Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 16 augustus 2012 om 18:18
Waarom neem je 2 slaapzakken en 2 kussens,2 persoons luchtbed mee naar Lowlands als je in je eentje in de bus slaapt?Stel dat hij daar (weer) vreemd zou gaan is het sowieso over,hij komt bij mij niks tekort en kan hem dat niet weer vergeven.
Hij moet daar overigens ook werken,is er niet alleen om te feesten(wat ik OOK weer voor hem geregeld heb)
Ik voel me zo in de hoek getrapt,als oud vuil behandeld,bah!
Hij zit me nu allemaal lieve appjes te sturen,heb gezegd dat ik daar al helemaal niet op zit te wachten.
De kinderen weten nog van niks,daar wacht ik mee totdat ie terug is.
Ik gebruik dit weekend om na te denken,wat ik wil en zaken die ik eventueel moet gaan regelen op een rijtje te zetten.
Ik verdien niet genoeg dus moet weer uitkering aanvragen en bij de belastingdienst allerlei toeslagen,wat een ellende zeg,maar ik kan nu ook niet meer uren gaan werken.
Hij moet daar overigens ook werken,is er niet alleen om te feesten(wat ik OOK weer voor hem geregeld heb)
Ik voel me zo in de hoek getrapt,als oud vuil behandeld,bah!
Hij zit me nu allemaal lieve appjes te sturen,heb gezegd dat ik daar al helemaal niet op zit te wachten.
De kinderen weten nog van niks,daar wacht ik mee totdat ie terug is.
Ik gebruik dit weekend om na te denken,wat ik wil en zaken die ik eventueel moet gaan regelen op een rijtje te zetten.
Ik verdien niet genoeg dus moet weer uitkering aanvragen en bij de belastingdienst allerlei toeslagen,wat een ellende zeg,maar ik kan nu ook niet meer uren gaan werken.
donderdag 16 augustus 2012 om 18:35
Huh? Dat van die lieve appjes kan ik dan weer niet rijmen Coetje...
Hmmm en dan dat 2persoonsluchtbed .. wat Fuss al zei: het lijkt erop dat ie als vrijgezel even een weekendje los wil gaan.
Terecht dat je nóg een keer vreemdgaan niet meer pikt.
Ook wel goed trouwens dat je de kinderen er nog even buiten laat.
Nog maar een . Dit verdien je echt niet.
Hmmm en dan dat 2persoonsluchtbed .. wat Fuss al zei: het lijkt erop dat ie als vrijgezel even een weekendje los wil gaan.
Terecht dat je nóg een keer vreemdgaan niet meer pikt.
Ook wel goed trouwens dat je de kinderen er nog even buiten laat.
Nog maar een . Dit verdien je echt niet.
donderdag 16 augustus 2012 om 18:50
Hij dropte eerst de bom dat hij niet meer terug zou komen,daarna zwakte hij het af naar het ik wil nadenken en voelen of ik nog wat voor je voel verhaal.Blablabla.Toen hij wegging lag er een briefje,dat hij echt moest nadenken,wel zou terugkomen na LL en ontzettend veel van me houdt,me niet echt kwijt wil enz.
Schiet mij maar lek dus!
En nu hij daar is en al wat gedronken heeft natuurlijk gaat hij zich waarschijnlijk beseffen wat een lul hij eigenlijk is.
Schiet mij maar lek dus!
En nu hij daar is en al wat gedronken heeft natuurlijk gaat hij zich waarschijnlijk beseffen wat een lul hij eigenlijk is.
donderdag 16 augustus 2012 om 18:57
donderdag 16 augustus 2012 om 19:00
Troela en ik hebben vanavond toneelrepetitie. We repeteren vanavond voor het eerst in kostuum.
Ik mis een paar van jullie op facebook trouwens.
Ik doe daar best veel, maar kan jullie (behalve Fuss en Mamzie) niet vinden?
Coetje, ik krijg wel een vriendensuggestie van iemand met jou voornaam met een V er achter. Ben jij dat?
Ik mis een paar van jullie op facebook trouwens.
Ik doe daar best veel, maar kan jullie (behalve Fuss en Mamzie) niet vinden?
Coetje, ik krijg wel een vriendensuggestie van iemand met jou voornaam met een V er achter. Ben jij dat?
donderdag 16 augustus 2012 om 19:21
Jessis, wat een rotstreek, Coe. Als het waar is is er nooit een goed moment om het te zeggen, maar hij heeft zich nogal eens bedacht, en laat 'ie je nu dus zitten om leuke dingen te doen zonder zelfs maar te overwegen dat jij ook leuke dingen had willen doen dit weekend.
Goldie, ik wist niet dat Troela ook meedeed aan toneel? Leuk!
Ik heb ja gezegd tegen een ander huis. Djees, wat eng.
Morgen weet ik waarschijnlijk wel of ik het krijg.
Goldie, ik wist niet dat Troela ook meedeed aan toneel? Leuk!
Ik heb ja gezegd tegen een ander huis. Djees, wat eng.
Morgen weet ik waarschijnlijk wel of ik het krijg.
donderdag 16 augustus 2012 om 19:58
donderdag 16 augustus 2012 om 23:02
Ik weet ook niks over een neergestort vliegtuig...
Verhuizen Mamzie? Wat leuk! Hoe komt dat zo opeens, of is het niet opeens?
Coetje, heb je nog wat van hem gehoord?
Als het allemaal te privé wordt (denk toch maar aan meelezerTs), kunnen we ook nog naar de BH uitwijken he?
Repetitie was weer reuze gezellig, over een dikke week hebben we uitvoering.
Het wordt nu wel erg spannend!
Verhuizen Mamzie? Wat leuk! Hoe komt dat zo opeens, of is het niet opeens?
Coetje, heb je nog wat van hem gehoord?
Als het allemaal te privé wordt (denk toch maar aan meelezerTs), kunnen we ook nog naar de BH uitwijken he?
Repetitie was weer reuze gezellig, over een dikke week hebben we uitvoering.
Het wordt nu wel erg spannend!
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:15
Klopt Coetje, ik kan het me voorstellen.
Ik heb trouwens ook nog aan je liggen denken, vind het zo erg voor je dat je nu dit weer op je bord krijgt...
Nog maar een langeafstands
Heb je nog wat van hem vernomen?
Ik was al op de tennisbaan, maar we waren met 5 dus ik heb meteen rechtsomkeer gemaakt.
Vandaag werkt Goldman weer thuis en komt ook onze Oudste na een weekje vakantie weer naar huis.
Ik bereid me alweer voor op de Mount Everwashhhh....
Ik heb trouwens ook nog aan je liggen denken, vind het zo erg voor je dat je nu dit weer op je bord krijgt...
Nog maar een langeafstands
Heb je nog wat van hem vernomen?
Ik was al op de tennisbaan, maar we waren met 5 dus ik heb meteen rechtsomkeer gemaakt.
Vandaag werkt Goldman weer thuis en komt ook onze Oudste na een weekje vakantie weer naar huis.
Ik bereid me alweer voor op de Mount Everwashhhh....
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:29
Gold,ik ben nu al een stuk rustiger.Heb voor mezelf goed op een rijtje wat ik eventueel moet gaan regelen en ik heb het jaren alleen gedaan dus dat lukt me nu ook wel.
Als ik mijn gevoel toch eens uit kon schakelen,zou het een stuk makkelijker maken.
Hij blijft aankomen met spijtbetuigingen maar dat is een beetje lastig he,zo over de telefoon dus daar reageer ik niet op.
Hij zal me recht in mijn ogen moeten aankijken als ie echt spijt heeft,dan zie ik of ie het meent.
En hoe dan verder...dat weet ik niet.
Fijn dat je oudste weer thuiskomt!
Ik ga er de laatste was ingooien en de stofzuiger door het huis halen.
Als ik mijn gevoel toch eens uit kon schakelen,zou het een stuk makkelijker maken.
Hij blijft aankomen met spijtbetuigingen maar dat is een beetje lastig he,zo over de telefoon dus daar reageer ik niet op.
Hij zal me recht in mijn ogen moeten aankijken als ie echt spijt heeft,dan zie ik of ie het meent.
En hoe dan verder...dat weet ik niet.
Fijn dat je oudste weer thuiskomt!
Ik ga er de laatste was ingooien en de stofzuiger door het huis halen.