Seks in de zee.

21-08-2012 17:50 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag het net langskomen in een topic over buitenseks.

En vraag me af...hoe doe je dat??? Ik bedoel, zonder dat anderen zien waar je mee bezig bent Ik snap dat je het niet doet als het heel erg druk is maar op de meeste stranden zijn toch ook andere mensen. Die dat dan ongetwijfeld doorhebben?

En is dat uberhaupt lekker? Met water enzo. Ik vind het onder de douche al anders omdat dat water toch een ander gevoel geeft dan "droog" zeg maar.

*voelt zich ff heel groen*
Hahaha even voor de duidelijkheid, hij was niet klaargekomen in het zwembad.. dat vonden we zelf ook geen fijn idee voor de andere zwemmers.
spettersex
Als je het niet stroef wil laten zijn moet je anale glijmiddel op de snorkel van je man doen... Gaat er niet af in het water en glijd heerlijk.

Over snorkels gesproken.... Doe het niet in de carriben waar iedereen snorkelt en duikt! ;)
Meer seks in het water!

Het blad Cosmopolitan heeft een geweldig boekje geschreven over dit onderwerp met de titel ‘Cosmo Aqua Kama Sutra‘ op 100% waterproof papier, zodat je het mee kunt nemen op avontuur! Hierin vind je 25 echte waterstandjes, en een hoop praktische tips.

quote:snowlove schreef op 21 augustus 2012 @ 18:38:

Hahaha even voor de duidelijkheid, hij was niet klaargekomen in het zwembad.. dat vonden we zelf ook geen fijn idee voor de andere zwemmers.Aha, dat scheelt.
Ik vind t spannend en ben fan! :D
Jullie dénken dat niemand jullie zag...
Oh my god

Om te gieren met dat plaatje van die man

quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:15:

[...]

[afbeelding]
Umh gewoon een vraagje en als het water nou best wel koud is !!!
quote:ophetrandje schreef op 21 augustus 2012 @ 18:38:

Als je het niet stroef wil laten zijn moet je anale glijmiddel op de snorkel van je man doen... Gaat er niet af in het water en glijd heerlijk.

Over snorkels gesproken.... Doe het niet in de carriben waar iedereen snorkelt en duikt! ;)Prima tip! Kom regelmatig stelletjes tegen op mijn ochtendduik die dan snel onder water zichzelf weer in de zwembroek proberen te hijsen. Of van die types die mijn strandje als ideaal wipplekje zien en dan verast worden door mijn honden. Zie je van die witte billen het strand over hollen.
quote:snowlove schreef op 21 augustus 2012 @ 18:02:

Ik heb het een keer met me ex gedaan in het buitenzwembad bij Centerparcs..

Je schuift je bikini broekje gewoon opzij en hij doet zijn zwembroek wat lager..

Benen om zijn middel en niemand die het ziet :D :$Ik vind dat verschrikkelijk aso. Ooit ook bij center parcs zo'n koppel gespot. Lekker hoor als je daar met je kinderen zwemt. Kun je veel te vroeg uit gaan leggen wat die mensen daar nu aan het doen zijn. Heb het toen maar afgedaan als knuffelen,maar kon die mensen wel weet niet wat doen. Want je ziet het dus wel. Water is doorzichtig.
Maar zout water en chloorwater lijkt me toch niet zo oke voor je vagina. Of voor de man kleine zandkorreltjes onder zijn voorhuid...
quote:Boarn schreef op 21 augustus 2012 @ 19:24:

Maar zout water en chloorwater lijkt me toch niet zo oke voor je vagina. Of voor de man kleine zandkorreltjes onder zijn voorhuid...Dat komt toch ook gewoon door je bikinibroekje heen tijdens het zwemmen of heb jij de poort wagenwijd open staan?
quote:Boarn schreef op 21 augustus 2012 @ 19:24:

Maar zout water en chloorwater lijkt me toch niet zo oke voor je vagina. Of voor de man kleine zandkorreltjes onder zijn voorhuid...En jij denkt dat een bikini of badpak dat tegenhoudt?
@khemam: toch Niet in de kleine knipbaai?
quote:iris1969 schreef op 21 augustus 2012 @ 19:27:

[...]

Dat komt toch ook gewoon door je bikinibroekje heen tijdens het zwemmen of heb jij de poort wagenwijd open staan?

Duh dat komt inderdaad door de stof van je broekje heen, dat snap ik ook nog wel. Maar het lijkt me wat anders als je daarna penetreert. Zout kan de PH waarde en zuurtegraad van je vagina slijm aantasten met schimmel of uitslag als gevolg.

Maar goed, ik weet het ook niet, ik heb nog nooit sex in de zee gehad.
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:26:

Ruza, jij was met die viesbahman getrouwd?Huh? Nee!
Weet je niet he :-)
@ Stamaar.

Het was al iets donkerder
Reactie is niet helemaal geplaatst.

We stonden zoiezo bij een waterval zeg maar.. Dus je kon echt niks zien..
Very_cherry : je gaat over je nek van wat beenhaar, maar je eigen vent die een bak geblenderde kots naar binnen slurpt (van een ander ook nog! En dat voor een ballon...) mag gewoon weer bij je in bed kruipen? Ergens volg ik je niet...
Oh oh lijk mij pijnlijk ! Ben benieuwd als iemand hier mee ervaring heeft ;)
Hoe lang blijven spermacellen eigenlijk leven buiten het lichaam?

Je zal maar langszwemmen waar net iemand zijn kwakkie geloosd heeft.
2 a 3 uur, in een warme omgeving (neusgat bijvoorbeeld).

Hoe dat in zout water is weet ik niet.
quote:helene31 schreef op 21 augustus 2012 @ 22:56:

Je zal maar langszwemmen waar net iemand zijn kwakkie geloosd heeft. Geen zorgen. Het wordt wel opgegeten. Maar sinds ik heb gezien door wie, eet ik geen sardientjes meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven