Zeeland do & dont's
woensdag 22 augustus 2012 om 21:30
woensdag 22 augustus 2012 om 21:36
in sept zijn de zeehondensafarie,s toch klaar? heb ut net vd week zelf gedaan.echt gaaaaaaf!!!
eiland tholen vind ik erg mooi qua natuurgebieden om te fietsenwandelen. stadje tholen zelf, is ook best mooi om door te wandelen en terrasje te pakken.en tja wat ik fijn en mooi vind, kan voor een andere totaal anders zijn.
eiland tholen vind ik erg mooi qua natuurgebieden om te fietsenwandelen. stadje tholen zelf, is ook best mooi om door te wandelen en terrasje te pakken.en tja wat ik fijn en mooi vind, kan voor een andere totaal anders zijn.
donderdag 23 augustus 2012 om 01:17
quote:Moosey schreef op 22 augustus 2012 @ 21:31:
Oh, in de grote kerk in Veere (do! zijn ook vaak mooi exposities) zijn ook regelmatig concerten. Kan heel leuk zijn.
Wel warm aankleden, schijnt nogal koud te kunnen zijn in die kerk...(is in de meeste kerken 't geval, maar een bezichtiging is wat anders dan er een uur zitten...)
Oh, in de grote kerk in Veere (do! zijn ook vaak mooi exposities) zijn ook regelmatig concerten. Kan heel leuk zijn.
Wel warm aankleden, schijnt nogal koud te kunnen zijn in die kerk...(is in de meeste kerken 't geval, maar een bezichtiging is wat anders dan er een uur zitten...)
maandag 10 september 2012 om 18:58
Zo weer terug van weggeweest! Een geweldige week gehad met heel veel zon en wat is Zeeland prachtig!!!
We verbleven vlakbij Arnemuiden aan het Veerse meer.
Dinsdag Veere bezocht en Fort Remmekes. met aansluitend een paar uur luieren aan een strandje bij Rithem.
Woensdag een lange fietstocht (bunkerroute) gemaakt langs de kust. en over het strand gelopen in Zoutelande.
Donderdag Middelburg bezocht en het bevrijdingsmuseum in Nieuwdorp.
Vrijdag een middag en avond naar Vlissingen.
Zaterdag naar het strand tussen Domburg en Westkappele en 's avonds in Domburg rondgeslenterd.
en tenslotte zondag varen op het Veerse meer.
Zeeland is zeker voor herhaling vatbaar en nogmaals bedankt voor alle tips!
We verbleven vlakbij Arnemuiden aan het Veerse meer.
Dinsdag Veere bezocht en Fort Remmekes. met aansluitend een paar uur luieren aan een strandje bij Rithem.
Woensdag een lange fietstocht (bunkerroute) gemaakt langs de kust. en over het strand gelopen in Zoutelande.
Donderdag Middelburg bezocht en het bevrijdingsmuseum in Nieuwdorp.
Vrijdag een middag en avond naar Vlissingen.
Zaterdag naar het strand tussen Domburg en Westkappele en 's avonds in Domburg rondgeslenterd.
en tenslotte zondag varen op het Veerse meer.
Zeeland is zeker voor herhaling vatbaar en nogmaals bedankt voor alle tips!