TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 augustus 2012 @ 23:15:

[...]

Dit herken ik. Weliswaar geen 'ervaring' met zelfdoding, maar toen mijn jonge nichtje overleed, durfden mensen het ook niet meer over haar te hebben. Terwijl het juist zo belangrijk is om over ze te blijven praten!Het voelt zo bevrijdend om af en toe over hem te praten. Zijn naam te noemen. Te herinneren wie hij was.
Meisjes, ik ga slapen. Het was een vermoeiende dag voor mij met veel emoties.

Missy, als je nog vragen hebt dan zet ze hier maar neer. Ik beantwoord ze z.s.m. Sorry als ik teveel neerschrijf, maar als er iets in me opkomt dan gooi ik het hier neer. Je weet nooit wat haar kan helpen. (of iemand anders die dit leest)

voor jullie allemaal!
Is t ook pimpel. Vin heeft m'n ouders nooit fysiek gekent. Ik leerde hem kennen nadat m'n moeder overleed, paar weken erna.

Maar toch kent hij ze. Heel goed zelfs, uit mijn verhalen.
Dankjewel Yv! Slaap lekker! En slaap lekker Yv-garnaaltje.
quote:missy_acy schreef op 20 augustus 2012 @ 23:23:

Is t ook pimpel. Vin heeft m'n ouders nooit fysiek gekent. Ik leerde hem kennen nadat m'n moeder overleed, paar weken erna.

Maar toch kent hij ze. Heel goed zelfs, uit mijn verhalen.Ook dat herken ik. Mijn kindjes waren 2 toen nichtje overleed, dus ze hebben weinig tot geen herinneringen aan haar. Maar toch kennen ze haar...
Ik ga ook slapen. Hen een dag/weekend met emo heights and lows gehad. Ben moe.

Slaap lekker lieve lieverds!
Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal.
En daar ben ik weer... Moest ineens aan iets denken.

quote:

Yvonne77 schreef op 11 augustus 2012 @ 00:16:

Hallo meisjes,

ik kan niet slapen, voel me kut! Vanmiddag met man en zoon naar een grote speeltuin geweest, was heel fijn. Daarna naar de Ikea en dat was ook gezellig tot we op de kinderafdeling kwamen. Opeens stond ik bij de ledikantjes en raakte het mij in mijn hart. Nog steeds niet zwanger. Ik zit nu in de heerlijke dagen op het eind van mijn cyclus, heb alweer 3 testen versleten. Allemaal negatief

Sorry voor mijn gejank hier. Zeker voor diegene die helemaal nog geen kindje hebben. Het voelt ook niet zo scherp als 6 jaar geleden, maar ik begin een beetje wanhopig te worden. Ik had echt meer verwacht van het ziekenhuis. Helaas moeten we tot december wachten voor we terug mogen komen en er überhaupt onderzoeken worden gedaan.

Yv, dit was 9(!) dagen geleden. En je was dus wel al zwanger! En het geeft mij weer moed. Ik kan me nu helemaal kut en ellendig voelen en over twee weken kan alles anders zijn.
Schrok wakkker...

Piet lag niet naast me. Schrok me rot! Had hem ook niet gehoord. Niet horen binnenkomen.

Ligt hij onder op de bank te slapen... Was sleutel v h huis vergeten en om mij niet wakker te maken is hij langs mijn ouders gereden om de sleutel op te halen.

Pfff rare man! Lief maar een beetje over the top...

Zat dus nog even sigaretje te roken en las even bij hier...

Allemaal een dikke
Trusten maar weer suus. Nog maar even proberen.
quote:yezka schreef op 20 augustus 2012 @ 23:59:

En daar ben ik weer... Moest ineens aan iets denken.

quote:

Yvonne77 schreef op 11 augustus 2012 @ 00:16:

Yv, dit was 9(!) dagen geleden. En je was dus wel al zwanger! En het geeft mij weer moed. Ik kan me nu helemaal kut en ellendig voelen en over twee weken kan alles anders zijn. Ja, dat is helemaal waar!
quote:secondhandsuus schreef op 21 augustus 2012 @ 04:09:

Pfff rare man! Lief maar een beetje over the top...

Maar wel lief toch? Kan me voorstellen dat je schrok, dat zou mijn kerel nou ook doen.
quote:missy_acy schreef op 20 augustus 2012 @ 23:24:

Dankjewel Yv! Slaap lekker! En slaap lekker Yv-garnaaltje. Ben ik dan toch zwanger van mijn forum-floofduh?
Motnong maisjes.

Heb je lekker geslapen Yv?

En Suus toch nog een beetje uitgerust? (Wat een lekkere vent heb je toch... )
Morguuh!

Heb tot net geslapen. Kwam onder en had de kater op 2 plaatsen gepiest, die viezerik... Die gaat dus snachts naar buiten, krijg er een beetje het heen en weer van.

Strakjes werken en morgen meedraaien op die andere plek. Vind het wel heel spannend.

Hoop dat het snel afkoelt. Moet eigenlijk wat poetsen hier, maar vind het veel te warm. Tis nu 27,5 graden in de woonkamer.

Ik voel me dan snel niet goed, als ik me lichamelijk inspan.

Ns ff kijken wat buienradar zegt...
Waarom ben ik ook alweer gaan studeren? Pff.. Leuk,ben de oudste volgens mij van d hele bups .
Hier is het bewolkt en buiten slechts 19 graden. Binnen nog 23.
Je bent gaan studeren omdat je niet als ik, moet puzzelen om de eindjes aan elkaar te knopen.

Je gaat studeren om geestelijk rijker te worden, je horizon te verbreden en je kennis uit te diepen.

Doordat je wat ouder bent, heb je al andere inzichten verkregen die je zullen helpen een meer volwassen kijk te hebben op situaties. Hierdoor zul je uitblinken in hetgeen je gaat doen.

Daarom...

;)
quote:peacy schreef op 21 augustus 2012 @ 09:38:

Waarom ben ik ook alweer gaan studeren? Pff.. Leuk,ben de oudste volgens mij van d hele bups .

Ja, en als je weer gaat werken ben je de jongste van het team.

Who cares?

Heb je vandaag kennis gemaakt met je klas?
Ik word even heen en weer geslingerd.

Ga ik voor een partime baan die nauwelijks stress veroorzaakt qua agressie, maar wel qua taken. Die waarschijnlijk nét de vaste lasten dekt, geen ruimte geeft om leuke dingen te doen, waar ik met een gerust hart zwanger kan worden, en waarschijnlijk stopt over 4 maanden, waar ik veel vrije tijd heb, zeg 4 dagen vrij, 3 dagen werken, meer ruimte om te sporten, minder goed op mijn cv

Of ga ik voor een baan die risico's met zich mee brengt, financieel, gok ik even 500 meer in het laatje brengt, waar ik niet zou durven werken als ik zwanger ben, 1 jaar zekerheid geeft, en me mentaal meer uitdaagt, minder vrij, zeg 5 dagen werken, 2 dagen vrij, minder ruimte om te sporten denk ik, beter op mijn cv

Ik vind het zo lastig... Ik slaap er niet van...ik weet niet hoe ik het moet afwegen.

Moet ik denken, als ik niet zwanger wordt, waar werk ik dan het liefst?

Moet ik denken, wat levert het meeste op, financieel?

Moet ik denken, ik kan over 5 maanden misschien intn overstappen, waar ik nu al werk

Moet ik denken, als ik wel zwanger word, dan weten ze bij de nieuwe baan ook wel dat het risico's meebrengt en passen het werk aan..

Ik weet het echt niet... Misschien loop ik alweer te zeer op zaken vooruit en moet ik morgen maar eens afwachten

Hoe het voelt op die risicoplek...
Lieve Suus, ik zou ook morgen even afwachten. En ik denk idd dat er daar een protocol is voor zwangeren. Je bent toch niet de eerste vrouw die daar komt werken? Het komt vast goed. Als je een dag hebt meegelopen weet je vast wel waar je hartje sneller van gaat kloppen. En die baan moet je dan nemen!
Het "probleem" is ook dat ik niet heb verteld dat we bezig zijn met oefenen.

Ze vroegen of ik kinderen had, toen zei ik nee. Ooh dat was goed, dan was ik tenminste flexibel.(komt hier wat lulliger over dan in het gesprek bedoelt werd)

Ook qua uren.

Ergens denk ik dan, je moest eens weten, misschien ben ik nu wel zwanger...

Aan de andere kant denk ik, stel het lukt niet. Dan heb ik wel een baan die goed betaalt.

En meer zkerheid biedt.
Wat ik ook wel een probleem vind, is dat ik bij mij huidige baan al na 3 weken behoorlijk wat "scheurtjes" zie in het oppervlak..

Misschien moet ik bij mijn huidige baan, na het meelopen, zeggen dqt ik egens anders kan beginnen. Misschien dat ze dan financieel en qua contract over de brug komen?
Je hoeft je echt niet lullig te voelen! Je kunt toch niet je hele leven en ontwikkeling stil zetten omdat je probeert zwanger te worden? Ze hebben niet gevraagd of je bezig bent met oefenen (en dat mogen ze ook niet vragen) dus je hebt niet gelogen en je hoeft ook niet te liegen. Neem het gewoon zoals het komt, dat zullen zij waarschijnlijk ook doen!

En als ze je daar leren kennen zijn ze net zo blij voor je als wij als je zwanger bent!
Suus, liefje. Wacht morgen nou even af en kijk dan wat je het leukst lijkt (een dag zegt natuurlijk niet alles). Leuk werk levert energie op en is dus veel langer vol te houden dan een baan die alleen maar makkelijk is/zekerheid geeft/financieel aantrekkelijk is/enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven