Ik merk wel dat als ik hem uit zet het ineens zo stil (en dus rustiger) is... Kan me voorstellen dat het continue geluid aan je hoofd hebben hoofdpijn veroorzaakt.
Toch lijkt (te) weinig drinken me een oorzaak die meer voor de hand ligt met deze temperaturen... Dat zorgt sowieso voor hoofdpijn.
quote:Toch lijkt (te) weinig drinken me een oorzaak die meer voor de hand ligt met deze temperaturen... Dat zorgt sowieso voor hoofdpijn.Dit denk ik dus ook en niet de ventilator als oorzaak van je hoofdpijn. Maar wat het ook is... een paracetamolletje met een flink glas water doet wonderen!
Anoniem_143022
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:48
Ik heb net twee glazen water gedronken en het voelt al minder. Paracetamol had ik al twee uurtjes geleden ingenomen hielp niet. Misschien toch vocht tekort.
Kleine tip, als je nek koud word samen met de bovenkant van je schouders, kunnen deze spieren samentrekken, (verkrampen) dit heeft in veel gevallen de uitwerking hoofdpijn. zorg dan als je een ventilator aan hebt met warme temperaturen dat je neg schouders en borstkas bedekt zijn met het liefste iets van katoen.
Maak van je hart geen moordkuil.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.