Is westervoort leuk?

16-08-2012 14:30 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gaan verhuizen, nu kan ik een woning gaan huren in Westervoort vlakbij arnhem. Is dit een beetje leuke plaats om te wonen, kindvriendelijk en zo. Wil graag alles weten wat jullie weten. Ik ga komend weekend naar het huis kijken om te zien wat er over te nemen is etc.

Maar misschien kunnen de mensen die westervoort kennen alvast iets aan vertellen.
kind vriendelijk waarschijnlijk wel

is maar een middelgroot stadje,

om dingen zoals woonboulevards te vinden zit je daar niet gek

is een groot winkelcentrum in Duiven, (nieuwgraaf)

maar voor een uitgaansleven zul je toch echt naar arnhem moeten,
Ik woon zelf in de regio. Persoonlijk vind ik westervoort vrij saai en weinig karakter hebben. De omgeving is wel mooi.

Edit: Volgens mij zijn er veel kinderrijke buurten. Dus kindvriendelijk wel. En nog een klein positief puntje: sinds een tijdje hebben ze een treinstation.
I choose happy!
Nee, vind Westervoort helemaal niks. Saai, saaier, saaist.
Westervoort zit tegen Arnhem aangeplakt! Kortom dus alles te krijgen wat je wil maar niet de drukte van het grote dorp Arnhem
quote:Groenoog schreef op 16 augustus 2012 @ 14:39:

kind vriendelijk waarschijnlijk wel

is maar een middelgroot stadje,

om dingen zoals woonboulevards te vinden zit je daar niet gek

is een groot winkelcentrum in Duiven, (nieuwgraaf)

maar voor een uitgaansleven zul je toch echt naar arnhem moeten,klinkt wel oké en klinkt als iets wat ik zoek. En wat uitgaan betreft dat heeft niet echt mijn prioriteit. dus dat ik daarvoor naar arnhem moet vind ik niet erg.
@Ophetstrandje, ook niet de gezelligheid en de faciliteiten van Arnhem.
I choose happy!
quote:EssentialBliss schreef op 16 augustus 2012 @ 14:40:

Ik woon zelf in de regio. Persoonlijk vind ik westervoort vrij saai en weinig karakter hebben. De omgeving is wel mooi.

Edit: Volgens mij zijn er veel kinderrijke buurten. Dus kindvriendelijk wel. En nog een klein positief puntje: sinds een tijdje hebben ze een treinstation.Ik zoek niet echt naar een sfeervolle woonplaats, maar zolang ik er maar mijn boodschappen kan doen, en mijn dochters er maar naar school kunnen het liefst een montesorri school dan ben ik allang blij. ben opzich allang blij dat ik een eensgezinswoning kan gaan huren, is altijd beter dan een flat.
quote:Caviahaar schreef op 16 augustus 2012 @ 14:42:

Nee, vind Westervoort helemaal niks. Saai, saaier, saaist.Klinkt als iets wat ik zoek, lekker rustig
Ja hoor, prima. Best gezellig daar. Een dorp wat aardig gegroeid is en een goede verbinding met de stad heeft. En Ikea op 10 minuten fietsen
Nou op zich denk ik dat je dan daar wel uit de voeten kunt. Van scholen heb ik geen verstand, maar er zijn supermarkten
I choose happy!
saai is idd het juiste woord.

Ik ben er opgegroeid en heb dus ook op de basisschool gezeten in W'voort. Prima scholen, best kindvriendelijk. Voor een middelbare school moet je naar Arnhem of Duiven.

Als je een rustige woonplek zoekt, is W'voort prima.
Wat leuk, kom je deze regio op! Waarvandaan? Westervoort zit bijna aan Arnhem vast. Dus in principe heb je alles wel in de buurt.
quote:anoniemevrouw schreef op 16 augustus 2012 @ 14:53:

[...]

Klinkt als iets wat ik zoek, lekker rustig
westervoort heeft een montessorischool:

http://www.montessorischoolwestervoort.nl/

dicht genoeg bij Arnhem en duiven om voorzieningen te hebben, maar wel wat kleinschaliger.
Hmmm... mss zou ik liever in Duiven wonen. Daar hebben ze trouwens ook een enorm goed aangeschreven motessorieschool! En meteen een Middelbare school voor over een paar jaartjes.
quote:anoniemevrouw schreef op 16 augustus 2012 @ 14:51:

[...]

ben opzich allang blij dat ik een eensgezinswoning kan gaan huren, is altijd beter dan een flat.Ja, dat is dan toch ook heel fijn? het is wel een plaatsje waar de buuv de volgende morgen (nadat jij visite hebt gehad) Hé was je jarig.....
quote:missy_acy schreef op 16 augustus 2012 @ 15:08:

Wat leuk, kom je deze regio op! Waarvandaan? Westervoort zit bijna aan Arnhem vast. Dus in principe heb je alles wel in de buurt.ik laat een huis achter in Urk. en hier wil ik graag weg!
quote:cread schreef op 16 augustus 2012 @ 15:49:

Hmmm... mss zou ik liever in Duiven wonen. Daar hebben ze trouwens ook een enorm goed aangeschreven motessorieschool! En meteen een Middelbare school voor over een paar jaartjes.Die middelbare school staat dichtbij de Westervoorste kant, daarvoor hoef je het echt niet te laten. Daarnaast is het moeilijker om in Duiven een woning te krijgen en is dat helemaal geen leuk durp.
quote:brennwert schreef op 16 augustus 2012 @ 17:41:

[...]

Die middelbare school staat dichtbij de Westervoorste kant, daarvoor hoef je het echt niet te laten. Daarnaast is het moeilijker om in Duiven een woning te krijgen en is dat helemaal geen leuk durp.Over een middelbare school maak ik mij nog niet druk, met een kleuter en een peuter.
quote:toetyfroety schreef op 16 augustus 2012 @ 16:16:

[...]

Ja, dat is dan toch ook heel fijn? het is wel een plaatsje waar de buuv de volgende morgen (nadat jij visite hebt gehad) Hé was je jarig.....Als het een leuke buuv is hoeft ze dat misschien wel niet te vragen, dan heb ik haar misschien wel uitgenodigd!
Als je asap weg wilt, gewoon gaan dan. Je kan zelfs op de fiets naar Arnhem. Zover is t echt niet.
quote:missy_acy schreef op 16 augustus 2012 @ 18:12:

Als je asap weg wilt, gewoon gaan dan. Je kan zelfs op de fiets naar Arnhem. Zover is t echt niet.ik ga ook zeker wel, hoopte alleen via deze weg wat info te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven