Vreemd smsberichten mobiel van man

15-04-2008 14:05 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet het even hier kwijt, kan wel huilen en heb dat ook gedaan, maar weet nog niet wat dit betekent...

Gisteravond zag ik dat mn man glimlachte nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.

Vreemd maar waar..ik vond dit dus raar..ik voelde dat iets niet klopte zeg maar.

Vandaag heb ik dus in zn berichtenbox gekeken van zn mobiel (wilde dit eigenlijk niet is zijn prive, maar mn gevoel zei anders) en zag daar een bericht staan met het volgende: dan moeten wij elkaar 4 weken gaan missen en een ander bericht je kan me wel mailen naar..... en welterusten lieverd. Mijn man had terug gemaild van ja dan gaan wij elkaar idd missen, kus...

Nou had ik dat nummer gebeld, hoe gek kan je eigenlijk zijn.

Een vrouw nam op en ik heb opgehangen.

Wat moet ik hier nou mee?? Hem ermee confronteren..misschien is het gewoon collega praat of zo..ik zei ook weleens tegen een collega lieverd...

Ik word al gek bij de gedachte van vreemdgaan. Ik kon na dit gezien te hebben ook niet meer normaal tegen hem doen.

Als ik het zeg dan weet hij dat ik in zijn mobiel gekeken heb.

Groeten van een even zielige ik.
quote:Zamirah schreef op 15 april 2008 @ 19:57:

En SMSen met een collega vind ik ook vreemd. Alles gaat per mail bij ons, ook de minder formele zaken.

Ik SMS alleen met vrienden.En ik SMS met klanten, en dat bewijst ook niet veel.
Hoi,

Bedankt voor jullie lieve woorden!

Gisteravond na zn werk heb ik het hem gezegd.

Wat ik in zn mobiel heb gezien en wat dat betekent en wie dat is.

Hij zei dat die vrouw dus een collega was en verder geen betekenis heeft. Hij heeft ook maar 1 x haar een sms gestuurd en dat was dus afgelopen weekend tijdens het werk.

Hij is ook niet boos geworden, een beetje teleurgesteld dat ik meteen aan vreemd gaan dacht. (wat ik ook tegen hem gezegd heb) Hij liet me ook die 3 sms zien, 2 van haar en 1 van hem.

Ik dacht dat ik had gezien, kus van mij (dus van mijn man aan haar), maar nadat ik die sms gezien had stond dat er dus niet in...nou ja ik dacht t dus.

Die 4 weken dat ze elkaar dus niet gaan zien, is omdat zij parttime werkt en niet elk weekend en mijn man wel elk weekend. Haar man is ook een collega van mn man zegt hij.

Hij zei ook als je wilt bel je haar maar en vraag het haar.

Ik ben de enige vrouw voor hem en samen met onze kinderen zijn wij een geheel zei hij.

Ik ben dus wel boos geworden over het feit dat ik het niet leuk vind dat zij hem lieverd noemt, maar goed dat kan dus wel tegen collega's. Hij zei ook dat ze op zn werk vaker lieverd of schat tegen hem zeggen (vrouwelijke collega's).

Maar dat wist ik toch niet?

Ik zei ook tegen hem, wat zou jij denken als je zoiets in mijn telefoon had gezien, zou jij het leuk gevonden hebben?

Nee was zn antwoord.

Verder is hij dus niet boos geworden en zou nooit iets doen zei hij.

Groetjes
Tja....
Ook weer opgelost
Ik vind het goed dat je het na gaat vragen maar geef hem wel een eerlijke kans. Ik zou zoiets ook kunnen zeggen tegen een mannelijke collega die op vakantie gaat waar ik bv wel eens een beetje mee flirt maar verder niks..
ik zeg ook weleens "lieve schat" tegen collega's zonder dat ik daar iets mee bedoel..... gewoon een vervelende gewoonte...
Als het zo idd is opgelost is het prima.

Gelukkig dan maar, dat het niet was wat het leek.

Wat ik me dan wel afvraag, praat jouw man dan nooit over zijn werk, hoe het daar is, hoe hij met zijn collega's omgaat?

Hoe de onderlinge verhoudingen zijn?

In dat geval had je waarschijnlijk al geweten hoe de vork in de steel zat, en had dit je niet zo rauw op je dak gevallen.

En je had al eerder aan kunnen geven dat je het niet op prijs stelt wanneer een andere vrouw lieverd tegen jouw man zegt.

Wat je man daar dan verder mee doet, is dan een tweede.
er stond toch ook in dat smsje van haar dat je man haar wel op een bepaald mailadres kon mailen? Heb je je man daar nog naar gevraagd? Waarom zouden ze met elkaar gaan mailen? Daar zou ik zelf wel benieuwd naar zijn.

Misschien moet je dat nog es aan je man vragen. Tenzij het voor jou nu afgedane zaak is en het qua onderbuik weer goed voelt. Dan ben ik alleen maar blij voor je!
Als er niet afgesloten is met 'kus', zij noemt hem lieverd en hij zegt eigenlijk helemaal niets dan lijkt het me inderdaad totaal onschuldig. Zelfs als zou hij haar lieverd of schat hebben genoemd dan nog. De manier waarop hij reageert vind ik erg goed klinken. Fijn dat je het hebt aangekaard en dat het is opgelost!
Zijn reactie pleit voor hem. Hoe voel je je er nu zelf bij? Ben je nog wantrouwig?

Wat zou ikzelf doen als mijn partner een mail of sms aan een collega verkeerd uitlegt? Ik zou samen met mijn partner die collega bellen om open van twee kanten te laten horen dat er niets aan de hand is. Misschien een modderfiguur naar mijn collega, maar mijn relatie is me meer waard.

Is dit een idee? jullie haar samen een keer spreken?
Nou dat gaat wel erg ver in dit geval. Moet er niet aan denken dat ik dat had moeten doen voor mijn man zeg .

Kijk als hij nou kus hier en kus daar gebruikt en har ook zijn persoonlijk mail adres terugstuurt dan is dat misschien uiteindelijk een idee, maar dat is wel het allerlaatste wat ik zou doen.
Ik denk dat het goed is dat je je man er mee geconfronteerd hebt, ook al is er nu niets aan de hand. Misschien dat het zich later toch in meer ontwikkeld ook al is je man dat nu niet van plan. Ik heb zelf het afgelopen jaar ervaren hoe een vriendschap (bijna) uit de hand kan lopen, en ja ik ben daarin de schuldige partij.
quote:dopey155 schreef op 15 april 2008 @ 21:05:

Ook ik heb ooit de mobiel van mijn vriend bekeken omdat ik het beroemde onderbuik gevoel had, daar stond toen een raar smsje in waarmee ik hem geconfronteerd heb en wat glashard werd ontkent.

2 jaar later had ik de behoefte om in zijn e-mail te kijken en zijn wachtwoord afgekeken terwijl hij deze in typte en daar de belastende mailtjes aangetroffen dus kon hij niet meer ontkennen.

ruzie gemaakt, bijgelegd relatietherapie en nu staat zijn telefoon of uit of zit in zijn zak.

dus ja

Hij gaat dus gewoon verder? Of suggerreer je dat niet?

Ik zou het wel denken met dat vreemde gedrag met zijn telefoon. Mijn man heeft dat ding standaard op tafel liggen. Naast de mijne. Hij heeft 'm niet uitstaan en ook niet in zijn zak.
En toch zou ik hier geen lekker gevoel aan over houden.

(en inderdaad: hoe zit het met dat mailadres?en inderdaad: praten jullie niet met elkaar? en inderdaad: had jij nog nooit van haar gehoord terwijl zij kennelijk best close zijn samen, al dan niet als collega's? Nee, ik zou me er helemaal niet lekker bij voelen)
Over dat mailadres van haar...

Hij zei dus dat ze zo'n vrouw is van oh nog een vriend erbij..gezellig en dus gezellig chatten met elkaar.

Hij zegt dus dat hij dat niet doet.

Ik vertrouw hem wel, maar ik heb gewoon ja ff een klap in mn gezicht gehad door het lezen van de smsen.

Als ik idd eerder van deze vrouw had gehoord, had ik er verder ook niks achter gezien.

Ik ben er dan ook achter gekomen, niet leuk dan, dat ik heel veel van hem hou maar dat ik ook niet over me heen laat lopen.

Toffifee, denk je dat hij nog met haar smst?

Groetjes
Hij praat wel over zn werk..en weet dat er collega's zijn die elkaar schat of lieverd noemen, maar ik had van deze niets gehoord, en ook haar naam niet.
quote:kwakkietakkie schreef op 16 april 2008 @ 11:18:

Over dat mailadres van haar...

Hij zei dus dat ze zo'n vrouw is van oh nog een vriend erbij..gezellig en dus gezellig chatten met elkaar.

Hij zegt dus dat hij dat niet doet.

Ik vertrouw hem wel, maar ik heb gewoon ja ff een klap in mn gezicht gehad door het lezen van de smsen.

Als ik idd eerder van deze vrouw had gehoord, had ik er verder ook niks achter gezien.

Ik ben er dan ook achter gekomen, niet leuk dan, dat ik heel veel van hem hou maar dat ik ook niet over me heen laat lopen.

Toffifee, denk je dat hij nog met haar smst?

Groetjes

Je man kent je vast.

Raar dan dat hij niks (!) over haar gezegd heeft terwijl jij er dan niks achter zou zoeken.

Waarom zei hij niks?
Ik geloof er helemaal níks van.
Ik bedoel net achter gekomen dat ik veel van hem hou en dat dit dus op zo'n vervelende manier moest. Ik wist wel dat ik veel van hem hou, maar na dit dus meer.
Sorry Kwakkietakkie, maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Wil je echt niet onzeker maken, maar mijn EX had dus ook zo'n relaxte instelling.

Liet altijd zijn telefoon slingeren, want zo zei hij, ik heb niets te verbergen. Wat dus wel zo was, maar omdat ik dacht dat hij dat inderdaad niet had, voelde ik geen behoefte om te checken bij een onderbuikgevoel.

Tevens als er dan iets geks was, zei hij ook heel kalm met zijn mobiel in de hand, oke... bel dan maar, dan hoor je vanzelf dat het niet zo is. Goed, je zet jezelf wel voor gek, maar als jou dat ene belletje geruststeld....

Ik zou toch nog een scherpe blik houden op alles. Vooral jouw onderbuikgevoel, zijn lachje, het niet vertellen van een smsje. Ik zou dat direct doen, zo van: "Hey, ik krijg een berichtje van collega X en hij zegt dit en dat. Hahaha, wat grappig dat hij mij gaat missen."

Blijf dit verdacht vinden.
Hoe bedoel je fleurtje geloof er niks van? Van zn uitleg?
Ja, dat is wat ze bedoelt.

Ik geloof ook niks van zijn verhaal.
Van zijn uitleg niet. Voor mijn gevoel laat jij juist wél over je heen lopen. Maar goed, als jij met deze uitleg (die voor mij meer klinkt als kluitje en riet enzo) tevreden bent, wie ben ik dan om er iets van te zeggen.
Eens met fleurtje en spinster! Helaas, ik spreek uit ervaring. Soortgelijke situatie: man bagataliseerde het smsje en contact. Het was gewoon een collega en meer niet. Later bleek het te gaan om heel iemand anders en was er wel degelijk meer aan de hand.

Wat je zegt over je opeens realiseren dat je zoveel van hem houdt herken ik wel. Opeens opent het je ogen en realiseer je je dat je hem niet kwijt wil.

Ogen en oren goed openhouden de komende tijd en hopelijk sprak hij wel de waarheid!!
Ik vertrouw hem wel, tuurlijk hou ik zo een gevoel over, logisch.

Het is niet leuk om zoiets te zien.

Ik kan haar bellen en vragen voor uitleg. Maar dat doe ik niet..daar heb ik mn trots voor.

In mn woede gisteren heb ik tegen hem gezegd dat als hij weg bij me wilt dat ie dat maar moest doen.

Maar ik vertrouw hem en ja verder kan ik niet veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven