Werk & Studie alle pijlers

Schoenen tandartsassistente

27-08-2012 21:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje op internet aan het surfen maar kom er niet echt uit. Welke 'medische schoen' of klomp is fijn, makkelijk te reinigen en wit? Ik zie ook niet echt een winkel in mijn buurt waar ik verschillende modellen uit kan proberen dus het zal wel een online bestelling worden.

Welke bevallen jou goed?
Ik heb 'Toffeln' die heerlijk lopen. Ze zijn van soepel leer, antibacterieel en zijn niet zo stug als andere medische klompen.

Ik heb ze trouwens in roze... Wit vond ik tè lelijk.
Deze: http://www.toffeln.com/Clogs/Ultra-Lite/
De meeste van mijn collega's werken op zulke klompen (en moet het perse wit zijn?): http://www.nursesdna.nl/m ... -klompen-c-2_95_118.html. Ikzelf vind ze niet lekker lopen en heb ze dus niet, maar ik vind ze leuk!
Onze tandarts(assistentes) dragen witte adidas (Stan Smith).
Crocs
668, the neighbour of the Beast
Ok.. Dat zijn alweer veel verschillen... Ik moet zeggen dat mijn voorkeur uitgaat naar schoenen ipv klompen. Ik zal eens kijken naar Adidas.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 augustus 2012 @ 21:25:

Onze tandarts(assistentes) dragen witte adidas (Stan Smith).Zoiets draagt die van mij ook
Maar die schoenen zijn moeilijker te reinigen. Mag dat dan wel? Op de POK (poliklinische operatiekamer) is dat bijvoorbeeld verboden. Het buitenoppervlak moet glad zijn.

Ik zou wel even navragen op je werk wat de bedoeling is, voor je de verkeerde koopt.
Zou je niet eerst de studie gaan doen?
Kijk hier eens.

Ik heb trouwens gewoon m'n All Stars aan..... Witte lage, hartstikke netjes. Geen van mijn collega's draagt 'medische schoenen', eigenlijk.
Deze zijn trouwens wel lollig, voor een tandartsassistente

Kijken hoe lang het duurt voor je commentaar krijgt...
quote:Lotte35 schreef op 27 augustus 2012 @ 22:09:

Deze zijn trouwens wel lollig, voor een tandartsassistente

Kijken hoe lang het duurt voor je commentaar krijgt...hoe Duits wil je het hebben??
Bij ons ziekenhuis verkopen ze zelfs in het winkeltje beneden in de hal hahah. In alle kleuren die te bedenken zijn!
Mijn tandarts assistentes dragen ook gewoon nette witte gympen. Gewoon even informeren wat de bedoeling is dus, voordat jij daar als enige met je klompen staat.
@luni, ik ga de studie ook doen, maar vanaf maandag werk ik er ook al,dus dan moet ik wel wat hebben!

@lotte, ik denk ook dat ik op zoek ga naar nette witte gympen. Lijkt me ook comfortabel! Haha die met die haribo! Hihi...

Bedankt tot nu toe!
quote:lepeloetje schreef op 28 augustus 2012 @ 13:06:

maar vanaf maandag werk ik er ook alSucces en heel veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven