Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
En een goede zwarte stift (als laatste redmiddel)?
Snjókorn falla, á allt og alla

Terug van pagina 2 gesleurd.

De kerstman en sneeuwpop staan al op het werk, daar moet ik nog eens een foto van maken geloof ik.

Inmiddels heb ik een kerstengeltje klaar ook en ga ik een poging doen tot nog wat andere dingetjes.

Dan komen er weer foto's.

Houston, wil het bij jou nog lukken met de Fimo?

En Snjo, hoe gaat het verhuistechnisch?

En hoe ist met de rest?
goedemorgen

Je zou denken dat je nederlandse bent Marels..... die zijn zo op tijd met plannen enzo (krijg ik hier altijd te horen: begin meestal in oktober over kerst(kaarten) te miepen)

Verhuistechnisch gaat het volgens mij best goed. Ga zometeen m'n bed uit elkaar halen (maar heb alleen het goede sleuteltje niet meer voor alles. Nou ja, anders morgen het restje nog maar). Het wordt nu wel erg ongezellig.

Keuken is bijna leeg. M'n dieet de komende dagen wordt knackebrood met pindakaas

Heb nog 3 dvd's liggen die ik inmiddels uit m'n hoofd ken.
Het is voor onze kerstmarkt op het werk Snjo

Dan moeten we dus op tijd beginnen met maken, anders komt het niet goed, zeg maar.

Wanneer verhuis je definitief?
Komend weekend komt de container, zelf ga ik een week later.
Ik heb trouwens een vermoeden dat onze afdeling dit jaar geen kerstkaartjes gaat sturen...
quote:Marels schreef op 26 augustus 2012 @ 11:39:

Het is voor onze kerstmarkt op het werk Snjo

Dan moeten we dus op tijd beginnen met maken, anders komt het niet goed, zeg maar.

Wanneer verhuis je definitief?Leuk, zo'n kerstmarkt. Maken de bewoners ook spullen voor de verkoop?
Ja, bijna alles maken we samen met de bewoners.

Wat ik nu aan het maken ben zijn de prototypes, zeg maar
Wat mooi Craftygirl!

En waar vind je die mooie houdertjes om je hars in te gieten? Die maken het wel helemaal af zeg. Wow.

Succes met pakken Snjokorn!
Goedemorgen dames! De rommelmarkt was een grote tegenvaller, dus heb helemaal niets gekocht. Was zelf binnen 45 minuten weer thuis er waren erg weinig mensen die wat te koop aanboden helaas.

@Crafty, in een woord: wauw! Ik vind het echt heel gaaf wat je maakt.
quote:Marels schreef op 26 augustus 2012 @ 11:47:

Ja, bijna alles maken we samen met de bewoners.

Wat ik nu aan het maken ben zijn de prototypes, zeg maar

Leuk!!!

Gaan jullie wat leuks doen van de opbrengst?

Vast lastig om ieder jaar weer wat nieuws te verzinnen.
Craftygirl, ik heb een ketting van jou, als ik me niet heel erg vergis
Dank je wel Helena2.

Balen zeg Kanon, verheug je je op iets, is het vervolgens 3x niets. Morgen maar naar de action??!!
De opbrengst komt in onze kas terecht.

Die wordt gebruikt voor het aankopen van materialen, het financieren van optredens voor de bewoners en inderdaad uitstapjes enzo.
Zucht, dubbel
Ging je het knutselen met servetten nog uitproberen?
quote:Marels schreef op 26 augustus 2012 @ 11:57:

Zucht, dubbelHmmm, 't is zondagochtend.... ik kan wel een voor de hand liggende verklaring geven
quote:snjokorn schreef op 26 augustus 2012 @ 12:01:

[...]

Hmmm, 't is zondagochtend.... ik kan wel een voor de hand liggende verklaring geven
Kanon; ik kreeg gisteravond een heeeeeeeeel verbaasde en blije schoonmoeder aan de foon!!! Hahahahaha!! Die was helemaal verrast dat iemand die haar niet kent toch zo lief was om wel 100 (!!! heb je nog goed gedaan joh!!! ) van die blikjes-lipjes voor haar te verzamelen! Ze was helemaal ontroerd! Zo lief!

Echt SUPER dat je dat voor haar hebt willen doen!

Ze wilde je adres weten zodat ze een briefje kon sturen als dank, maar omdat ik dat niet had, heb ik je emailadres gegeven. Dus ze zal je mss wel mailen binnenkort.
Goedemorgen (middag inmiddels)!

Ik ben begonnen aan een van de knuffels uit mijn nieuwe boek (van Donna Wilson, zie hier wat voorbeelden van haar ontwerpen). Zodra hij af is (en die enge plaatjesplakker definitief weg is) komt er een foto.

Succes met verhuizen Snjokorn. Het laatste beetje is altijd het meeste gedoe (vooral als je in een kaal Steve Jobs-achtig huis zit omdat al je spullen al ingepakt zijn).

Ik ga zelf over een paar weken, moet ook maar eens beginnen met de voorbereidingen.
Leuke voorbeelden zeg. Die katten vind ik leuk.

Jij ook succes met verhuizen. Ga je ver weg?

IBI: leuk dat je schoonmoeder zo blij was met die blikjes-lipjes.

voor Kanon!
Jaaaaa! voor kanon!!!

Ooooh, die knuffels van Donna Wilson zijn gaaaaaaf....! Ik herken de stijl wel, had er toch al wel eens ooit een knuffelbeest of plaatje ervan gezien, maar nooit bij stilgetsaan dat dat van 1 ontwerper was. Hele leuke stijl!
[img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/jumpearth.gif[/img]

voor kanon, erg lief van je!

Craftygirl, schitterend, dat in hars gieten. Lijkt me ook zo'n leuke hobby (ikbenik, jij als Actionkenner weet vast wel of ze dat ook bij de Action verkopen!).

Liq, nog bedankt voor je reactie over Stephen King, een aantal pagina's terug. Bedenk me ineens dat ik er nog niet op gereageerd had. Zoals jij beschrijft, klinken ook de Donkere Torenboeken nog wel eng. Heb nog genoeg te lezen op mijn e-reader, dus sla voorlopig nog even over.

En voor Marels deze: gewoon omdat het kan: [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/santasmiley.gif[/img]

Foto's willen we zien!

Snjokorn, wat klink je uitermate relaxed. Geen enkele last van verhuisstress? Ik vind het altijd zo raar dat je de laatste nachten en dagen op je oude plek doorbrengt, dat je je daar erg bewust van bent maar tegelijkertijd voelt het dan nog zo normaal en vertrouwd... je kan je dan niet voorstellen dat je daarna echt ergens anders gaat wonen.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Mmmm... de plaatjesplakker is dus weer teruggeweest? dat mijn smileys het niet doen? Dan even linkjes:

Voor kanon: klik

en voor Marels: klik
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Akakia: die stress slaat 's ochtends zo tussen 04.00 en 06.00 uur toe, houdt geen rekening met weekenden

Eerst vond ik het eng om een container te bestellen (werd het gelijk zo echt), daarna vond ik het eng om die container te vullen (zeewaardig in te pakken) maar begin dat nu als een uitdaging te zien (heb 10 meter bubbelplastic en 10 meter golfpapier én een rol inpakplastic (extra stevige huishoudfolie zeg maar).

Nu vind ik het eng omdat ik nog geen huisvesting heb...

De stress is er wel maar ik probeer 'm te bedwingen (ook omdat 1 van de katten niet blij is met verhuizen. Hoe rustiger ik ben, hoe makkelijker ik haar kan "handelen")

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven