Ik ben al een tijdje op internet aan het surfen maar kom er niet echt uit. Welke 'medische schoen' of klomp is fijn, makkelijk te reinigen en wit? Ik zie ook niet echt een winkel in mijn buurt waar ik verschillende modellen uit kan proberen dus het zal wel een online bestelling worden.
Welke bevallen jou goed?
Anoniem_145104
maandag 27 augustus 2012 om 21:04
Ik heb 'Toffeln' die heerlijk lopen. Ze zijn van soepel leer, antibacterieel en zijn niet zo stug als andere medische klompen.
Ik heb ze trouwens in roze... Wit vond ik tè lelijk.
De meeste van mijn collega's werken op zulke klompen (en moet het perse wit zijn?): http://www.nursesdna.nl/m ... -klompen-c-2_95_118.html. Ikzelf vind ze niet lekker lopen en heb ze dus niet, maar ik vind ze leuk!
Anoniem_637d236df414e
maandag 27 augustus 2012 om 21:25
Ok.. Dat zijn alweer veel verschillen... Ik moet zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar schoenen ipv klompen. Ik zal eens kijken naar Adidas.
Anoniem_57035
maandag 27 augustus 2012 om 21:32
quote:SeptemberGirl schreef op 27 augustus 2012 @ 21:25:
Onze tandarts(assistentes) dragen witte adidas (Stan Smith).Zoiets draagt die van mij ook
Anoniem_145104
maandag 27 augustus 2012 om 21:35
Maar die schoenen zijn moeilijker te reinigen. Mag dat dan wel? Op de POK (poliklinische operatiekamer) is dat bijvoorbeeld verboden. Het buitenoppervlak moet glad zijn.
Ik zou wel even navragen op je werk wat de bedoeling is, voor je de verkeerde koopt.
Mijn tandarts assistentes dragen ook gewoon nette witte gympen. Gewoon even informeren wat de bedoeling is dus, voordat jij daar als enige met je klompen staat.