg. Zo wordt verhuizen misschien nog wel leuk

Voor hier heb ik helaas niets aan te bieden (maar wie weet past de helft van m'n inboedel en zooi niet in m'n nieuwe woning en dan kom ik hier gewoon gezellig langs).
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjo

Woon je nog ver weg, of inmiddels in NL?
Snjooooooooooo
Moon en Marels.

Ik woon nog in den verre (daarom bied ik hier ook nog niets aan, verzendkosten worden wel erg hoog dan).
Snjókorn falla, á allt og alla
MamaK77, ik ben morgen thuis. Mail me maar op taartje81 @ hotmail . com
net gedaan
Heeft iemand toevallig de DVD box van MacGyver seizoen 6 liggen? Kan het bijna nergens vinden voor een normale prijs... zou het me nog lukken voor de kerst?
@blondie, heb je terug gemaild : )
MamaK; mijn zus heeft serieus belangstelling voor je caravan.

Kan ik je mailen?
Goedemorgen! Iedereen hard aan het werk? Zonnebaden?

Lechat, mamak en bigmomma, jullie pakjes zijn verstuurd!

Dhl is meestal iets trager dus ik denk dat ze zaterdag of begin volgende week aan komen.
rara; mamak77 at live punt nl

Er zijn inmiddels heeeuuul veel reacties gekomen via een gratis op te halen site, dus ik heb maar besloten komende zaterdag open huis te doen en geinteresseerden kunnen dan komen kijken... had ik eerder moeten doen, ben al heel het jaar aan het leuren met die caravan en niemand die geinteresseerd was...
Dat hadden mijn ouders ook, tot ze hem gratis weg deden, toen wou idereen m wel.

Ze hebben hem tegen de rest betaling van het sta geld weg gedaan ( vakantie was nog niet begonnen). Toen gezegd werd dat ze de helft van het sta geld wilden ivm dat het nog geen vakantie was en de mensen er dus nog de hele zomer van konden genieten haakte nog weer de helft af.
Yep, zo werkt het hier ook... dus ben benieuwd wat er zaterdag op komt dagen.
Wow, wat is t hier rustig ineens. Is de weggeefwoede op? Of komt t door t mooooooie weer?! (en, is Zaza al gespot (met beeb)?)

@mamaK, kleertjes heb ik vandaag verstuurd, krijg je morgen denk ik!
Ik ga lekker festivallen, tot na het weekend mensen!
Haha gisteren heeft Choco dus Expedit-kast gebracht. Zie ik vandaag een Expedit-kast in mijn woonplaats gratis op MP.

Voor mijn nog te bouwen kastenwand kan ik nooit genoeg Expedit-kasten hebben Mijn familie snapt niet wat ik moet met zoveel kasten.

Maar ik heb gewoon veel spullen
Ik heb nog een te geef lijst uit het vorige deel, maar ben momenteel te lui om het op te zoeken en hier neer te zetten...
Lechatnoir, ik heb je pakje net gehad. Ben er zooooooo blij mee!! Heel erg bedankt.

Mijn bessenstruik is daarnet op gehaald door mamaK77. Dus die heeft ook een goede bestemming gekregen.

Jetfreggel ik heb je gemaild over de zithangmatten. Jij mag ze hebben!!

Word hier helemaal blij van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven