vreemdgaan.

13-08-2012 08:00 445 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit al 5jaar in een goede relatie met mijn partner. We hebben een gezinnetje en dat werkt allemaal prima.

Enkel op seksueel vlak gaat het grondig mis. Ik kan de opwinding bij hem niet meer vinden, ik heb te vaak toegegeven zonder zin te hebben, dat seks meer als een verplichting tegenover hem is geworden. Hij brengt ook geen vernieuwing en geeft te weinig aandacht aan mij waardoor ik nooit echt genot kan hebben en na de seks met een leeg gevoel achterblijf. We hebben hier ook al uitgebreid over gepraat. Ik heb hem gezegd wat ik wel en niet graag heb maar toch blijft hij in het zelfde patroon bezig. Als er dan toch iets veranderd zat dit steeds uit mijn initiatief komen.

Ik vraag me dan ook af, ligt het misschien aan mij? Ben ik gewoon niet meer in staat om te genieten van seks.

Sinds kort is er een man op mijn pad gekomen waar ik wel een seksuele aantrekkingskracht voor voel. Maar verder ook niet meer. Wij hebben onlangs een keer seks gehad en die was op een totaal ander niveau dan die met mijn vaste partner. Ik weet dat mijn partner hier nooit iets van te weten mag komen, want hij zou het niet kunnen begrijpen. Dat mijn liefde voor hem totaal los staat van mijn lust tegenover de ander. Ook door te fantaseren over die andere man sta ik ook terug open om seks met mijn vaste partner te hebben. Maar ik blijf toch het gevoel hebben dat ik iets vreselijk heb gedaan, terwijl een deel van mij toch terug verlang naar die andere man. Kunnen jullie misschien jullie inzichten delen. Want ik voel me een emotionele puinhoop voor de moment.
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2012 @ 17:13:

[...]

Nee, dan jij met je massages en je "o ja je hebt mail". Off topic gaan is eigenlijk ook een beetje vreemdgaan hè?

Best lekker...

Mijn massages zijn extreem doelgericht en dus ontopic.

En die mails verstuur ik om hier niet uitgebreid off topic te gaan.

Niet zo kritisch he, malle aardbeimeid.
Ja maar waarom moet je hier dan melden dat er mail is verstuurd? Tegenwoordig ziet iedereen dat toch direct op zn foon?

Aannii, hoe is het nu? Hoe is het met je emoties en wat ga je ermee doen?
Vain.. de postduif is onderweg hoor

Roos, heb jij die st bernhard al weer van die berg van Nops af zien komen?
Welnee, ik krijg net per geschreven briefkaart van Nops te lezen dat het beest halverwege in katzwijm is gevallen. Had beter wat uit zijn eigen tonnetje kunnen nuttigen denk ik zo.

Goddank heb ik nog een ouwerwetse telefoon, met vaste verbinding enzo, weigert nooit, dat ding! Dus Sense, het komt goed.. even geduld en dan komt het goed.

(zit zelfs een negeerknop op dat toestel!)
quote:Sensual_D schreef op 16 augustus 2012 @ 17:07:

Voor mij voelt het anders dan 'toestemming' en het er mee eens zijn Doddie, hij wil mij niet kwijt, hij ziet wel in dat ik iets mis, al kan hij er niets mee.. maar ik voor mij voelt het anders.

Ik had zijn keuze ook begrepen, en moeten accepteren als hij er een punt achter had willen zetten. Hij heeft er voor gekozen dit toe te laten, want dat was mijn voorwaarde om aan mijn kant te kiezen voor doorgaan met deze relatie.

met bespreken en eerlijk zijn bedoel ik niet dat je toestemming kunt krijgen maar dat je eerlijk bent over de keus die je blijkbaar maakt, je legt je door vreemd te (willen) gaan niet neer bij de keus van je partner die voor monogamie blijft kiezen. Door aan te geven het toch te doen, ondanks de mening van je partner ben je eerlijk in de keus voor jezelf, je geeft je partner echter ook keus.

jouw man koos er voor toch bij je te blijven en het te gedoogen, dat is wat ik bedoel met de consequentie aanvaarden, hij had ook van je af kunnen gaan en je hebt nu vast te maken met zijn reactie erop, zijn boosheid en verdriet, maar dat is de prijs die je betaald voor de beslissing die je neemt. Hij kan in ieder geval niet zeggen dat hij het niet wist. Hem is geen keus ontnomen, hij heeft gekozen het te gedoogen, omdat hij je ook niet kwijt wil maar ziet dat dit voor jou belangrijker is. Blijkbaar zo belangrijk dat je je niet bij zijn nee neer legt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Massage was overheerlijk! Tnx Stout

Geen last trouwens van kromme lullen....pfieuw neukt zo moeilijk
NIET OFF TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga zo op die staf klikken hoor, gvd, doe ik gewoon echt!!!!!!!!!!!!!!
Geil stout....druk jij maar op die staf
Jij vindt gewoon alles geil.

Viesbah meisje jij hoor.
Jouw post is ook heel heel off topic hoor, dan druk ik terug!
Rooss, ik smeer je zo een ban aan hoor!!!!
Bovendien klopt jouw post niet....ik ben een saaie trut die nergens geil van word!
Weet ik Stout, daarom hou ik ook zo van je.
Ik kon hier terecht voor een off topic babbeltje begreep ik?

Luister nou allemaal gewoon maar Doddie en Roos, dan komt het goed.

Stout, je hoeft niet overál met je staf te zwaaien...

En vreemdgaan is niet netjes, maar mensen doen zoveel dingen die niet netjes zijn. Zoals elkaar veroordelen en keihard afrekenen op elkaars zwakke punten en fouten. Óók niet netjes en vrij respectloos, net als vreemdgaan. En zo zijn we allemaal weer mensen, en geen engelen.
@ Enjoy, voor niks de blaren op mijn handen gemasseerd op dat ouwe vel dus?

@ Rooss ik vind jou (soms) ook een liefie hoor. Je moet die ava trouwens eens vervangen, die aardbei is allang beurs.
quote:herfstig schreef op 16 augustus 2012 @ 18:14:

Stout, je hoeft niet overál met je staf te zwaaien...

Ownee? Moet jij mijn mailbox eens ff bekijken, zitten ongelofeloos veel zwaaiverzoeken in.
Ja ja ja pop, dat weten we nou wel. Kom je bij mij ook een keer zwaaien?

Oh nee, ik bedoel: jij respectloze man! Jij ziet vrouwen enkel als potentieel neukvlees. Foei!
Mijn ouwe vel lijkt weer 20 stout....nu de rest nog
@ herfstig ja hoor lekker wijf, komt goed.

@ enjoy, welke rest, heb ik een stukje gemist ofzo?
quote:stout1975 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:14:

@ Rooss ik vind jou (soms) ook een liefie hoor. Je moet die ava trouwens eens vervangen, die aardbei is allang beurs.

Die is dezelfde dag genuttigd, fijntjes tussen de tieten vandaan geknabbeld door de lieftallige fotografe.

Heb je een ideetje? Doe jij es leuk een nieuwe ava zoeken voor Roos?

Herfstig, thanks
quote:herfstig schreef op 16 augustus 2012 @ 18:17:

Oh nee, ik bedoel: jij respectloze man! Jij ziet vrouwen enkel als potentieel neukvlees. Foei!Dat is net niet helemaal waar, maar als ik met al die neuksletten bos- dan wel strandwandelingen moet gaan maken zitten er te weinig uren in de dag hoor.
Mijn voetjes....
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:20:

[...]

Heb je een ideetje? Doe jij es leuk een nieuwe ava zoeken voor Roos?

Ehm... NEE!

Kan ik allemaal niet aan beginnen hoor, veel te druk met masseren, neuken, mijn meranti(e) snijdende inzichten injecteren in ontvankelijke meisjeshersentjes en zo.
quote:enjoy73 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:22:

Mijn voetjes....

Nadat ik zelf laatst bijna mijn nek brak toen ik van de matrasjes af lipe sla ik de voetjes maar over.

Wel jammer, want best wel heel veel meisjes vinden dat heel errug lekker.
Ik vind wel dat er verder weinig inhoudelijk op mijn post gereageerd wordt.

Op stout na dan.

+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven