Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:30
Goedemorgen! Ja, het bevalt nog steeds erg goed. Alleen keuken en badkamers stamden nog uit 1980 of zo, dus die waren dringend aan vervanging toe. En de vloer, hoewel prachtige parket, was niet tegen onze levensstijl bestand, op nog geen half jaar tijd zaten er al zoveel krassen op, dat we er dus een nieuwe overheen hebben laten leggen. De vloerenman zei al; als we nu gaan schuren en lakken, kunnen we dat ieder half jaar doen en daar zaten we niet op te wachten.
Inmiddels ook al de nodige tomaten, boontjes, aardappels en pruimen uit eigen tuin kunnen plukken. Ik voel me af e toe net een boerinnetje
Hoe is hetinmiddels met je arm Zoeb? De laatste keer dat ik hier meeschreef moest je nog geregeld naar het ziekenhuis.
Inmiddels ook al de nodige tomaten, boontjes, aardappels en pruimen uit eigen tuin kunnen plukken. Ik voel me af e toe net een boerinnetje
Hoe is hetinmiddels met je arm Zoeb? De laatste keer dat ik hier meeschreef moest je nog geregeld naar het ziekenhuis.
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:56
Moggu..
Wat leuk Shadow,groente's uit eigen tuin!
Ik krijg nogal eens wat van de achterbuurvrouw,smaakt echt lekkerder dan van de supermarkt.
Gisteravond een heel gesprek met een goede vriend van mij gehad(die nu met vriend daar is) en daarna nog 3,5 uur met vriend aan telefoon gezeten.
Vreselijke spijt,weet niet wat hem bezielde enz.
Fijn om te praten alleen lastig dat het niet live was.
Ik ga eens rondbellen of er nog ergens een zwembad te krijgen is..zal wel pech hebben..
Wat leuk Shadow,groente's uit eigen tuin!
Ik krijg nogal eens wat van de achterbuurvrouw,smaakt echt lekkerder dan van de supermarkt.
Gisteravond een heel gesprek met een goede vriend van mij gehad(die nu met vriend daar is) en daarna nog 3,5 uur met vriend aan telefoon gezeten.
Vreselijke spijt,weet niet wat hem bezielde enz.
Fijn om te praten alleen lastig dat het niet live was.
Ik ga eens rondbellen of er nog ergens een zwembad te krijgen is..zal wel pech hebben..
zaterdag 18 augustus 2012 om 11:48
Drie en half uur Coetje? Dan hadden jullie heel wat te bespreken...
Ben je er al uit hoe het nu verder moet?
Jullie zijn er maar druk mee Shadow. Wel leuk-druk hè?
Oudste en ik waren vanochtend vroeg op. Ze wil volgende week naar een grote rommelmarkt hier in de stad en als je daar een plaatsbewijs voor wil hebben dan moet je er op tijd bij zijn. Dus wij om half 7 daarheen . Maar we hebben nu wél het mooiste plekje van het hele plein!
Ben je er al uit hoe het nu verder moet?
Jullie zijn er maar druk mee Shadow. Wel leuk-druk hè?
Oudste en ik waren vanochtend vroeg op. Ze wil volgende week naar een grote rommelmarkt hier in de stad en als je daar een plaatsbewijs voor wil hebben dan moet je er op tijd bij zijn. Dus wij om half 7 daarheen . Maar we hebben nu wél het mooiste plekje van het hele plein!
zaterdag 18 augustus 2012 om 12:53
zaterdag 18 augustus 2012 om 15:48
De rommelmarkt is pas volgende week Zoeb, nu was het alleen een plaatsbewijs halen.
Is het nog gelukt een zwembad te scoren Coetje?
Pfffffttt...
Oudste kwam gisteravond laat op het idee vanavond een poolparty te houden voor wat vrienden.
Wij dus naar de winkel om vlees en stokbroden enz. Maar voorál veel drank.
We hebben ook zelf sangria gemaakt, wordt vast wel een succes.
Ze is nu naar de Action om opblaaskrokodillen en zo .
Goldman, Troela en ik hebben vanavond buurt-bbq , een beetje een verplicht nummer maar ach, ook leuk.
Is het nog gelukt een zwembad te scoren Coetje?
Pfffffttt...
Oudste kwam gisteravond laat op het idee vanavond een poolparty te houden voor wat vrienden.
Wij dus naar de winkel om vlees en stokbroden enz. Maar voorál veel drank.
We hebben ook zelf sangria gemaakt, wordt vast wel een succes.
Ze is nu naar de Action om opblaaskrokodillen en zo .
Goldman, Troela en ik hebben vanavond buurt-bbq , een beetje een verplicht nummer maar ach, ook leuk.
zaterdag 18 augustus 2012 om 19:51
Ja ik heb nog een zwembad kunnen scoren maar toch de middag bij vrienden in hun zwembad doorgebracht,was gezellig!
Net thuis het zwembad alvast opgezet voor morgen.
Vriend en ik bleven praten,had niet eens door dat het zo lang was.
Ik (wij) missen hem enorm en andersom is dat ook zo,zegt hij.
Vind het echt lastig,die jaren gooi je ook zo maar niet weg,we hebben het ook zo leuk en fijn samen.
Nou ja moeilijk dus..hou heel veel van hem maar ben ook (weer) gekwetst en enorm geschrokken.
Gold,wat leuk zeg,een poolparty!
En lekker,Sangria,doe er mij ook maar 1
Veel plezier op de bbq.
MissM,ik heb het zwembad wel voor een groot deel in de shaduw gezet,in de zon is het niet uit te houden.
Net thuis het zwembad alvast opgezet voor morgen.
Vriend en ik bleven praten,had niet eens door dat het zo lang was.
Ik (wij) missen hem enorm en andersom is dat ook zo,zegt hij.
Vind het echt lastig,die jaren gooi je ook zo maar niet weg,we hebben het ook zo leuk en fijn samen.
Nou ja moeilijk dus..hou heel veel van hem maar ben ook (weer) gekwetst en enorm geschrokken.
Gold,wat leuk zeg,een poolparty!
En lekker,Sangria,doe er mij ook maar 1
Veel plezier op de bbq.
MissM,ik heb het zwembad wel voor een groot deel in de shaduw gezet,in de zon is het niet uit te houden.
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:02
Klinkt van mij uit misschien heel stom, maar soms is alleen houden van niet genoeg. Je moet ook op de ander kunnen vertrouwen. Dat mag een keer verkeerd gaan, twee keer ook nog wel, dan valt dat vertrouwen wel weer op te bouwen, maar daarna wordt het steeds moeilijker. En zonder vertrouwen, is de basis nog maar heel wankel...
Lieve Coetje, ik weet dondersgoed waar je nu (weer) doorheen gaat en kan niets anders doen dan je heel veel sterkte wensen.vertrouw op je eigen gevoel en laat niemand anders leidend zijn in je beslissingen.
Lieve Coetje, ik weet dondersgoed waar je nu (weer) doorheen gaat en kan niets anders doen dan je heel veel sterkte wensen.vertrouw op je eigen gevoel en laat niemand anders leidend zijn in je beslissingen.
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:24
Aanvulling: soms is alleen houden van genoeg om iemand nog een kans te geven.
Wat ik destijds als leidraad aanhield: vertrouwen is niet iets dat de ander kan verdienen, je kunt het alleen maar aan hem/haar geven, tot hij/zij het vertrouwen beschaamt. Daarna kun je wederom alleen maar kiezen om het vertrouwen te geven of niet. Als je vindt dat de ander je vertrouwen moet verdienen, zul je altijd sporen vinden waarbij je vindt dat de ander jouw vertrouwen niet waard is.
Wat ik destijds als leidraad aanhield: vertrouwen is niet iets dat de ander kan verdienen, je kunt het alleen maar aan hem/haar geven, tot hij/zij het vertrouwen beschaamt. Daarna kun je wederom alleen maar kiezen om het vertrouwen te geven of niet. Als je vindt dat de ander je vertrouwen moet verdienen, zul je altijd sporen vinden waarbij je vindt dat de ander jouw vertrouwen niet waard is.
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:37
Je slaat de spijker op zijn kop Shadow!
Mede door het verleden ben ik nu heel hard wakker geschud!Weer is de basis weg.Weer ga ik in zekere zin toch over mijn grenzen want heb al eerder duidelijk gemaakt dat dat vertrouwen toch een (klein) issue blijft.
Maar de deur dicht is ook zo radicaal!
Ben er al wel over uit dat ik veel meer tijd aan mezelf ga besteden en dat hij wat dat betreft heel wat volwassener moet worden.
Ik ben in eerste plaats belangrijk en niet hij,zonder mezelf kan ik geen partner,mama,vriendin zijn.
Mede door het verleden ben ik nu heel hard wakker geschud!Weer is de basis weg.Weer ga ik in zekere zin toch over mijn grenzen want heb al eerder duidelijk gemaakt dat dat vertrouwen toch een (klein) issue blijft.
Maar de deur dicht is ook zo radicaal!
Ben er al wel over uit dat ik veel meer tijd aan mezelf ga besteden en dat hij wat dat betreft heel wat volwassener moet worden.
Ik ben in eerste plaats belangrijk en niet hij,zonder mezelf kan ik geen partner,mama,vriendin zijn.
zondag 19 augustus 2012 om 00:46
zondag 19 augustus 2012 om 11:36
Mogguh maisjes...
Huilen kan af en toe wel eens heel lekker opluchten ja.
Hier slaapt nog een deel van het gezin.
Ik was al vroeg op. We slapen met het raam open dus de vogels floten me wakker.
Vanmiddag kom ter weer een vriendinnetje van Troela zwemmen en misschien bellen we nog wel wat mensen.
Gezellig.
Huilen kan af en toe wel eens heel lekker opluchten ja.
Hier slaapt nog een deel van het gezin.
Ik was al vroeg op. We slapen met het raam open dus de vogels floten me wakker.
Vanmiddag kom ter weer een vriendinnetje van Troela zwemmen en misschien bellen we nog wel wat mensen.
Gezellig.