Hoe warm is het nu bij jullie?

19-08-2012 16:30 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een hoop te doen weer om het weer... te warm, te koud, te nat, te droog... het is altijd wat.

Maar nu ben ik gewoon heel benieuwd hoe het vandaag bij jullie is.

Hoe warm in de zon en hoe warm in de schaduw?

Knmi geeft voor Twente vandaag 34,7 aan (half uurtje geleden)

In de zon weet ik het helaas niet, want ik heb geen thermometer. Ben wel heel benieuwd!

Hoe is het bij jullie?
buiten 32 graden, binnen weet ik zo niet,

alleen wel dat de zon nu even weg is;)
Vilma yep en dit mag ook
te warm.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In de huiskamer (koelste plek in huis) is het 27 graden. Buiten was het 35 graden.
Zuidelijk zuiden, in mijn achtertuin die ook op het zuiden ligt, 41 graden in de schaduw. Op de tuintafel (met zo´n zwarte glasplaat) kunnen we straks barbequen .
te warm
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
22 graden! Binnen ook
Buiten warm, binnen prima te doen en in de kelder fris.
Het is hier heerlijk aan het afkoelen. (Zee)Briesje erbij en wat bewolking. Lekker na zo'n lekkere warme dag!
quote:blauwbloempje schreef op 19 augustus 2012 @ 17:05:

22 graden! Binnen ook

Waar zit jij?

Ik denk dat mijn kelder ook zo koel is, maar verder nergens.
25 binnen, 37 buiten in de schaduw. In de zon heb ik niet zo'n tempratuur ding
Buiten 36 in de schaduw; valt me eigenlijk nog mee want dat was het hier (Midden-Limburg) gisteren ook en voor vandaag hadden ze warmer voorspeld. Buiten vind ik het echt niet te harden vandaag.

Binnen 25 en still going up. Bah. Ik ben niet gemaakt voor die tropische temperaturen, laat de winter maar komen.
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 17:03:

Vilma yep en dit mag ook[afbeelding]

Helemaal goed!

Dan kan ik ondertussen misschien wat planten in mijn tuin redden water geven die voor mijn ogen verleppen
36 graden op mn binnenplaats, (zelfs mn katten gaan daar nu niet liggen)

33 graden buiten

en 25 graden in huis. eigenlijk best uit te houden zo.

Gisteren had ik het veel warmer!
35 graden in de schaduw, geen idee hoeveel in de zon. In de tent? Om te stikken zo warm...
33 in schaduw
quote:Vilma schreef op 19 augustus 2012 @ 17:13:

[...]

Helemaal goed!

Dan kan ik ondertussen misschien wat planten in mijn tuin redden water geven die voor mijn ogen verleppen

Sneu he? Ben zelf trouwens ook behoorlijk verlept, haar zit nergens naar, maar blijft ook niet in model zitten, de krullen vliegen er spontaan in, een huid vol met rare pukkels, alles plakt.

-zucht-
30 graden, en volgens weeronline over een uurtje een buitje
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Buitenthermometer (schaduw) staat op 34.5, binnenthermometer op 30. 2 vrienden die langs zijn geweest vandaag vonden het zo lekker koel bij mij binnen... hahahha.

Ik vind 't heerlijk, deze temperatuur.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Binnen 29.5 graden, buiten hebben we geen thermometer maar waarschijnlijk 35-40 want zon staat vol op balkon.
quote:-no-nick- schreef op 19 augustus 2012 @ 17:22:

[...]

Sneu he? Ben zelf trouwens ook behoorlijk verlept, haar zit nergens naar, maar blijft ook niet in model zitten, de krullen vliegen er spontaan in, een huid vol met rare pukkels, alles plakt.

-zucht-

Ook dat, ik ben nu behept met dezelfde zweetzone in mijn gezicht als Stevie Wonder wanneer hij Happy Birthday zong. Ik blijf gewoon vegen, ook onder mijn zonnebril. Géén restje mascara meer te bespeuren.
KNMI zegt 32.3 graden nu. Binnen is het 29.5 graden.

Maar het voelt al veel minder heet dan eerder vanmiddag.
Binnen is het hier 32,5 ,buiten weet ik niet,ik woon op 1 hoog en de stenen op balkon daar kan ik niet lang op lopen !!!

Ik woon in het oosten(achterhoek)
Hier is het ook 32 graden en geen zuchtje wind.
Het is koud zeg in het park!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven