Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hey,

ik had de vraag of ik mijn username in mijn profiel kon aanpassen? Mijn nickname aanpassen lukt wel, maar mijn username niet?

Mvg
quote:flutzel schreef op 26 augustus 2012 @ 21:20:

Hey,

ik had de vraag of ik mijn username in mijn profiel kon aanpassen? Mijn nickname aanpassen lukt wel, maar mijn username niet?

Mvg

Klopt, de nickname op het forum is niet aan te passen, in het profiel wel.

mvg,

Junior.
Dus ik moet anonimiseren, voor ik met hetzelfde mailadres maar een andere naam kan hier zijn? Of kan het dan ook niet?

Mvg
quote:flutzel schreef op 26 augustus 2012 @ 21:37:

Dus ik moet anonimiseren, voor ik met hetzelfde mailadres maar een andere naam kan hier zijn? Of kan het dan ook niet?

Mvg

Nee helaas zou je dan een nieuw emailadres moeten aanmaken voor een nieuwe nickname, het systeem erkent maar 1 nickname aan een emailadres.

mvg,

Junior.
Ok, dan laat ik het zo, bedankt voor de info.
Topic terry brooks ebooks is verwijderd wegens het niet toestaan van uitwisseling ebooks.

mvg,

Junior.
ik zie zo vaak topics waarin mensen elkaar ebooks aanbieden. Dat mag wel weer? Potdikke. Hoe kom ik nou ooit aan die boeken.
quote:fiddeldee schreef op 26 augustus 2012 @ 22:51:

ik zie zo vaak topics waarin mensen elkaar ebooks aanbieden. Dat mag wel weer? Potdikke. Hoe kom ik nou ooit aan die boeken.

Voor zover ik weet halen we alle topics weg waar dat soort vragen gesteld worden. Mochten we iets over het hoofd hebben gezien dan vraag ik jullie om het alsnog te staffen, dan zullen we er naar kijken.

mvg,

Junior.
quote:fiddeldee schreef op 26 augustus 2012 @ 22:51:

ik zie zo vaak topics waarin mensen elkaar ebooks aanbieden. Dat mag wel weer? Potdikke. Hoe kom ik nou ooit aan die boeken.Echt helder en duidelijk is het hier niet. Soms mag het wel, soms niet. Volgens mij ligt het er aan welk slim "verhaaltje" je aan een topic meegeeft. Net als hengelen zeg maar, het mag niet, maar als je het slim aanpakt kraait er geen haan forummer naar.
Lieve mods, wanneer worden de plaatjes terug ingeschakeld? Ik heb een belangerijke mededeling maar dit moet wel met een plaatje
Luister naar meester Warbol!

Topic is verplaatst nar Overig.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:fru1t3lla schreef op 26 augustus 2012 @ 23:43:

Lieve mods, wanneer worden de plaatjes terug ingeschakeld? Ik heb een belangerijke mededeling maar dit moet wel met een plaatje Je bent zwanger en je wilt de echo laten zien
Goedemorgen,

Mbt de e-books: het praten over e-books is geen probleem (aangezien dit op zichzelf een legaal product is, ze zijn tegen betaling legaal te downloaden), echter is het ongeautoriseerd uitwisselen hiervan niet toegestaan. Dus het vragen hiernaar, of het uitwisselen van links naar illegale downloads hiervan is iets wat we niet kunnen toestaan. Dit in overeenstemming met de richtlijnen van stichting Brein.

Als er bepaalde topics/posts zijn die niet aan die richtlijnen voldoen en door ons over het hoofd zijn gezien, vernemen we dat graag.

Mbt de plaatjesfunctie: voorlopig blijft deze nog even uitstaan, achter de schermen wordt druk bekeken welke mogelijkheden er zijn om op korte termijn iets aan te passen zodat we problemen uit het verleden grotendeels kunnen voorkomen. Veel interessante opties, waarvan een aantal ook in dit topic geopperd, hebben als nadeel dat ze met de huidige forumsoftware niet uitvoerbaar zijn en dus geheel nieuw geprogrammeerd en geimplementeerd dienen te worden. Die oplossingen zijn dus op korte termijn niet haalbaar.

We houden jullie op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dank Mods!
quote:fru1t3lla schreef op 26 augustus 2012 @ 23:43:

Lieve mods, wanneer worden de plaatjes terug ingeschakeld? Ik heb een belangerijke mededeling maar dit moet wel met een plaatje Je kan toch een link gebruiken die verwijst naar een plaatje?
thanks Mod. Fijn dat er gecommuniceerd wordt.
Topic WIl je een goedkope maar leuke fotoshoot? is verwijderd wegens spam.

Topic Vriend is binnenkort jarig is verplaatst naar Overig.

mvg,

Junior.
Een tweetal topics van Twoman zijn samengevoegd:

Collega heeft gevoelens voor mijn maar hij is Getrouwd!!!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVIva
Topic ebooks gezocht is verwijderd. Zie posting moderator over wat wel en niet mag.

mvg,

junior.
Topic Gewoon aan het schilderen gegaan is verwijderd.

mvg,

Junior.
Kun je in het topic 'kindjes en ik vast in huis' al mijn posts deleten? Alvast bedankt
quote:liubi schreef op 27 augustus 2012 @ 21:27:

Kun je in het topic 'kindjes en ik vast in huis' al mijn posts deleten? Alvast bedankt

Je kan je eigen postings verwijderen. Als je kijkt bij je postings rechtsboven, daar heb je een icoontje met een pennetje, die moet je aanklikken. Daar kan je het verwijderen, even een . neerzetten in het veld want een leeg veld accepteert hij niet.

Veel succes.
Poster ileyli spamt muursticker-site in meerdere oude topics. Is gestaft, maar hier ook dus even een melding.
quote:Tia.Dalma schreef op 28 augustus 2012 @ 10:45:

Poster ileyli spamt muursticker-site in meerdere oude topics. Is gestaft, maar hier ook dus even een melding.

Ik heb de postings verwijderd en maatregelen zullen worden genomen.

Bedankt voor je melding Tia Dalma

Junior
Wordt er deze week geen winnaar gekozen, in de foto-onderschriften wedstrijd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven