Efteling bosrijk

18-08-2012 20:40 37 berichten
Hoi,

Wij willen met vrienden een weekend naar Efteling Bosrijk, maar als ik internet moet geloven zit dit voor de komende 9 maanden al vol, elk weekend. Kijk ik op de verkeerde sites? Iemand een idee waar ik wel een weekend kan boeken (bij vrij uit is alleen aankomst op maandag en woensdag vrij en bij de site van efteling bosrijk zelf idem dito)
Misschien kun je bij het NH-hotel Waalwijk 500 meter (ongeveer) verderop gaan logeren? Hebben leuke aanbiedingen via http://www.hotelaanbiedingen.nl/ .
Dank je, maar we willen echt naar Bosrijk. Zelfs voor oktober 2013 (!) zou alles vol zijn. Snap er niks van, dat kan toch niet. Hoeze crisistijd?



Ik vermoed dus dat er nog andere aanbieders zijn waar ik nog niet gekeken heb. Misschien iemand een idee?

Heb gekeken bij weekendjeweg.nl, bungalows.nl, vrij uit, efteling zelf...
Alle reacties Link kopieren
Kort gaan? (na een dag Efteling heb je het ook echt wel gehad hoor)

Maar kan me voorstellen dat door de week niet handig is met kinderen en de schoolvakanties zullen zelfs op maandag en woensdag wel bezet zijn.



Denk dat de sites niet liegen, waarom zouden ze, dus Misschien toch ergens anders logeren en dan op en neer rijden voor het pretpark. Er zitten verschillende hotels in de omgeving, geschikt voor (meerdere) families.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg plek hoor...

Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.



Kijk maar op deze site...



https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A



Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.





Succes met boeken.
Wij wonen een half uurtje van de Efteling en komen er regelmatig , maar willen nu met onze buren echt een weekend gaan en dan ook echt in Bosrijk. In verband met schoolgaande kinderen kan het dus niet doordeweeks.



En wij hebben het na een dag efteling echt niet gehad

Kan er niks aan doen, maar elke keer als we gaan zijn we er van opening tot sluiten en onze jongens van 3 en 5 (en wijzelf) hebben er dan nog lang niet genoeg van....
quote:vivavrouw71 schreef op 18 augustus 2012 @ 20:55:

Genoeg plek hoor...

Heb alleen bij de huisjes gecheckt, niet bij de appartementen.



Kijk maar op deze site...



https://www.efteling.com/ ... IzM4ubs8bECFYwhtAodq24A2A



Wij zijn in de meivakantie geweest en was heerlijk om 3 dagen er te zijn.





Succes met boeken.Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.
Misschien moet je niet zoeken op 1 huis voor alle personen. Die zijn er nl volgens mij niet zoveel. Ik kreeg bij oktober voor 2 volwassenen en 2 kids gewoon een accomodatie voor vrijdag t/m maandag.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bel je morgen niet gewoon even? Het telefoonnummer van de Efteling staat gewoon op de site.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ok, dan zal dat het probleem zijn. Maar we willen juist 1 huis, omdat dat aanzienlijk scheelt in de kosten. We blijven hollanders he...
Vrijdag 7 december t/m maandag de 10e is er ook plek in een 8-persoons huis. Je bent alleen wel 1068 euro armer dan...

Weekend erop is er ook nog plek voor vr t/m ma.
Wauw, dat is duur!
Is wel voor 8 personen natuurlijk, dus dan is het pp maar 133.50. En dan heb je 4 dagen toegang tot het park erbij ook.
Blijf het duur vinden Ivetje, zeker gezien kinderen tot en met 3 sowieso gratis zijn. Per gezin ben je toch een dikke 530 euro alleen aan overnachting incl toegang kwijt voor een paar dagen weg. Dan heb je nog niet gegeten of gedronken.
Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud de kids zijn. Als ze ouder dan 3 zijn scheelt het wel. Wat kost entree voor volwassenen nu? Euro of 32? Voor 4 dagen ben je dan ook al 130 euro pp kwijt...dan overnacht je als volwassenen dus gratis



Nadeel van de efteling is dat je zowat aangwezen bent op hun accomodaties. Er zit niks op loopafstand verder zowat. Als je bv kijkt naar europapark (duitsland). Dat hele dorp er omheen bestaat uit gasthuizen. Daar logeer je voor een prikkie om de hoek van het park met ontbijt op zijn duits! Stuk beter geregeld dan bij de efteling. Hotel van ze is overigens ook erg overrated. Heb er gelogeerd, maar de kamers zijn vrij standaard en het is echt prijzig! Wat dat betreft is bosrijk wel een stuk sfeervoller dan het hotel.
Bloesem, als je een abonnement hebt krijg je 25pct korting op een verblijf in bosrijk. Een abonnement is 165 euro en dat is minder dan 25 pct van n verblijf voor 8 personen!
Ik heb trouwens nog het weekend van 30 november gevonden als vrije datum.
Ik wil een weekend aan een studiedag of vakantie vast, anders kun je nog alleen zaterdag en zondag naar de efteling. Het is duur ja..

Maar zie inderdaad toch een paar vrije weekenden nu, blijkbaar hebben alle scholen op dezelfde vrijdagen/maandagen studiedagen...



Nee, dan houdt het op, ik vind het echt te duur als de kinderen vrijdag en maandag gewoon naar school moeten.

Kinderen zijn 1,3,4 en 5.

En inderdaad, nu we het er nog eens over hebben kunnen we beter thuis overnachten , de meerwaarde van Bosrijk is er eigenlijk niet want je bent toch de hele dag in de Efteling, dus of je dan thuis slaapt of daar....

Denk dat we beter naar Landal kunnen gaan en gewoon een losse dag Efteling op een ander moment.
en inderdaad, een abonnement voor ons gezin is nog bijna goedkoper dan een weekend Bosrijk. Bizar!
Het is echt belachelijk duur. Jammer want de Efteling is zooo leuk.
Je kan ook nog een lang weekend (incl. Die studiedagen) naar europapark! Stuk leuker park naar mijn idee en daar is overnachten geen enkel probleem qua kosten het is alleen "iets" verder rijden haha!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik wat uitgekeken ben op de efteling. Heb jaren een abonnement gehad, dus ik ben er gewoon te vaak geweest om het nog echt heel leuk te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloesem1977 schreef op 18 augustus 2012 @ 20:57:

[...]





Noem eens een concreet weekend dan, want deze site heb ik de afgelopen weken al heel vaak bezocht, maar steeds 0,0 plek. Het gaat om 4 volwassenen en 4 kinderen.



Ik heb alleen op 6 persoonshuisjes gekeken en dan zou je het weekend van 31 augustus al kunnen...

Zou anders even bellen.
inderdaad Hebbes-1!



Maar als een 8 persoons huisje rond de 1100 euro kost en je dus per gezin 550 betaalt, kun je echt veel beter een abonnement nemen. Kun je het hele jaar gaan voor ongeveer dezelfde prijs, zeker als je ook nog een kind onder de 4 hebt (en dan dus voor 2 volwassene en 1 kind ouder dan 4 3x165-495 kwijt bent)
Ivetje, Europark ken ik niet. Zal eens googlen.

Zijn daar leuke attracties voor kleintjes dan?

Als je lang een abonnement gehad hebt kan ik me voorstellen dat je er even uitgekeken bent. Dat heb ik met safaripark Beekse Bergen. Kwam er tijden 2x per week. Hoeft ook even niet meer zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven