Bar Too Much ***** 199 *****
woensdag 22 augustus 2012 om 21:52
Zo zoon 1, tweede in rij is reeds geland, dochter 2, derde in rij hangt nog ergens met vliegtuig in de lucht tussen Griekenland en schiphol.
Blij zijn als die ook weer veilig is.
Ik kijk het debatgebeuren om te weten te komen op wie ik in godsnaam moet stemmen en belangrijker nog op wie ZEKER niet!
koffie!
Blij zijn als die ook weer veilig is.
Ik kijk het debatgebeuren om te weten te komen op wie ik in godsnaam moet stemmen en belangrijker nog op wie ZEKER niet!
koffie!
woensdag 22 augustus 2012 om 22:09
woensdag 22 augustus 2012 om 22:18
woensdag 22 augustus 2012 om 23:29
Jeetje Mir, jij weet ons toch ook wel keer op keer te verrassen hoor. als jij me dit 2 jaar geleden had verteld, dan had ik echt gedacht, dat je weer in de ironie-modus stond, maar nu geloof ik het wel, wat gaaaffff vind ik dat. Ik hartje ook zingen, maar ik breng er helaas niet al te veel van terecht
woensdag 22 augustus 2012 om 23:44
donderdag 23 augustus 2012 om 09:23
Goedemorgen.
Vandaag voert ons vakantie-uitje ons naar Hilversum. Ons nieuwe buurmeisje gaat mee, want die gaat morgen verhuizen en qua inpakken is de lol er voor haar wel vanaf, maar haar moeder heeft het nu juist vandaag heel druk. Ben benieuwd hoe dat mengt met mijn kinderen.
Vandaag voert ons vakantie-uitje ons naar Hilversum. Ons nieuwe buurmeisje gaat mee, want die gaat morgen verhuizen en qua inpakken is de lol er voor haar wel vanaf, maar haar moeder heeft het nu juist vandaag heel druk. Ben benieuwd hoe dat mengt met mijn kinderen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 23 augustus 2012 om 09:30
donderdag 23 augustus 2012 om 10:00
quote:yette schreef op 23 augustus 2012 @ 09:58:
Haha zo gaat dat hier ook wel eens, maar als je dan nog een kop koffie voor vertrek neemt, zijn ze ineens veel te druk met iets anders bezig, hebben ze eerst nog honger en zijn ze bovendien hun schoenen kwijt ...Haha, ja, tegen dat we echt weggaan kan dat 'klaar' nog reuze tegenvallen.
Haha zo gaat dat hier ook wel eens, maar als je dan nog een kop koffie voor vertrek neemt, zijn ze ineens veel te druk met iets anders bezig, hebben ze eerst nog honger en zijn ze bovendien hun schoenen kwijt ...Haha, ja, tegen dat we echt weggaan kan dat 'klaar' nog reuze tegenvallen.
donderdag 23 augustus 2012 om 10:02
http://www.nu.nl/binnenla ... nd-in-kustprovincies.html
Zomerfeest zaterdag, kan iemand even een zonnedans doen?
Zomerfeest zaterdag, kan iemand even een zonnedans doen?