Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
lieve TO (shabbies)

jij vraagt meningen over leggings en die krijg je van mij. Alleen is die tegenovergesteld aan jouw mening.

Of je nieuw bent, vind ik ook niet boeiend.
Nope. Ik ook niet.
ohja en wat Murdoch om 18.00 schreef

(sorry; zit op me foon, kennie kwoten)
Zoals je zelf al aangeeft in je OP heb je gewoon een erg controversieel onderwerp gekozen voor het eerste topic dat je opent. Je had met iets luchtigs kunnen beginnen als 'Geert Wilders: messias of neo-nazi' of 'pedofielen: afknallen of doodknuffelen'. Maar nee, jij gooit jezelf meteen keihard voor de leeuwen met 'gezellig kletsen over leggings'.

I admire your guts.
quote:Murdoch schreef op 16 augustus 2012 @ 18:18:

Zoals je zelf al aangeeft in je OP heb je gewoon een erg controversieel onderwerp gekozen voor het eerste topic dat je opent. Je had met iets luchtigs kunnen beginnen als 'Geert Wilders: messias of neo-nazi' of 'pedofielen: afknallen of doodknuffelen'. Maar nee, jij gooit jezelf meteen keihard voor de leeuwen met 'gezellig kletsen over leggings'.

I admire your guts.deze vind ik ECHT leuk. mag ik nu een icoontje gebruiken of niet?
Ligt eraan welke.
aardig bedoelt
Nou, probeer er eens één.
maar dan uiteraard niet als koppel maar meer onder het motto: strijdbijl begraven?

I admire your guts.
De post van Murdoch verdient deze wel:
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 18:43:

maar dan uiteraard niet als koppel maar meer onder het motto: strijdbijl begraven? Die is helemaal juist. Dat komt wel goed met jou.
gelukkig! dan roken we de vredespijp!
quote:shabbies, 3 minuten geleden

gelukkig! dan roken we de vredespijp!
quote:adnama schreef op 15 augustus 2012 @ 23:51:

Ik denk dat elke vrouw er eleganter uitziet zonder legging. Vind het ook zo zonde van een leuk jurkje/rokje. Een tuniek tot net over de billen met een strakke broek eronder vind ik dan wel weer leuk soms. Of een legging waarvan je niet ziet dat het een legging is (in de winter in plaats van een maillot en met laarzen).

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar ook met een legging zie je de contouren van iemands benen en dus of iemand mager/slank/stevig/dik is. Voor witte benen en ontsierende blauwe plekken/adertjes bestaat een hele mooie spray. Of een huidkleurige dunne zomerpanty/kousen in de juiste kleur. Maar ja, daar zijn ook weer een hoop tegenstanders van hè

Veel vrouwen dénken inderdaad dat ze er met een legging beter uitzien dan zonder. Dan zie je een paar flinke bovenbenen in strakke, zwarte stof, afgekapt bij de enkels waardoor ze nog dikker lijken. Met een legging bederf je elk mooi jurkje en elke tuniek, omdat meestal de kleur niet eens bij de legging past: veel kleuren zijn niet mooi bij zwart,

Draag toch gewoon iets dat bij je figuur past: een goed gesneden jeans, een jurk tot op de knie met een mooie belijning, en als je benen tegen elkaar schuren zijn daar heel fijne, wat langere dunne broekjes voor die niemand ziet.

Ik vind een stevige legging leuk als gewoon als broek wordt gedragen, door iemand met een slank, vrij recht figuur.
'Draag toch gewoon iets wat bij je figuur past'

Of, de andere optie: Draag toch gewoon iets wat je leuk vindt, waar je je lekker in voelt en trek je niet zoveel van anderen aan.

Bijvoorbeeld.

Zoals je zelf al aangeeft in je OP heb je gewoon een erg controversieel onderwerp gekozen voor het eerste topic dat je opent.

Ojee. Ik geloof dat ik een topic eerder inderdaad sprak over de loopgraven-legging-oorlog.

Maar dan nu de hamvraag: wordt je onderbeen optisch gezien nu juist korter of langer van een legging?
quote:lucretiatox schreef op 16 augustus 2012 @ 21:20:

[...]

Ojee. Ik geloof dat ik een topic eerder inderdaad sprak over de loopgraven-legging-oorlog.

Maar dan nu de hamvraag: wordt je onderbeen optisch gezien nu juist korter of langer van een legging?

Aha, hamvraag, vond ik wel toepasselijk. :-)

Korter dus.
quote:lucretiatox schreef op 16 augustus 2012 @ 21:20:

[...]

Maar dan nu de hamvraag: wordt je onderbeen optisch gezien nu juist korter of langer van een legging?het is idd jouw schuld dat ik dit topic heb geopend
Nog een tweede hamkaas vraag:

Is het een typisch Nederlands verschijnsel?
nee

http://www.worldofleggings.com/
zullen we een kletsgroepje oprichten over de legging? Kijken of we 3000 posts kunnen halen over dat stukkie stof?

En SG, bij alle grotere hema's hebben ze het wel, hoewel zo populair dat ze vakk uitverkocht zijn. Je kunt ook op de webwinkel bestellen en laten leveren bij jouw hema.
quote:lucretiatox schreef op 16 augustus 2012 @ 21:26:

Nog een tweede hamkaas vraag:

Is het een typisch Nederlands verschijnsel?Dan zou het 'beensel' heten.
quote:Murdoch schreef op 17 augustus 2012 @ 09:59:

[...]

Dan zou het 'beensel' heten.
quote:shabbies schreef op 16 augustus 2012 @ 17:39:

[...]

dit is dus gewoon wat ik bedoel. van die lelijke witte goedkope campingleggings met spijkerrokje, brede witte heupriem en t shirt met grote print. en dan nog met 30 graden hitte (namaak uggs) .met een lange zwarte wat beter kwaliteitslegging met jurkje/tuniek en enkellaarsjes is het idd al een heel ander gezicht. ik doelde dus in mn openingspost meer op het eerste

Ehm, wát bedoelde je?

Wat zijn in hemelsnaam campingleggings?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven