Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik heb ook wakker gelegen. Het huis is mooi, de omgeving dubieus, en het wordt wel erg heen en weren met de jongens naar school en voetbal. O ja, en ik kom vreselijk in de schulden.

Hoewel ik heb geaccepteerd probeer ik er toch maar onderuit te komen. En nu is het dus wachten op een bevrijdend telefoontje.

Coe, ik geloof best dat hij je in de ogen kan kijken en oprecht spijt betonen. Zo niet maandag, dan wel een paar weken later. De vraag is of jij wil jojo-en. En god, wat is het moeilijk. Als hij niet zo leuk was had je allang gekapt. Om het nog niet te hebben over de praktische kant.

Dikke knuf, het is rot dat het zo moet lopen voor je.

Trouwdag Zoeb? Leuk, ga je nog iets speciaals doen? Jullie verdienen dat hoor na zo lange tijd samen zijn.

Goldie, veel plezier met de Mount Everwash al je meiden weer bij elkaar.

Die vliegdingen: ik vind ze erg actief de laatste jaren. Kan me een -lange- tijd herinneren dat je ze nauwelijks hoorde.
Ik ben eronderuit. Tuinzigt kan leuk zijn maar ook net zo erg als mijn stek. Ga door met inschrijfduur opbouwen, inmiddels vijf jaar dus het gaat erop lijken.
Mamz,toch verstandiger om het niet te doen dan,dat huis.

Kost toch een bom duiten,verhuizen.
Tja als je door een verhuizing vreselijk in de schulden komt zoals je zegt dan lijkt het mij ook verstandiger het niet te doen.

Nu dus afwachten op een beter aanbod?

Oudste is weer thuis met enthousiaste verhalen en de wasmachine draait op volle toeren.

Zo meteen om nog wat boodschappen om het weekend door te komen (lees: barbeque-zooi).

Morgen zijn Goldman en ik trouwens 23 jaar getrouwd .
Coe, wat een schrik, en (sorry hoor) wat een l*l zeg!

Echt een klote streek om het zo te brengen en dan weer terug te gaan krabbelen

Ik hoop dat je er uit komt wat je hier mee wil

Zoeb, gefeliciteerd met je trouwdag! En wat een schrik zeg, van schoondochter! Gelukkig maar dat alles goed is.

Mamz, ging het om dat kleinere huisje waar je verliefd op was geworden?

Kleiner is niet fijn hoor, hoe schattig een huis ook is, en zeker niet als je er schulden door krijgt.

Bij ons gaat het nog steeds maar zo-zo.

James moet iets belangrijks doen voor zijn werk en is daar nerveus voor. Je raadt dus wel op wie er wordt afgereageerd...

Verder gaat het bedrijf waarvoor ik werk reorganiseren en ik moet nog maar eens zien welke kant dat op gaat

Dat levert dus ook spanning op.

Maar goed, daar heb ik verder weinig invloed op dus ik probeer het een beetje opzij te leggen en verder mijn oren en ogen open te houden.
Oei MissM, jij gebruikt het L-woord.

Dat lag ook al op het puntje van mijn tong maar ik kon me nog verbijten...

Tja zo gaat het vaak he MissM, dat stress wordt afgereageerd op de mensen die het dichtst bij staan. Niet eerlijk, maar het is wel zo.

En wat jouw baan betreft is het ook al spannend.

Ik duim voor je dat jij je baan mag houden en ik hoop dat James ook weer snel wat lekkerderder in zijn vel zit
Coetje het is niet gek dat je hebt liggen draaien en prakkiseren vannacht. Sorry hoor maar ik denk ook steeds wat een L.

Vind het zo gemeen. Ook van mij nog maar een

Mamz als je je ervoor in de schulden moet steken is het goed dat je het hebt afgeblazen.

MissM altijd lastig als ze het op jou afreageren. Niet leuk ook nog. Maar ik ken het wel. Wij vrouwen zijn dan toch altijd de pineut.Ik denk altijd maar dat ik me veel meer kan beheersen. Geen idee of dat zo is hoor. Ben ook wel eens pissig.

Gold wat snel, nog een week en wat leuk dat Troela mee doet.

Vandaag zijn we 38 jaar getrouwd.

Niet gevierd hoor. Niemand wist het. Maar we hebben wel visite gehad en ik had Sam.

En ik ben gewoon aan het werk hoor.
Is het een beetje koel op je werk Zoeb?

MissM,hoop dat je je baan kunt behouden.

Ik heb ook al heel vaak gedacht,wat een l*l en even zo vaak,ja maar..
Heel begrijpelijk hoor Coetje.

Jullie raden nooit wie ik als nieuw vriendje op Facebook heb
Niet gek Coetje. De liefde doet rare dingen. Ik snap het helemaal.

Geen idee Gold?? Fransie Bauer, Guus Meeuvis?

Is het een bekende?? Ikke dan zeker. Haha.
Het is hier heerlijk koel met de airco. Buiten is het echt net een sauna. Wel zalig als je weer op je werkplek zit. Kom ik helemaal van bij. En morgen mag ik ook werken.
Lekker aan de airco, dan is het geen straf he Zoeb.

Het is natuurlijk ook helemaal niet druk nu?

Ha ha! Het is een bekende van jullie allemaal. Een oudbezemmeisje
Pips zeker.
Maar Zoeb heb ik inderdaad ook als nieuw facebookvriendje
Ik heb je anders gisteren ook een vriendschapsverzoek gestuurd hoor.
quote:Zoebie schreef op 17 augustus 2012 @ 20:41:

Pips zeker. Nope. Die heb ik al heel lang.
Haha samen gelijk.
quote:Zoebie schreef op 17 augustus 2012 @ 20:41:

Ik heb je anders gisteren ook een vriendschapsverzoek gestuurd hoor. Ja, dat zeg ik net
Uhhh een oud bezemmeisje dus?? Hoe oud?
Wij zijn op het werk geblockt voor FB dus ik kan straks thuis pas kijken.
Niet oud, maar ze bezemt al een tijd niet meer mee.

Ik heb me niet al te lang geleden hier nog hardop afgevraagd hoe het met haar zou zijn...

Ze mailt me net dat ze binnenkort wel weer eens wil komen kijken maar dat ze haar wachtwoord kwijt is
Zal ik dan maar het tipje van de sluier oplichten?

Inloggen uiteindelijk toch gelukt, was weer veel te lastig aanhet denken over het wachtwoord.
Tadaaaaa!

Leuk Shadow!!!
Even een paar bladzijden teruggelezen. Hele dikke voor Coe!

Hier gaat alles prima. We zijn druk bezig met verbouwen, nieuwe vloeren liggen er inmiddels in. Er waren wat pakken met planken over, dus hebben we onze slaapkamer ook maar direct meegenomen. Keuken komt volgende week en de weken daarna worden de badkamers en de wc boven gedaan. Voorlopig nog even rommel, maar daarna is alles weer mooi.

Mamz net wel, net niet verhuizen las ik? Beter misschien dat het deze keer niet is doorgegaan, volgende huis is misschien wel goed!
Grrr batterij was leeg en nergens een stekker voor het pakken..

Je klinkt goed Shadow.

Druk, maar goed .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven