Mode & Beauty alle pijlers

Kleding date eten?

21-08-2012 20:27 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand helpen. Ik vroeg me namelijk af of het door de beugel kan om 's avonds op date te gaan in een witte broek met daarop een bloes uit eten kunt gaan in een restaurant? Nogal casual dus.
quote:Mac123 schreef op 21 augustus 2012 @ 21:23:

Oei. Een witte broek. Ik zou het niet doen naar een etentje met een man die ik leuk vind.

Waarom niet :(??

De broek staat me verder wel heel goed. Ik voel me er goed bij.

Kijk, ik voel me aantrekkelijk in de kleren die ik zal dragen. Maar de vraag is of de kleren passen bij de gelegenheid? Ik weet ook wel dat ik met een simpel zwart jurkje goed had gezeten, maar ik heb geen tijd meer om zo een jurk te kopen.

Ik ga bijna nooit uit eten met een man. Dus kan je een keer casual gekleed gaan, de vorige keren zag ik er wel vrouwelijk uit. Mag je dan een keer een broek dragen? Het erge alleen is, is dat het een restaurant date is.
Sorry, de combi witte broek en laarzen vind ik niet mooi. Zou andere schoenen kiezen. Veel plezier alvast.
Je mag best een keer een broek dragen, maar geen witte Lijkt me onhandig ook, met eten (maar dat is misschien zeker omdat ik sowieso dan zou knoeien met rode saus ofzo).
quote:Nikki1973 schreef op 21 augustus 2012 @ 21:40:

Sorry, de combi witte broek en laarzen vind ik niet mooi. Zou andere schoenen kiezen. Veel plezier alvast.En dat ja. Als het dan toch een witte broek moet zijn zeker geen laarzen met dit weer...
quote:aaquamarine schreef op 21 augustus 2012 @ 20:48:

Voor zover ik weet houden veel mannen niet van witte broeken. Hotpants ok, anders jurkje.
Als je billen er goed in uit komen dan aandoen
Herhaal je jezelf altijd zo vaak?

Ik ben het eens met hierboven gezegd: broek wel, laarzen niet.
Ja een witte broek kan naar een restaurant. Maar nee, niet met laarzen.

Tenzij het zomerse enkellaarsjes zijn.
ja, enkellaarzen zijn het!
quote:badmeester schreef op 21 augustus 2012 @ 21:47:

Als je billen er goed in uit komen dan aandoenAndersom?
quote:knakworstje2012 schreef op 21 augustus 2012 @ 21:59:

ja, enkellaarzen zijn het!Welke kleur? De mijne zijn lichtgrijs en met gaatjes erin (duidelijk voor de zomer dus) en dat vind ik meteen het enige kleurtje dat ook kan.
Ik denk dat ie eerder afknapt op onzekerheid dan op een witte broek...
quote:frizzy schreef op 21 augustus 2012 @ 21:24:

[...]

Welke kleur zijn ze? Zijn het zomerlaarsjes?bruin, niet te licht, niet te donker
Voor de zomer of de winter?
Witte broek die goed staat en waar je je lekker in voelt is helemaal goed voor een date.

Hij heeft je al twee keer eerder gezien. In jurk. Dan knapt hij nu heus niet af omdat je een broek aan hebt.

Naar een restaurant kan je prima in een broek.

Doen meid...en een leuke avond hebben!
Een wittte broek zou ik met een top en een colbertje/jasje combineren, en met een mooie pump er onder (mannen houden van hoge hakken).
Ik zou vooral dragen wat bij jou past. Anders voel je erg opgelaten tijdens je date...

Veel plezier!
quote:aaquamarine schreef op 21 augustus 2012 @ 20:48:

Voor zover ik weet houden veel mannen niet van witte broeken. Heb het er toevallig wel eens over gehad met mijn vriend en zijn vrienden Hier heb ik nog nooit van gehoord hoor. Een vrouw met een witte broek aan is niets mis mee. Kan heel leuk staan. En als TO zich er daar goed in voelt dan moet dat kunnen. Er is geen man die je zal afwijzen omdat je een witte broek aan hebt.
Ik moet het nog steeds horen van mijn vriend:

wij kwamen elkaar tegen op een feest waar ik wat spontanig, met een oude spijkerbroek en een heel simple spagettihemdje naar toe was gegaan. De volgende dag op onze échte eerste dat had ik een ietwat netter, maar toch casual rokje en een t-shirt aan. Dacht ik.

Hij schrok zich rot, want blijkbaar was dit rokje voor hem helemaal niet zo casual. Dacht dat íe opeens een Gooise tut aan de haak had geslagen;) Die oude spijkerbroek met topje, dát was zijn type, maar ik bleek toch wel zó leuk te zijn, dat het helemaal niks meer uitmaakte.

Dus, moraal van dit verhaal: doe gewoon aan waar je zin in hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven